افشاء رابطه بین آلامدا ریسرچ و پلتفرم وام دهی وویجر

وویجر
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 423 نفر

اسناد مالی وویجر (Voyager) نشان داد که آنها نزدیک به ۱.۶ میلیارد دلار وام رمزنگاری به یک نهاد ثبت شده در جزایر ویرجین بریتانیا; همان جایی که آلامدا (Alameda) ثبت شده است; قرض داده است. وویجر دیجیتال، شرکت وام‌دهنده ارزهای دیجیتال که به دلیل سرایت کریپتو که توسط ورشکستگی (۳AC) آغاز شده بود; در حال حاضر در حال مبارزه با دادگاه ورشکستگی خود است. مراحل دادگاه و اسناد مالی رابطه عمیقی را بین این شرکت وام‌دهنده رمزارز و آلامدا ریسرچ متعلق به سم بنکمن فراید نشان داده است.

آلامدا یک شرکت بازرگانی است که همچنین یکی از وام گیرندگان وویجر بود و طبق گزارش ها ۳۷۰ میلیون دلار بدهکاری داشته است. با این حال، ظرف چند هفته پس از سقوط ۳AC; آلامدا از یک وام گیرنده به یک وام دهنده تغییر مکان داد و در اواخر ژوئن یک کمک مالی ۵۰۰ میلیون دلاری ارائه کرد. سم بنکمن در توییتر اطلاعاتی در مورد قرارداد نجات ارائه کرد; که در نهایت به نقطه درگیری برای وویجر تبدیل شد. تیم حقوقی وویجر مدعی شد که بنکمن در تلاش برای ماهی گرفتن از آب گل آلود است.

گزارش ها به رابطه بین آلامدا و وویجر اشاره می کند

اسناد حقوقی و اسناد مالی به روابط بین دو شرکت در اوایل سپتامبر ۲۰۲۱ اشاره دارد. همین اسناد همچنین نشان می دهد که آلامدا; در ابتدا بسیار بیشتر از مبلغ فعلی ۳۷۰ میلیون دلار وام گرفته است. دفاتر مالی وویجر نشان می‌دهد که ۱.۶ میلیارد دلار وام کریپتو به یک نهاد مستقر در جزایر ویرجین بریتانیا; همان مکانی که آلامدا در آن ثبت شده است; وام داده است. اسناد قانونی که وام وویجر به ۳AC را تأیید می کند; همچنین یک «همتای A» را نشان می دهد که در جزایر ویرجین بریتانیا ثبت شده است و ۳۷۶.۷۸۴ میلیون دلار به آنها بدهکار است. وویجر در ارائه ورشکستگی خود نشان داد که آلامدا ۳۷۷ میلیون دلار به آنها بدهکار است.

آلامدا همچنین بزرگترین سهامدار وویجر بود. با ۱۱.۵۶ درصد از سهام این شرکت که از طریق دو سرمایه گذاری به مبلغ مجموع ۱۱۰ میلیون دلار خریداری شد. زمانی که کمک مالی ۵۰۰ میلیون دلاری را تکمیل کرد; ارزش سرمایه گذاری آن ۱۷ میلیون دلار بود. در اوایل سال جاری; آلامدا ۴.۵ میلیون سهم را برای اجتناب از الزامات گزارش دهی واگذار کرد و ارزش سهام خود را به ۹.۴۹ درصد کاهش داد. استفان ارلیش، مدیرعامل وویجر گفت که پس از مراحل دادگاه ورشکستگی; بسیاری از دارندگان رمزارز در این پلتفرم به طور بالقوه واجد شرایط دریافت برخی از دارایی‌های خود; به همراه سهام مشترک در وویجر جدید، توکن‌های وویجر و درآمد حاصل از وام منحل‌شده به ۳AC هستند.

سرایت کریپتو با استیبل کوین ترا به نام (UST); که اکنون از بین رفته است آغاز شد; که در نهایت به سقوط اکوسیستم ۴۰ میلیارد دلاری آن منجر گردید. بسیاری از صندوق‌های تامینی کریپتو و شرکت‌های وام‌دهی که در معرض ترا قرار گرفتند میلیون‌ها دلار از دست دادند که بعداً منجر به ورشکستگی ۳AC و به دنبال آن سقوط رهبران رمزارز مانند سلسیوس و وویجر شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx