تاریخ های فورک اثبات کار اتریوم رونمایی شد

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 453 نفر

یکی از بحث‌های مهم پیرامون راه‌اندازی مرج اتریوم، هارد فورک اثبات کار است. فردا این اتفاق تاریخی رقم میخورد و انتظارات برای جامعه اتریوم در حال افزایش است. شبکه در نهایت پس از ارتقا به مکانیزم اجماع اثبات سهام منتقل خواهد شد.

“ادغام” ، شبکه اصلی اتریوم و زنجیره بیکن را ادغام میکند تا به یک شبکه واحد تبدیل شود. Beacon Chain در حال حاضر به عنوان یک شبکه PoS در حال فعالیت است. این قدرت موتور برای شبکه اتریوم ۲.۰ است که با قرارداد هوشمند توسعه یافته است. از این رو، اعتبارسنجی تراکنش ها در Beacon Chain از طریق سپرده گذاری انجام شده است.

اما شبکه اصلی اتریوم همچنان به عنوان یک شبکه اثبات کار می کند. با راه اندازی Merge در سپتامبر ۲۰۲۲، این شبکه ارتقاء خود را کامل می کند و به یک بلاک چین PoS تبدیل می شود. این کار ماینرها را از فعالیت به عنوان تایید کننده در شبکه ها باز می دارد.

ماینرها پس از ادغام اتریوم برای فورک اثبات کار آماده هستند

گروهی از ماینرهای اتریوم پس از ادغام، تقاضای فورک ETH PoW کرده‌اند. با بحث‌ها و برنامه‌های زیاد، جامعه ممکن است پس از تکمیل انتقال به اثبات سهام شاهد یک هارد فورک باشد.

به نقل از یک حستب توییتری، کار سخت پس از ۲۴ ساعت از ادغام آغاز خواهد شد. در این پست زمان خاصی برای فورک ذکر نشده است. اما اعلام کرد که زمانی که تنها یک ساعت به ادغام باقی مانده باشد، این موضوع را فاش خواهد کرد.

حمایت های ممکن برای توکن های فورک شده

با پیشرفت برنامه ها برای توکن های فورک شده اتریوم، واکنش های متفاوتی وجود داشته است. ارزش توکن فورک شده معمولا کمتر از اتر معمولی است. بنابراین، امکان گرفتن هرگونه معامله اقتصادی از توکن‌های فورک شده به حمایت در صنعت کریپتو بستگی دارد. از این رو، برخی از گره ها باید پس از ادغام، روی PoW قدیمی به کار خود ادامه دهند.

بسیاری از صرافی های رمزنگاری از ارائه هرگونه پشتیبانی برای توکن های فورک شده پس از ادغام خودداری کرده اند. با این حال، برخی از پلتفرم‌ها مانند چین لینک و اپن سی نشان دادند که پشتیبانی آن‌ها کاملاً برای Ethereum PoS است.

برخی از صرافی‌های کریپتو قبلاً از توکن‌های فورک شده حمایت کرده‌اند. برخی از آنها بیت مکس، Poloneix و دیگران هستند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx