اعلامیه جهانی افراد تحت تعقیب برای دو کوان صادر شد

دو کوان
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 621 نفر

بلومبرگ گزارش داد که اینترپل یک درخواست جهانی برای دستگیری دو کوان، بنیانگذار آزمایشگاه ترافرم صادر کرده است. دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول روز یکشنبه پس از درخواست از اینترپل برای وی اعلان قرمزی را در آغاز هفته گذشته تأیید کرد. اخطار قرمز، اگرچه همان حکم بازداشت نیست، اما درخواستی است که به دستور یک کشور عضو از مجریان قانون در سراسر جهان برای مکان یابی و دستگیری یک فرد در انتظار استرداد، تسلیم یا اقدامات قانونی مشابه ارسال می شود.

کوان که شایعه شده است پس از ترک کشورش کره جنوبی در سنگاپور زندگی می‌کرده است، به دلیل اتهامات مربوط به دست داشتن در فروپاشی ترا در اوایل سال جاری تحت تعقیب است. دادستان های کره جنوبی هفته گذشته گفتند “بدیهی است که کوان از دست مقامات متواری شده است” و از همکاری امتناع می کند. کوان بعداً در یک سری توییت این ادعاها را رد کرد و گفت که “چیزی برای پنهان کردن” ندارد.

در اوایل ماه جاری و بیش از چهار ماه پس از انفجار ترا، یک دادگاه کره جنوبی حکم بازداشت او را صادر کرد که منجر به درخواست دادستانی از اینترپل شد. در آغاز ماه می، انحلال‌های تهاجمی یک مارپیچ مرگ و میر فوق‌العاده تورمی برای توکن لونا و UST Terra ایجاد کرد که نزدیک به ۳۰ میلیارد دلار از اکوسیستم ترا و ۳۰ میلیارد دلار دیگر از بازار ارزهای دیجیتال را از بین برد. فروپاشی ترا یک موج شوک سرایت کننده را در سراسر بازار کریپتو در ماه می ایجاد کرد و میلیاردها دلار ضرر را در سراسر اکوسیستم آن و همچنین در سراسر پروژه ها، وام دهندگان و صندوق های تامینی ایجاد کرد. کوان در مصاحبه ای با Coinage در ماه گذشته گفت:

من فکر می کنم در گذشته ما باید شکاک تر می بودیم.

در آن زمان، بنیانگذار نشت از داخل شرکت خود را مقصر دانست که در نهایت منجر به مارپیچ نزولی استیبل کوین شد. پروژه استیبل کوین الگوریتمی شکست خورده همچنین توجه بیشتری را از سوی قانونگذاران اتحادیه اروپا و ایالات متحده به این صنعت جلب کرده است که از آن زمان به گفته آنها قوانینی را برای کاهش یا جلوگیری از آسیب بیشتر استیبل کوین ها طراحی کرده اند.

بخش پرسش‌های متداول آژانس می‌گوید: «اینترپل نمی‌تواند مقامات مجری قانون را در هیچ کشوری مجبور به دستگیری فردی کند که در موضوع اعلامیه قرمز است». اینکه آیا اخطار جهانی منجر به دستگیری دو کوان می‌شود یا خیر، به مکان واقعی وی و تمایل مقامات محلی برای اقدام در مورد آن بستگی دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx