نحوه اتصال متامسک به پنکیک سواپ

متامسک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1758 نفر

متامسک و پنکیک سواپ دو برنامه بلاکچینی شناخته شده در حوزه ارزهای دیجیتال هستند. اولی به عنوان یک کیف پول ارز دیجیتال کارآمد، ساده و در عین حال همه کاره است. دومی یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر زنجیره بایننس است که نقدینگی را برای ارزهای دیجیتال متعدد و برخی ویژگی‌های جالب را برای معامله‌گرانی که تمایل زیادی به ریسک دارند، تسهیل می‌کند.

متامسک (MetaMask) چیست؟

متامسک یک کیف پول اتریوم است که برای دستگاه های iOS و اندروید در دسترس است و می تواند به عنوان افزونه مرورگر بر روی فایرفاکس، گوگل کروم، اج و اپرا نصب شود. این برنامه به کاربران امکان دسترسی به بیش از ۲۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز در چندین شبکه از جمله اتریوم، آوالانچ، بایننس چین و آربیتروم را می دهد.

پنکیک سواپ (PancakeSwap) چیست؟

پنکیک سواپ یک بازارساز خودکار (AMM) است که بر روی زنجیره BNB (زنجیره هوشمند سابق بایننس) ساخته شده است. این پروتکل به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای دیجیتال و استیبل کوین های مختلف را تبدیل و معامله کنند و توانایی تزریق نقدینگی به استخرهای نقدینگی را داشته باشند. از آنجایی که فعالیت‌های زنجیره‌ای زیادی در پنکیک سواپ انجام می‌شود، کاربران همیشه سعی می‌کنند کیف پول‌های قابل اعتمادی را برای ارسال وجوه خود انتخاب کنند و متامسک یکی از کیف‌پول‌ها برای کاربرانی بوده است که قصد داشته اند دارایی‌های خود را خارج از صرافی ذخیره کنند.

نحوه اتصال متامسک به پنکیک سواپ

مراحل بعدی را دنبال کنید تا کیف پول متامسک خود را با موفقیت به پنکیک سواپ متصل کنید. اگر متامسک ندارید، باید آن را به عنوان یک افزونه برای مرورگر خود دانلود کنید. مراحل لازم را دنبال کنید و فراموش نکنید که عبارت seed خود را یادداشت کنید. اگر عبارت seed خود را گم کنید، نمی توانید کیف پول خود را بازیابی کنید.

برای دانلود ایمن افزونه مرورگر متامسک ، حتماً از وب سایت رسمی کیف پول برای یافتن نسخه مناسب برای مرورگر خود استفاده کنید. پس از نصب متامسک و ایجاد یا وارد کردن کیف پول، به پنکیک سواپ بروید. بسیار مراقب باشید که از هرگونه پیوند فیشینگ اجتناب کنید و پس از رسیدن به آن با بررسی URL مطمئن شوید که در وب سایت اصلی هستید.

  1. در پنکیک سواپ، روی تب Connect Wallet کلیک کنید.
  2. روی متامسک کلیک کنید. اگر می‌خواهید تعداد بیشتری از کیف‌پول‌های پشتیبانی‌شده را برای اتصالات بعدی خود ببینید، بر روی More کلیک کنید.
  3. پنجره پاپ آپ متامسک از شما می خواهد که قفل کیف پول خود را باز کرده و درخواست اتصال را امضا کنید.
  4. به طور پیش فرض، کیف پول متامسک شما برای شبکه اتریوم تنظیم شده است. اگر شبکه بایننس را نمی‌بینید، به سادگی روی Settings کلیک کنید و BNB Chain را انتخاب کنید.
  5. پس از اتمام، به داشبورد اصلی پنکیک سواپ باز خواهید گشت.
  6. کیف پول متامسک شما در سمت راست بالای وب سایت پنکیک سواپ ظاهر می شود. این بدان معناست که کیف پول خود را با موفقیت به DEX متصل کرده اید.

همانطور که می بینید، این فرآیند کاملاً ساده است و فقط چند دقیقه از وقت شما را می گیرد. به خاطر داشته باشید که برای تعامل با زنجیره بایننس، باید هزینه تراکنش‌ها را با ارز اصلی شبکه، یعنی BNB، پرداخت کنید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx