آلت سیزن ۲۰۲۲ شروع شده است

آلت سیزن
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 593 نفر

آلت سیزن ۲۰۲۲

علاقه مندان به آلت کوین ضررهای زیادی را در سال ۲۰۲۲ تجربه کرده اند. نه تنها قیمت بیت کوین در ۱۰ ماه گذشته به شدت کاهش یافته است، بلکه ارزش بیشتر آلت کوین ها در برابر بیت کوین نیز به شدت سقوط کرده است. همه این سوال را می پرسند: آلت سیزن ۲۰۲۲ چه زمانی شروع خواهد شد؟

در تجزیه و تحلیل امروز،BeInCrypto  با نگاهی به نمودار ارزش بازار آلتکوین، شاخص‌های آلت سیزن و ارزش گذاری اتریوم در برابر بیت کوین به این موضوع می‌پردازد. در نتیجه، به نظر می رسد که شاید بدترین دوره برای آلت کوین ها به پایان رسیده است و بازار در آستانه یک آلت سیزن واقعی در سال ۲۰۲۲ قرار دارد.

شاخص TOTAL2  حرکت به سمت بالا را آغاز می کند

اگر به نمودار ارزش بازار آلتکوین (TOTAL2) نگاه کنیم، می بینیم که در ۶ هفته گذشته همه ی کندل ها سبز است. این احتمالاً بدان معنی است که ما در حال حاضر در موج اول یک حرکت صعودی هستیم که با ۴۲۷.۵ میلیارد دلار در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۲ شروع شده است. تاکنون، ارزش بازار آلتکوین تقریباً ۶۰٪ افزایش یافته و به اوج ۶۹۳ میلیارد دلاری رسیده است.

با این حال، قبل از آن، آلت‌کوین‌ها، مانند بازار بیت کوین، کاهش شدیدی را از بالاترین رکورد تاریخی خود (ATH) یعنی اوج ۱.۷ تریلیون دلاری در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ تجربه کردند. از آن زمان تاکنون، شاخص آلت‌کوین در امتداد خط مقاومت نزولی (آبی) سقوط کرده است. و بارها توسط آن رد شده است (دایره های قرمز).

سپس، در ماه مارس، TOTAL2  از این خط خارج شد (فلش سبز)، که نشان می دهد آلت سیزن ۲۰۲۲ آغاز شده است. با این حال، این افزایش چندان دوام نیاورد، زیرا تنها سه هفته بعد شاخص به ۱.۲۷ تریلیون دلار به اوج خود رسید و روند کاهشی خود را آغاز کرد.

تبدیل مقاومت به حمایت

همین امر منجر به رسیدن TOTAL2  به پایین ترین سطح در ماه ژوئن شد. این بار خط مقاومت آبی به حمایت (تبدیل مقاومت به حمایت) تبدیل شد. این سطح قبلا دوبار توسط قیمت تایید شده بود. با این حال، قبل از آن، خط حمایت بلند مدت که از فوریه ۲۰۲۱ قیمت را حمایت می کند یکبار با قدرت شکسته بوده است.

در حال حاضر انتظار می رود این خط به عنوان مقاومت عمل کند و در حال حاضر روی ۱.۰۵ تریلیون دلار قرار دارد. علاوه بر این، این سطح نزدیک به خط فیبوناچی اصلاحی ۰.۵ است از ریزش از ATH رسم شده است.

تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال معروف به @StockmoneyL نمودار ۵ روزه TOTAL2 را توییت کرد. او فراکتال های بازار فعلی آلتکوین و دوره ۲۰۱۸-۲۰۲۱ را با یکدیگر مقایسه کرد. این تحلیلگر به ساختار مشابهی اشاره می کند که در هفته های آینده می تواند منجر به افزایش های بزرگ و شروع یک آلت سیزن بزرگ در سال ۲۰۲۲ شود. جالب توجه است که اگر این فرکتال ها دوباره تکرار شود، نزدیک ترین مقاومت حدود ۱ تریلیون دلار خواهد بود.

آلت سیزن ۲۰۲۲ در حال حاضر آغاز شده است!

تجزیه و تحلیل نمودار ارزش بازار آلتکوین و شباهت‌های آن با چرخه قبلی تنها دلایل تداوم افزایش قیمت آلت‌کوین نیست. بر اساس داده های بلاکچبن سنتر، آلت سیزن ۲۰۲۲ به تازگی آغاز شده است.

نمودار آلت سیزن به روز شده روزانه آنها نشان می دهد; که این شاخص در اوایل آگوست وارد منطقه سلطه آلتکوین ها شده است. همانطور که در وب سایت آنها می خوانیم:

اگر ۷۵ درصد از ۵۰ ارز برتر در سه ماهه گذشته (۹۰ روز) عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشند، آلت سیزن شروع شده است.

در ۱۰ آگوست، شاخص آلت سیزن که آنها ایجاد کردند، تقریباً حداکثر مقدار ۹۸ را ثبت کرد. این سطوح از دوره آوریل تا ژوئن ۲۰۲۱ مشاهده نشده است. بنابراین، اگر این شاخص برای چند هفته آینده بالای ۷۵ باقی بماند، ممکن است در آینده نزدیک یک آلت سیزن قوی را تجربه کنیم.

علاوه بر این، این سایت یک مرور کلی از ۵۰ ارز دیجیتال برتر در ۹۰ روز گذشته منتشر می کند; و آنها را با تغییر قیمت بیت کوین مقایسه می کند. به نظر می رسد که بیت کوین حدود ۲۰ درصد در سه ماه گذشته کاهش یافته است، در حالی که بیشتر آلت کوین ها افزایش داشته اند یا با درصد کمتری کاهش یافته اند.

در میان ارزهای دیجیتال برتر۳۴۲% CEL ، اتریوم کلاسیک ۱۰۹%، یونی سواپ  ۷۱% و لینک ۲۰ درصد افزایش یافته اند. همچنین، برخی از بزرگترین پروژه ها نیز با وجود کاهش در سه ماه اخیر باز هم از بیت کوین جلوتر بودند; مانند کاردانو با ۳.۱ درصد، اتریوم با ۵.۵ درصد و ریپل با ۱۲.۶ درصد کاهش همراه بوده اند.

اتریوم بیت کوین را پشت سر گذاشت

یکی دیگر از شاخص های احتمالی که نشان می دهد آلت سیزن ۲۰۲۲ شروع شده است; عملکرد اتریوم است که بزرگترین آلتکوین در برابر بیت کوین است. تحلیل تکنیکال اتریوم در برابر دلار نشان می‌دهد که; در هفته‌های اخیر افزایش پویایی در قیمت اتریوم وجود داشته است. علاوه بر این، ممکن است RSI از خط مقاومت بلندمدت خارج شده باشد; و ممکن است تا سطح ۲۱۰۰ دلار به رشد خود ادامه دهد.

اگر اکنون به نسبت این ارز به بیت کوین نگاه کنیم، نمودار هفتگی چشم انداز صعودی تری را ارائه می دهد. نمودار ETH/BTC از پایین ترین سطح ۰.۰۵ بیت کوین، که قبلا به عنوان مقاومت عمل کرده بود، افزایش یافته است. اعتبارسنجی این منطقه یک سیگنال صعودی بود که شروع کننده یک افزایش پایدار بود.

در حال حاضر، اتریوم روی ۰.۰۸۱ بیتکوین قرار دارد که نسبت به پایین ترین سطح ذکر شده حدود ۶۶ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، کندل صعودی این هفته منجر به شکست ناحیه مقاومتی در ۰.۰۷۵ بیت کوین (خط قرمز) شده است که قبلاً بارها قیمت از آن جا ریجکت شده بود (فلش‌های آبی).

اندیکاتور های RSI و MACD

شاخص های تکنیکال شروع یک روند صعودی را تایید می کنند.  اندیکاتورRSI  هم خط مقاومت آبی رنگ و هم سطح ۵۰ را شکسته است. در همین حال، اندیکاتورMACD  اخیراً یک تلاقی صعودی داشته است و در حال ساختن کندل های صعودی قابل توجهی است. همه این موارد ذکر شده سیگنال های قوی صعودی برای ادامه حرکت آلت کوین ها است.

تحلیلگر ارزهای دیجیتال @el_crypto_prof نمودار ماهانه ETH/BTC را ترسیم کرده است; که در آن نشان می دهد که ما در آستانه افزایش شدید قیمت اتریوم نسبت به بیت کوین هستیم. وی به موازات فراکتال‌های موج‌های صعودی تاریخی اشاره کرد و گفت; حرکت قیمت امروز مربوط به اوایل سال ۲۰۱۷ (بیضی‌های نارنجی) است.

طبق پیش‌بینی او، اتریوم می‌تواند در ماه‌های آینده شاهد افزایش ۳۷۹ درصدی از کف قیمتی خود باشد و به ۰.۲۵ بیت کوین برسد. اگر واقعاً چنین باشد، رشد اتریوم یک کاتالیزور قدرتمند برای آللت سیزن ۲۰۲۲ خواهد بود.

 

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx