صرافی هوبی حدود ۵۰ درصد از کارکنان خود را تعدیل خواهد کرد

صرافی هوبی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 388 نفر

تعدیل حدود ۵۰ درصد از کارکنان صرافی هوبی

به گفته خبرنگار چینی کالین وو، صرافی محبوب ارزهای دیجیتال هوبی بخش قابل توجهی از نیروی کار خود را اخراج و حقوق کارمندان ارشد را کاهش خواهد داده است. ماه گذشته، صرافی گمانه زنی ها مبنی بر کاهش تعداد کارمندان خود به دلیل تعداد بالای کارمندان در شرکت را رد کرد. اما افرادی که با این شرکت در ارتباط هستند تأیید کرده اند که صرافی هوبی به دنبال اجرایی کردن این طرح است و در عین حال حقوق مدیران ارشد خود را نیز کاهش داده است.

حذف پاداش‌های سالانه

بر اساس این گزارش، این شرکت قصد دارد تعداد کارمندان خود را از ۱۲۰۰ نفر به ۶۰۰ یا ۸۰۰ نفر کاهش دهد. علاوه بر این، صرافی پاداش های سالانه کاربران خود را لغو می‌کند.ماه گذشته، این شرکت اعلام کرد که مجموعه‌ای از کمپین‌های پایان سال را معرفی می‌کند که از ۱۸ دسامبر آغاز شده است. این کمپین‌ها شامل رویدادها و مسابقاتی است که به کاربران امکان می‌دهد جوایزی را در ارزهای دیجیتال خاص برنده شوند. پاداش های سالانه به طور ناگهانی به پایان رسیده است زیرا شرکت قصد دارد این برنامه را لغو کند. این حرکت در بحبوحه تشدید بازار نزولی انجام می‌شود و بسیاری از شرکت‌ها در تلاش برای حفظ سودآوری و ماندگاری خود هستند.

صرافی ارز دیجیتال هوبی

                                                                    صرافی ارز دیجیتال هوبی

صرافی هوبی که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد، هنوز بیانیه رسمی در این مورد منتشر نکرده است. این خبر باعث گمانه زنی هایی در مورد سلامت شرکت و آینده صنعت به طور کلی شده است. این صرافی یکی از قدیمی ترین و کلیدی ترین بازیگران در فضای ارزهای دیجیتال پس از سقوط صرافی FTX است. این شرکت دارای دفاتری در سنگاپور، هنگ کنگ و کره جنوبی است و به میلیون ها مشتری در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.

صرافی هوبی اولین شرکت ارز دیجیتال نبوده است که از زمان شروع بازار نزولی نیروی کار خود را کاهش می دهد. چندین صرافی ارز دیجیتال، از جمله کوین بیس و CryptoCom، درصد قابل توجهی از کارکنان خود را برای کاهش هزینه های عملیاتی و ادامه فعالیت خود از دست داده اند.در اوایل این ماه، پلتفرم دارایی دیجیتال Bybit اعلام کرد که ۳۰ درصد از نیروی کار خود را به دلیل سازماندهی مجدد مداوم با هدف تمرکز بر پروژه‌ها و کاهش هزینه‌ها تعدیل خواهد کرد. الکس هارپر، مدیرعامل این شرکت، خاطرنشان کرد که شرکت در شرایط خوبی است و بدون مشکل به کار خود ادامه خواهد داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx