فانتوم، پیشتاز در توسعه dApp ها

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 426 نفر

فضای همیشه در حال رشد وب ۳ به یافتن حامیانی در بازار ادامه می دهد تا مطمئن شود که در عرصه های بزرگ بعدی پیشرفت می کند. در واقع، این فضایی است که توسط اعضاییی مانند فانتوم هدایت می شود.

فانتوم پیشرو

در آخرین مورد اضافه شده به میزگرد سرمایه گذاران خطرپذیر; سایفر کپیتال (Cypher Capital) اکنون در فانتوم سرمایه گذاری کرده است. بودجه راهبردی سایفر برای حمایت از پروژه ها و توسعه دهندگان در شبکه فانتوم است.

با این مشارکت، سایفر کپیتال می‌تواند پروژه‌های وب ۳، دیفای و بازی‌های بیشتری را تأمین مالی کند. فانتوم همیشه یکی از بزرگترین زنجیره های دیفای بوده است; هم از نظر ارزش کل قفل شده و هم از نظر تعداد پروژه های موجود در زنجیره. به عنوان یکی از ۱۰ زنجیره برتر، فانتوم ; در زمان انتشار مقاله، ۶۵۰ میلیون دلار ارزش کل قفل شده دارد که در میان ۲۵۷ پروتکل رتبه چهارم را از آن خود کرده است. در واقع، مشارکت هایی مانند موارد فوق الذکر موظفند فانتوم را در کانون توجه قرار دهند. به خصوص از آنجایی که بازار دیفای هنوز در حال بهبودی پس از سقوط های اخیر است که بیش از ۸۰ میلیارد دلار را تنها در ۲ ماه از بین برد. این وضعیت به فانتوم فضایی را می دهد که برای تثبیت خود به عنوان یک بازیگر مهم در این زمینه نیاز دارد.

فانتوم

ارزش کل قفل شده در فانتوم

این زنجیره تلاش می‌کند تا ایمان سرمایه‌گذاران خود را حفظ کند. طی یک ماه و نیم گذشته، حضور سرمایه‌گذاران تغییرات جزئی داشته است; به طوری که برخی از آن‌ها از بازار خارج و برخی دیگر نیز وارد شده‌اند. داده ها نیز این موضوع را تایید می کنند.

فانتوم

کل سرمایه گذاران

با این حال، تقاضا برای این دارایی همچنان قیمت را در شیب حفظ کرده است; با افزایش  ۸۱.۰۸ درصدی در طی ۲ ماه. شایان ذکر است که این با کاهش عظیم ۸۷.۹۳ درصدی از بالاترین رکوردش در ژانویه قابل مقایسه نیست. با این حال، به لطف نشانه های اخیر بازار کلان، فانتوم در جهت درست گام برمی دارد.

فانتوم

نمودار قیمت FTM

تا زمانی که دارایی به بیشینه خرید نرسیده باشد، نسبت به تغییر روند در امان است زیرا ۰.۵ دلار هدف حمایت حیاتی بعدی برای فانتوم است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx