تغییر عرضه اتریوم پس از ادغام

عرضه اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 416 نفر

ادغام اتریوم کارهای زیادی برای تغییر پویایی انتشار اتریوم انجام داده است و بسیاری از آنچه توسط تحلیلگران و بنیاد اتریوم قبل از انتقال تخمین زده شده بود را برآورده می کند.

با این حال، هنوز برخی تفاوت‌های ظریف وجود دارد که نیاز به توضیح در مورد اینکه چه زمانی اتربوم می‌تواند تورم‌زدا شود، وجود دارد و عرضه آن متوقف می‌شود.

بر اساس ultrasound.money، مقدار اتریوم در گردش از زمان ادغام در ۱۵ سپتامبر، در زمان نگارش مقاله (۲۴ سپتامبر) بیش از ۵۹۹۰ واحد افزایش یافته است. که با قیمت های فعلی، تقریباً ۸ میلیون دلار  است که وارد گردش شده است.

با این حال، این بدان معنا نیست که ادغام تفاوتی ایجاد نکرده است. انتشار هنوز بسیار کمتر از پیش‌بینی‌های مدل اثبات کار ادامه دارد: بیش از ۱۱۲ هزار ETH بیشتر تا ۲۴ سپتامبر.

نحوه انتشار اتریوم چگونه کار می کند؟

در نهایت، انتشار اتریوم با دو متغیر کاهش می یابد: یارانه بلوکی و نرخ سوزاندن.

یارانه بلوک نشان دهنده تمام اتریوم جدید تولید شده با هر بلوک است که تقریباً هر ۱۲ ثانیه یک بار از زمان ادغام تولید می شود. اندازه یارانه بستگی به مقدار اتریوم در شبکه دارد. با نرخ فعلی سپرده گذاری تقریباً ۱۴ میلیون  اتریوم هر روز حدود ۱۷۰۰ اتریوم به سهامداران پاداش داده می شود.

نرخ سوزاندن به مقدار اتریومی که از طریق هزینه های گاز سوزانده می شود اشاره دارد. به طور طبیعی، نرخ انتشار در کنار کارمزدها افزایش می‌یابد که وقتی اتریوم حجم تراکنش بالایی را تجربه کند، افزایش می‌یابد.

مکانیزم سوزاندن در طول هارد فورک لندن در سال گذشته معرفی شد و منجر به برخی دوره‌های کاهش تورم خالص برای اتریوم شده است. در همین حال، ادغام این ماه، انتشار روزانه را از ۱۴۶۰۰ به تنها ۱۶۰۰ ETH کاهش داد .کاهشی نزدیک به ۹۰٪

به منظور کاهش تورم ETH، تعداد توکن‌هایی که از طریق یارانه بلوک تولید می‌شوند باید کمتر از سوزاندن شبکه باشد. به عبارت دیگر، هر چه افراد کمتری سپرده گذاری کنند، ETH تورم منفی را تجربه میکند. در سطوح فعلی سپرده گذاری، کارمزد مبادله پایه باید حداقل ۱۵ Gwei (0.000000015 ETH) باشد تا ETH تورم زا باشد.

از ۲۰ سپتامبر، این مورد موجود ندارد و میانگین کارمزد تراکنش ها فقط ۱۱ Gwei است، مقداری که منجر به سوزاندن ۴۱۲۰۰۰ ETH در سال می شود. در همین حال، سطوح فعلی سپرده گذاری باعث می شود ۶۰۳۰۰۰ ETH در سال تولید شود. این تورم خالص سالانه ۱۹۱۰۰۰ ETH یا ۰.۱۶٪ در هر سال است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx