فصل اول همستر کامبت به پایان رسید

انتشار 6 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

در میان اعتراض بسیاری از کاربران که به دلیل متهم شدن به تقلب و کاهش توکن‌هایشان، دچار سرخوردگی شده‌اند، همستر کامبت اعلام کرد که یک اسنپ‌شات برای فصل اول خود گرفته است. بدین ترتیب، فصل اول همستر کامبت به پایان رسید. پایان فصل اول همستر کامبت و اعلام آینده بازی پس از ایردراپ همستر کامبت، […]

فصل اول همستر کامبت

در میان اعتراض بسیاری از کاربران که به دلیل متهم شدن به تقلب و کاهش توکن‌هایشان، دچار سرخوردگی شده‌اند، همستر کامبت اعلام کرد که یک اسنپ‌شات برای فصل اول خود گرفته است. بدین ترتیب، فصل اول همستر کامبت به پایان رسید.

پایان فصل اول همستر کامبت و اعلام آینده بازی پس از ایردراپ

همستر کامبت، بازی تلگرامی محبوب که بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، بالاخره اسنپ‌شاتی گرفت که پایه توزیع توکن‌ها و رویداد تولید توکن (TGE) است که قرار است در ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) انجام شود.

اسنپ شات همستر کامبت

در میان شکایات بازیکنانی که به خاطر برچسب متقلب بودن، پاداش توکن‌‌هایشان تحت تاثیر قرار گرفته بود، این پروژه فاش کرد که این اسنپ‌شات پایان کار بازی برای آن‌ها نخواهد بود. این موضوع تا حدی از طریق پیام‌هایی که به تقلب‌کنندگان ارسال شده بود مشخص شد؛ پیام‌هایی که به آن‌ها توصیه می‌کند در فصل بعدی بازی، به شکل منصفانه بازی کنند. هنوز تعداد دقیق بازیکنانی که تحت تاثیر این اقدام قرار گرفته‌اند مشخص نیست.

همستر کامبت تمامی فعالیت‌های پیش از ایردراپ خود را به عنوان فصل اول برچسب‌گذاری کرده بود. تیم پروژه در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که مرحله جدیدی به نام «اینترلود» (interlude) شروع شده است؛ «فصل اینترلود آماده‌سازی برای فصل دوم است و چند هفته طول خواهد کشید.» اگرچه همستر کامبت جزئیات بیشتری در مورد فصل آینده ارائه نکرد، اما توضیح داد که شرکت‌کنندگان در اینترلود، مزیتی کسب خواهند کرد که در فصل بعدی به کارشان خواهد آمد.

انتظار می‌رود ایردراپ همستر کامبت یکی از بزرگترین ایردراپ‌ها در تاریخ باشد و توکن HMSTR را به میلیون‌ها کاربر از طریق شبکه TON توزیع کند. حتی پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، در ماه جولای به این موضوع اشاره کرد و توضیح داد که این بازی مزایای بلاکچین را به صدها میلیون نفر معرفی خواهد کرد و برای بسیاری از کاربران، اولین تجربه آن‌ها با این فناوری خواهد بود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
همستر کامبت
HMSTR
همستر کامبت
همستر کامبت (Hamster Kombat) یک پروژه جذاب و منحصربه‌فرد در دنیای کریپتو است که با رویکردی سرگرم‌کننده توانست توجه زیادی را جلب کند. همستر دنیای پیچیده ارز دیجیتال را با تلفیق یک بازی تعاملی و پلتفرم اجتماعی تلگرام به کاربران معرفی کرد و آینده‌ای روشن در انتظار آن است.
خرید همستر کامبت
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx