چارلز هاسکینسون: من کنترلی بر قیمت کاردانو ندارم

چارلز هاسکینسون
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 395 نفر

چارلز هاسکینسون

روز جمعه، چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Input Output Global (“IOG”)، (شرکتی که مسئولیت تحقیق و توسعه کاردانو را بر عهده دارد) در توییتر با مردی که بخاطر خریدن کاردانو ضرر کرده بود، بحث کرد.

همه چیز از آن جایی شروع شد که هاسکینسون عکس بامزه ای را از خودش که در کنار یک اسب تازه متولد شده در مزرعه خود در کلرادو ایستاده بود منتشر کرد.

کاربر توییتر “GatorRican” در زیر همین پست شروع به شکایت از چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو کرد. او عنوان کرد که سرمایه گذاری ۵۰۰۰ دلاری او روی کاردانو در ژوئیه ۲۰۲۱ اکنون فقط ۱۵۰۰ دلار ارزش دارد. این یک شکایت مضحک است; زیرا درست مانند شرکت اپل که کنترلی بر قیمت سهام خود ندارد. IOG نیز کنترلی بر تغییرات قیمتی کاردانو ندارند. به عنوان مثال، اگر ما در رکود اقتصادی باشیم; قیمت اکثر (اگر نگوییم همه) سهام های مرتبط با فناوری تحت تاثیر منفی قرار خواهد گرفت.

به هر حال، چارلز هاسکینسون مدیر عامل IOG به او گفت که شکایت از او در مورد کاهش قیمت دلاری کاردانو از ژوئیه ۲۰۲۱ غیرمنطقی است; زیرا او کنترلی بر تصمیم زمان خرید مردم ندارد; و نمی تواند حرکات بازار ارزهای دیجیتال را کنترل کند. علاوه بر این، او خاطرنشان کرد که اگر او در ژانویه ۲۰۲۱ کاردانو می خرید; الان ۱۷۵۰ دلار سود عایدش می شد.

طبق داده‌های tradingview، در صرافی ارز دیجیتال بایننس، در ۱ ژانویه ۲۰۲۱، کاردانو در ۴ ژانویه ۲۰۲۱ حدود ۰.۳۰۲ دلار معامله می‌شد و در ۶ ژانویه ۲۰۲۰، کاردانو با قیمت ۰.۰۳۸ دلار معامله می‌شد. در حال حاضر قیمت کاردانو ۰.۵۰۸ دلار است. این بدان معناست کسانی که در اوایل ژانویه ۲۰۲۰ کاردانو خریداری کرده‌اند و از آن زمان به بعد آن را نگه داشته اند، ۱۲۳۶ درصد سود می کردند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx