انتقال کاردانو و دیگر رمزارزها در Robinhood امکان پذیر میشود

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 469 نفر

غول تجارت خرده‌فروشی Robinhood در حال کار بر روی فعال کردن نقل و انتقالات خارجی به رقیب اتریوم ، کاردانو است.

این شرکت که تقاضای مشتریان را به عنوان دلیل خود برای ثبت کاردانو در اوایل ماه جاری ذکر کرد، دوباره به درخواست مشتریان در توییتر گوش می دهد تا بتواند کاردانو را انتقال دهد.

«در حالی که هنوز نمی‌توانید کاردانو را به داخل یا خارج منتقل کنید، ما در تلاش هستیم تا آن را برای همه دارایی‌های پلتفرم Robinhood Crypto خود در دسترس قرار دهیم. اگر سؤال دیگری دارید، اینجا هستیم.»

Robinhood برای اولین بار در ماه جولای انتقال ارزهای دیجیتال را به داخل و خارج از پلتفرم خود راه اندازی کرد. این غول تجاری سال سختی را پشت سر گذاشت و ۹ درصد از کارکنان خود را در آوریل و ۲۳ درصد دیگر از نیروی کار خود را در ماه آگوست رها کرد.

کاردانو یک بلاک چین غیرمتمرکز مقیاس پذیر است. به گفته توسعه دهنده کاردانو (IOHK)، رقیب اتریوم ارتقاء هارد فورک Vasil مورد انتظار خود را در ۲۲ سپتامبر راه اندازی خواهد کرد.

IOHK می گوید که هارد فورک Vasil “مهم ترین” ارتقاء کاردانو است که تاکنون ظرفیت شبکه بلاک چین را افزایش می دهد و هزینه های تراکنش را کاهش می دهد. این شرکت همچنین خاطرنشان می کند که Vasil پلوتوس، مکانیسم قرارداد هوشمند Cardano را تقویت خواهد کرد.

این رمز ارز در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰.۵۲ دلار معامله می شود. دارایی کریپتو رتبه هشتم بر اساس ارزش بازار بیش از ۸ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx