اعلام ورشکستگی بانک کریپتویی آلمانی با نیم میلیون کاربر

کریپتو بانک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

بانک کریپتویی آلمانی Nuri با ۵۰۰ هزار کاربر برای ورشکستگی آماده می شود

بانک کریپتویی نوری اظهار داشت که در سال ۲۰۲۲ با “فشار پایدار” بر نقدینگی تجاری خود به دلیل “نفوذهای قابل توجه اقتصاد کلان و سرد شدن بازارهای سرمایه دولتی و خصوصی” مواجه بوده است.

نوری (Nuri)، یک استارت‌آپ بانک کریپتویی نوری آلمانی با ۵۰۰۰۰۰ مشتری در ۹ آگوست درخواست ورشکستگی داد و دلیل این اقدام را فروش عمده ارزهای دیجیتال و بیت کوین، ورشکستگی سلسیوس و سایر صندوق‌های ارز دیجیتالی در اوایل سال جاری عنوان کرد.

این بانک کریپتویی گفت که این کار ایمن ترین کار برای همه مشتریان است، اما همچنین تاکید کرد که ورشکستگی آن ها تاثیری بر خدمات، سرمایه مشتریان، سرمایه گذاری یا توانایی مشتریان برای برداشت دارایی های خود از پلتفرم بانک نخواهد داشت.

برخی از مشتریان مشکلاتی را برای برداشت دارایی های خود از طریق برنامه تلفن همراه بانک کریپتویی نوری گزارش کرده اند. با این حال، نوری در توییتر گفت که این بخاطر ترافیک بالای سایت و هجوم مشتریان به سایت بوده است. دوباره تاکید کرد که درایی ها امن هستند.

شریک های تجاری بانک کریپتویی نوری

شایان ذکر است، خود این شرکت به دلیل همکاری با Solarisbank AG; عملاً وجوه فیات و ارزهای دیجیتال مشتریان را به طور مستقیم مدیریت نمی کند. بر اساس وب سایت گروه سولاریس، بانک کریپتویی نوری با بانک و زیرمجموعه دارایی های دیجیتال سولاریس در حوزه ارزهای دیجیتال برای برون سپاری بانکداری و صدور مجوز نگهداری ارزهای همکاری می کند.

این کار باعث شد که نوری دامنه خدمات خود را با استفاده از زیرساخت/مجوز دارایی های بانکی و کریپتویی سولاریس گسترش دهد. با توجه به اینکه سولاریس با مشکل نقدینگی مواجه نیست، برخلاف سایر شرکت‌هایی که با مشکلات مشابه مواجه شده‌اند; بانک کریپتویی نوری اساساً می‌تواند خدمات خود را تا زمانی که شرکت در حال بازسازی است، ادامه دهد.

«اجازه دهید مهم‌ترین اطلاعات را برای شما تکرار کنیم; همه وجوه موجود در حساب‌های Nuri شما به دلیل مشارکت ما با Solarisbank AG امن هستند. روند ورشکستگی موقت بر سپرده‌های شما، دارایی های کریپتویی و سرمایه‌گذاری‌های Nuri Pot; که با توسط انجام شده است، تأثیری نمی‌گذارد.

«شما دسترسی تضمینی دارید; و می‌توانید تمام وجوه را در هر زمان آزادانه واریز و برداشت کنید. در حال حاضر، هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. برنامه، محصول و خدمات بانک کریپتویی نوری به کار خود ادامه خواهد داد.»

دلایل ورشکستگی

بانک کریپتویی نوری اظهار داشت که در سال ۲۰۲۲ به دلیل تاثیرات قابل توجه اقتصاد کلان و سرد شدن بازارهای مالی مانند همه گیری جهانی و حمله روسیه به اوکراین، با مشکلاتی در خصوص نقدینگی تجاری خود در سال ۲۰۲۲ مواجه بوده است.

بانک کریپتویی نوری نوشت: «علاوه بر این، تحولات منفی مختلف در بازارهای ارزهای دیجیتال در اوایل سال جاری; از جمله فروش عمده ارزهای دیجیتال، انحلال پروتکل ترا (لونا)، ورشکستگی سلسیوس و سایر صندوق‌های بزرگ کریپتویی; منجر به بازار نزولی ارزهای دیجیتال شده است. .

Nuri که در برلین مستقر است، قبلاً Bitwala نام داشت. در سال ۲۰۱۵ تأسیس شده و حساب‌های پس‌انداز کریپتویی، سبدهای سرمایه‌گذاری با نام «Nuri Pots» و خدمات معاملات ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد; که ۱٪ کارمزد معاملاتی را از طریق آن بدست می آورد.

وی افزود: “ما مطمئن هستیم که روند ورشکستگی موقت بهترین راه حل را برای توسعه یک برنامه بازسازی بلندمدت پایدار در شرایط فعلی شرکت ارائه می دهد.”

بانک کریپتویی نوری به انبوهی از شرکت‌های کریپتویی می‌پیوندد; که در بازار نزولی سال ۲۰۲۲ با مشکلات نقدینگی مواجه شده‌اند. مهم‌ترین آنها وویجر دیجیتال، سلسیوس و Three Arrows Capital هستند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx