فانتوم (FTM) یک به‌روزرسانی اساسی را دریافت می‌کند

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

طبق اعلامیه رسمی، یکی از محبوب‌ترین آلت‌کوین‌ها، به‌زودی یک به‌روزرسانی اساسی را تجربه خواهد کرد و به طور کامل تغییر می‌کند. بنیاد فانتوم در اعلامیه‌ای از راه‌اندازی سونیک نتورک (Sonic Network)، یک بلاک‌چین لایه ۱ مستقل، خبر داد. بر اساس این اعلامیه، این شبکه از طریق یک پل‌ ارتباطی (Bridge) درون-زنجیره‌ای بومی به اتریوم متصل […]

فانتوم

طبق اعلامیه رسمی، یکی از محبوب‌ترین آلت‌کوین‌ها، به‌زودی یک به‌روزرسانی اساسی را تجربه خواهد کرد و به طور کامل تغییر می‌کند. بنیاد فانتوم در اعلامیه‌ای از راه‌اندازی سونیک نتورک (Sonic Network)، یک بلاک‌چین لایه ۱ مستقل، خبر داد. بر اساس این اعلامیه، این شبکه از طریق یک پل‌ ارتباطی (Bridge) درون-زنجیره‌ای بومی به اتریوم متصل خواهد شد و گامی مهم در توسعه‌ی تکنولوژی‌های فانتوم به شمار می‌رود.

پس از راه اندازی، هولدرهای توکن فانتوم (FTM) این فرصت را خواهند داشت تا توکن‌های خود را با نسبت ۱ به ۱ به توکن بومی شبکه‌ی Sonic، یعنی توکن S، تبدیل کنند.

با توجه به اعلامیه رسمی فانتوم، سونیک نتورک فراتر از یک بلاک‌چین لایه‌ی ۱ جدید عمل خواهد کرد. این شبکه همچنین شامل یک پل لایه‌ی ۲ بومی است که به اتریوم و سایر شبکه‌ها متصل می‌شود و کارایی به مراتب بهتری را نسبت به شبکه‌ی فعلی Opera در اختیار کاربران و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApp) قرار می‌دهد.

بنیاد فانتوم گزارش کرده است که صدها میلیون توکن FTM از خزانه‌ی خود را به پروژه‌ی سونیک اختصاص داده است. این منابع مالی صرف بازاریابی، توسعه‌ی کسب‌وکار، کمک‌هزینه‌های انتقال و سایر ابتکارات برای افزایش پذیرش شبکه‌ی جدید خواهد شد. راه‌اندازی سونیک نتورک با مجموعه‌ای از رای گیری‌های حاکمیتی همراه خواهد بود. موضوعات این رای گیری‌ها شامل توزیع رایگان توکن (ایردراپ)، تخصیص نقدینگی، کمک‌هزینه‌های اضافی و موارد دیگر می‌شود.

به دنبال این اعلامیه، قیمت توکن FTM واکنش مثبتی نشان داد و از محدوده‌ی ۰.۸ دلار جهش کرد و در زمان نگارش این متن با قیمت ۰.۸۶ دلار معامله می‌شود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
میثم
میثم
1 ماه قبل

سلام. این تبدیل فانتوم به سونیک مربوط به صرافی های بین‌المللی هست یا کسانی که در صرافی ایرانی فانتوم دارن هم میتونن این تبدیل رو انجام بدن!

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx