آموزش خرید ارز دیجیتال با موبایل

خرید ارز دیجیتال با موبایل
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 531 نفر

آموزش خرید ارز دیجیتال با موبایل

ارز دیجیتال معمولاً پول دیجیتال غیرمتمرکز شناخته می‌شود که برای استفاده از طریق اینترنت طراحی شده است. بیت کوین که در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شد، اولین ارز دیجیتال بود و تا حد زیادی بزرگترین، تاثیرگذارترین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال باقی مانده است. یک دهه پس از آن، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم به عنوان جایگزین های دیجیتالی برای پول صادر شده توسط دولت ها رشد کرده اند. محبوب ترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار، بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و ریپل هستند. دیگر ارزهای دیجیتال معروف عبارتند از تزوس، ایاس و دوج کوین. برخی شبیه بیت کوین هستند. برخی دیگر مبتنی بر فناوری‌های مختلف هستند یا ویژگی‌های جدیدی دارند که به آنها امکان می‌دهد بیش از انتقال ارزش انجام دهند. شاید برای خیلی ها نحوه خرید ارز دیجیتال با موبایل سوال باشد.

ارز دیجیتال انتقال ارزش را به صورت آنلاین بدون نیاز به واسطه مانند بانک یا پردازشگر پرداخت ممکن می‌سازد، و امکان انتقال ارزش به صورت جهانی، به صورت فوری، ۲۴ ساعته و با هزینه‌های کم را فراهم می‌کند. ارزهای دیجیتال معمولاً توسط هیچ دولت یا مرجع مرکزی دیگری صادر یا کنترل نمی شوند. آنها توسط شبکه‌های همتا به همتا از رایانه‌هایی که دارای نرم‌افزار رایگان و منبع باز هستند، مدیریت می‌شوند. به طور کلی، هر کسی که می خواهد در شبکه بلاک چین شرکت کند، نیاز به هیچ مجوزی ندارد.

اگر هیچ بانک یا دولتی در کار نباشد آیا ارزهای دیجیتال ایمن هستند؟ به دلیل استفاده ارزهای دیجیتال از فناوری بلاک چین همه تراکنش‌ها کاملا ایمن هستند. بلاک چین ارز دیجیتال شبیه ترازنامه یا دفتر کل بانک است. هر ارز دارای بلاکچین مخصوص به خود است، که یک رکورد مداوم و دائماً تأیید شده از هر تراکنش منفردی است که با استفاده از آن ارز انجام شده است. برخلاف دفتر کل بانک، یک بلاک چین ارز دیجیتال بین شرکت‌کنندگان کل شبکه ارز دیجیتال توزیع می‌شود. هیچ شرکت، کشور یا شخص ثالثی کنترل آن را ندارد. و هر کسی می تواند شرکت کند. بلاک چین یک فناوری موفقیت‌آمیز است که اخیراً از طریق دهه‌ها علم کامپیوتر و نوآوری‌های ریاضی امکان‌پذیر شده است.

زمانی که تصمیم می گیرید پول خود را سرمایه گذاری کنید، همیشه سطحی از ریسک در نظر گرفته می شود، اما راه کلیدی که کارشناسان توصیه می کنند برای کاهش این ریسک این است که همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید. به طور خلاصه: سرمایه‌گذاری در چند طبقه مختلف دارایی می‌تواند به شما کمک کند در شرایطی که برخی از سرمایه‌گذاری‌های شما به خوبی انجام نمی‌شوند، مسیر خود را ادامه دهید. ارزهای دیجیتال هنوز در دنیای سرمایه‌گذاری تا حدودی تازه وارد هستند، اما بسیاری از سرمایه‌گذاران آن را به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کرده‌اند. اما برای خرید ارز دیجیتال از کجا شروع کنیم و چگونه یک صرافی یا پلتفرم معاملاتی را انتخاب می‌کنید؟ در این مقاله به بهترین روش های خرید ارز دیجیتال با موبایل برای شما آورده شده است.

بایننس

بایننس احتمالاً یکی از شناخته شده ترین صرافی های ارز دیجیتال است. این صرافی که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد، اکنون بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال موجود برای ترید و بیش از ۱.۴ میلیون تراکنش در ثانیه را ارائه می دهد.

حداقل حساب: ۰ دلار

کارمزد معاملات: ۰٪ – ۰.۱۰۰۰٪ بسته به حجم معاملات، نوع کاربر و موجودی حساب

اپلیکیشن موبایل: اندروید و iOS

خرید ارز دیجیتال از بایننس

بایننس رتبه اول لیست ما را به خود اختصاص داد. برای سرمایه‌گذاران جدیدی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد ارزهای دیجیتال، فناوری بلاک چین و نحوه اطلاع‌رسانی بهتر استراتژی معاملاتی خود هستند، بایننس آکادمی و دوره‌های بی‌شماری را در اختیار آنها قرار می‌دهد تا به آنها کمک کند تا در مسیر پیشرفت قرار بگیرند. و برای سرمایه گذارانی که به دنبال افزایش قدرت خرید خود هستند، بایننس معاملات مارجین را ارائه می دهد. نکته منفی: متأسفانه، صرافی بایننس برای کاربران برخی کشورها از جمله ایران در دسترس نیست.

صرافی Crypto.com

پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال Crypto.com در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و در حال حاضر به بیش از ۸۰ میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. از طریق پلتفرم معاملات آنلاین گسترده آن، سرمایه گذاران این فرصت را دارند که به طور ایمن بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال و بیش از ۲۰ ارز فیات را خریداری کنند و بفروشند.

حداقل حساب: ۱ دلار

کارمزد: ۰٪ تا ۰.۰۷۵۰٪ بسته به حجم معاملات ۳۰D Spot (USD)

اپلیکیشن موبایل: اندروید و iOS

خرید ارز دیجیتال از صرافی Crypto.com

صرافیCrypto.com  به دلیل ارائه‌ها و خدمات گسترده ارزهای دیجیتال، رتبه دوم را در لیست ما به خود اختصاص داده است. صرافیCrypto.com  علاوه بر فهرست رو به رشد توکن‌هایی که پشتیبانی می‌کند، یکی از معدود صرافی‌هایی است که معاملات مارجین را ارائه می‌دهد (اگرچه در حال حاضر برای مشتریان ایالات متحده در دسترس نیست) Crypto.com پشتیبانی از کیف پول ارائه می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا چندین کیف پول دیجیتال را علاوه بر کیف پول دیفای خود به پلتفرم خود متصل کنند. یک کیف پول غیرحضانتی که به سرمایه گذاران کنترل کامل روی رمز و کلیدهای خود را می دهد. سرمایه گذاران کریپتو همچنین می توانند با نگه داشتن موجودی معینی در کیف پول صرافی خود، در پلتفرم Crypto.com جوایزی کسب کنند. برای کار با این صرافی باید ابتدا احراز هویت خود را کامل کنید و با توجه به تحریم های بین المللی کاربران ایرانی نمی‌توانند از امکانات این صرافی بهره ببرند.

صرافی ارزینجا بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

صرافی ارزینجا یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی می‌باشد که در ایران فعالیت می‌کند. این صرافی ارائه دهنده خدمات خرید و فروش بیش از ۵۰۰ نوع ارز دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم و تتر است. کاربران می‌توانند با واریز ریال به حساب خود در این صرافی، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنند و یا ارز دیجیتال خود را بفروشند و پول نقد را به حساب بانکی خود دریافت کنند. این صرافی دارای برنامه‌ی موبایلی نیز می‌باشد که کاربران می‌توانند از طریق آن به راحتی ارز دیجیتال خود را خرید و فروش کنند.

این مجموعه از بخش‌های فنی و پشتیبانی، برنامه نویسی و IT، تولید محتوا، مارکتینگ و تحلیل اقتصادی تشکیل شده است. ارزینجا با بکارگیری تیمی متخصص و تجهیزاتی پیشرفته، به ارائه خدمات آموزشی و مشاوره و ابزارهای معاملاتی مانند خرید، فروش، نگهداری و تبدیل ارز دیجیتال می‌پردازد .

حداقل حساب: ۰ دلار

کارمزد: ۰٪

اپلیکیشن موبایل: اندروید و iOS

خرید ارز دیجیتال از صرافی ارزینجا

صرافی ارزینجا قابلیت تبدیل بین ارزهای دیجیتال مختلف را دارد. به عنوان یکی از ارزهایی که در این صرافی پشتیبانی می‌شود، می‌توان به بیتکوین، اتریوم، لایتکوین، ریپل، بیت کوین کش، دش و سایر ارزهای دیجیتال اشاره کرد. با استفاده از صرافی ارزینجا، کاربران می‌توانند ارزهای خود را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنند و به صورت مستقیم ارزهای دیجیتال خود را تبدیل کنند.

به معامله‌ای که بتوانید در آن ۲ ارز دیجیتال را مستقیماً به یکدیگر تبدیل کنید، سوآپ یا تبدیل گفته می‌شود (مثلاً تبدیل بیت کوین به تتر). استفاده از این قابلیت می‌تواند هزینه معاملات شما را کاهش دهد. برای مثال، اگر قصد دارید بیت کوین‌هایتان را بفروشید و تتر بخرید، اول باید بیت کوین را به ریال تبدیل کنید، بعد با ریال، تتر بخرید و دو بار کارمزد پرداخت نمایید .اما با استفاده از قابلیت تبدیل در سایت ارزینجا می‌توانید مستقیماً بیت کوین را به تتر تبدیل کنید (فقط یک کارمزد تبدیل پرداخت می‌کنید).

برای نصب اپلیکیشن ارزینجا در دستگاه‌هایی با سیستم عامل iOS مثل آیفون و آیپد می‌توانید از سه پلتفرم زیر استفاده نمایید:

اپ استور
سیب اپ
سیبچه

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx