افزایش ۸ برابری پروژه های ساخته شده در متیک

قیمت متیک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 550 نفر

ارزیابی و بررسی متیک

قیمت متیک در حال جهش است زیرا این پروژه تقریباً هشت برابر افزایش برنامه های کاربردی در اکوسیستم خود را از ابتدای سال گزارش می دهد.

پالیگان، یک راه حل مقیاس‌پذیری اتریوم (ETH)، می‌گوید که بر اساس داده‌های پلتفرم توسعه‌دهنده Web3 Alchemy، بیش از ۵۳۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز (DApps) تا پایان سپتامبر در اکوسیستم آن فعال هستند.

این افزایش بیش از ۶۰ درصدی از ژوئن و تقریباً هشت برابر افزایش نسبت به ابتدای سال است. تعداد کل برنامه های غیر متمرکز تجمعی که هم در شبکه اصلی و هم در شبکه آزمایشی راه‌اندازی شده‌اند و نشان‌دهنده یک علامت پرآب از فعالیت اکوسیستم است.

قیمت متیک با افزایش ۱۵ درصدی از ۰.۷۳ دلار به ۰.۸۴ دلار در هفته گذشته در حال افزایش است. پالیگان که ارزش بازار آن ۶.۴ میلیارد دلار است، در زمان نگارش این مقاله ۰.۸۴ دلار باقی مانده است.

پالیگان می‌گوید که تیم‌های عملیاتی که در شبکه پالیگان کار می‌کنند، در مقایسه با تعداد DApp‌هایی که پس از همکاری با Alchemy، در ژوئن ۲۰۲۱ افزایش یافت، فعالیت مستقیم‌تری نشان می‌دهند.

تعداد تیم‌های فعال ماهانه، مستقیم‌ترین معیار فعالیت توسعه‌دهندگان در زنجیره اثبات سهام پالیگان ۲۷ درصد افزایش یافت و به حدود ۱۳۷۰۰ رسید. حدود ۶۶ درصد از پروژه‌ها صرفاً بر روی Polygon ساخته می‌شوند و بقیه نیز بر روی اتریوم راه‌اندازی می‌شوند. یک تیم واحد می‌تواند چندین برنامه غیر متمرکز را در زنجیره داشته باشد، که همه آنها با مصرف کننده روبرو نیستند.

پذیرش  Alchemy به افزایش محبوبیت برنامه‌های مالی غیرمتمرکز جدید [DeFi] و توکن‌های غیرقابل تعویض [NFTs] در زنجیره منجر شد. با بیش از ۱۷۴.۹ میلیون آدرس کاربر منحصر به فرد و ۵ میلیارد دلار دارایی ایمن، پالیگان تا به امروز بیش از ۲.۱ میلیارد تراکنش را پردازش کرده است.

با افزودن بر محبوبیت این رمزارز، غول قهوه استارباکس اخیراً با پالیگان همکاری کرد تا به مشتریان برنامه وفاداری خود فرصتی برای خرید و کسب تمبرهای کلکسیونی NFT به عنوان بخشی از برنامه وب۳خود به نام Starbucks Odyssey بدهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx