اتریوم نمی تواند با بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال رقابت کند

اتریوم نمی تواند با بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال رقابت کند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 410 نفر

آرتور هیز، بنیانگذار صرافی بیتمکس می گوید که اتریوم (ETH) نمی تواند با بیت کوین (BTC) به عنوان طلای دیجیتال رقابت کند، زیرا پلتفرم برتر قراردادهای هوشمند هرگز به گونه ای طراحی نشده است که شکلی از پول باشد. هیز در مصاحبه جدیدی با لورا شین در پادکست Unchained می گوید که اتریوم مشکلی متفاوت از بیت کوین را حل می کند.

من فکر می کنم اتریوم در حال تلاش برای حل یک مشکل متفاوت است و تلاش نمی کند که “پول” باشد. و من فکر می‌کنم توسعه‌دهندگان اصلی، یا هر اراده سیاسی اتریوم [که باشد]، این را در سال ۲۰۱۷ به وضوح برای ما نشان دادند، زمانی که با انجام یک هارد فورک همه را پس از جریان هک DAO نجات دادند.

هیز می گوید که هارد فورک اتریوم در سال ۲۰۱۷ که منجر به ایجاد اتر کلاسیک (ETC) شد، با نقطه نظرات او در مورد هدف این کریپتو هم جهت است. این کهنه کار ارزهای دیجیتال می گوید که تعداد نسبتاً کم کاربران اتریوم‌کلاسیک در مقایسه با اتریوم معمولی، دلیلی بر این است که اکثر اکوسیستم ها به غیر از پول مناسبی که ETC برای آن تلاش می کند به چیز دیگری علاقه مند هستند.

اگر می خواهید، بگویید ETC پول واقعی اتریوم است، [اما] هیچ کس از آن استفاده نمی کند. این باید به شما ثابت کند که آیا اتریوم می‌خواهد پول باشد یا خیر.

وی ادامه می دهد:

ممکن است مصالحه دیگری وجود داشته باشد که آنها [توسعه دهندگان اصلی اتریوم] باید انجام دهند زیرا هدف “ما می خواهیم این رایانه غیرمتمرکز برای همه مردم در جهان باشید” با پول “تغییرناپذیر” در تضاد است. من معتقدم که آنها همچنان چنین دیدگاهی دارند، و به همین دلیل است که معتقدم اتریوم طلای دیجیتال یا پول دیجیتال نیست.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx