بعد از PEPE حالا پپه ۲ در حال سوددهی نجومی است 

پپه ۲
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1147 نفر

اخیرا روندی در گوشه‌کنار بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شده است، جایی که سرمایه گذاران به سمت ارزهایی با حجم بازار بسیار کوچک هجوم می‌آورند. ارزهایی که ادعا می‌شود بعد از میم کوین های محبوب بازار، میم کوین بزرگ بعدی هستند. توکن هایی مانند فلوکی ۲ (FLOKI 2.0)، پپه ۲ (PEPE 2.0) و بوبو ۲ (BOBO 2.0) طی هفته گذشته با ارائه خود به عنوان بازگویی‌های جدید از توکن‌های معروف فلوکی، پپه و بوبو، توجه ها را به خود جلب کرده‌اند.

در نتیجه، حجم معاملات این توکن ها میلیون‌ها دلار افزایش یافته، نقدینگی قابل توجهی را جذب کرده و سرمایه گذاری های اندک را تقریباً یک شبه به ثروت های قابل توجهی تبدیل کرده‌اند. با این حال، طول عمر این توکن ها معمولاً کوتاه است. سال گذشته، ما شاهد پدیده مشابهی بودیم که سرمایه گذاران امیدوارانه روی نمونه‌های مشابه الهام گرفته شده از زبان انگلیسی، همچون گریماس کوین (grimacecoin) شرط بندی کردند که با یک توییت مک دونالد جرقه آن زده شده بود.

پپه 2

به دنبال پپه ۲، پپه کوین اصلی هم رشد قیمت داشته است

توانایی ایجاد توکن در اتریوم یا سایر بلاک چین ها از طریق قراردادهای هوشمند و با حداقل هزینه، همراه با حضور صرافی های غیرمتمرکز، امکان عرضه سریع، تامین نقدینگی و انجام معاملات این توکن ها را در مدت کوتاهی پس از ایجاد آن‌ها فراهم می‌کند. به عنوان مثال، پپه ۲ که در حال حاضر محبوب ترین توکن در بین این توکن های نوظهور است، در یک بازه ۲۴ ساعته نزدیک به ۷ میلیون دلار حجم معاملات را به ثبت رسانده است. ارزش بازار آن در هفته گذشته به اوج ۴۵ میلیون دلاری رسید؛ اما از آن زمان، به ۱۸ میلیون دلار کاهش یافته است.

۲۰۰ برابر شدن پپه ۲ تنها در یک شب

قابل توجه است که کیف پولی که تنها ۹۰۰ دلار در pepe 2.0 سرمایه گذاری کرده بود، شاهد افزایش ارزش آن به بیش از ۱۷۶ هزار دلار، آن هم تنها در کمتر از ۲۴ ساعت بود. با این حال، پپه کوین اصلی (PEPE) همچنان برای سرمایه گذاران، جذاب باقی مانده است. با خریدهای قابل توجهی که طی دو هفته گذشته صورت گرفت، ارز دیجیتال پپه رشد چشمگیر ۸۰ درصدی را در این مدت تجربه کرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx