مایکل سیلور: آلتکوین ها در خطر سرکوب SEC قرار دارند!

آلتکوین ها در خطر سرکوب SEC
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 102 نفر

مایکل سیلور، طرفدار سرسخت بیت کوین، ارزهای دیجیتال دیگر را به چالش می‌کشد

مایکل سیلور، مغز متفکر پشت شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، دوباره به کانون توجهات بازگشته است، اما این بار تمرکز او بر نقد و بررسی ارزهای دیجیتال مهم دیگری به غیر از بیت کوین قرار گرفته است.

سیلور در یک کنفرانس اخیر، پیش‌بینی کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اقدامات سخت‌گیرانه‌ای را علیه ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB) و سایر موارد اعمال خواهد کرد. او اشاره می‌کند که این ارزها در محصولات مالی آتی مانند صندوق‌های قابل معامله در بورس مبتنی بر دارایی (ETF) گنجانده نخواهند شد. سیلور به شدت معتقد است که آلتکوین ها جایگزین بیت کوین نخواهند شد.

وی پیش‌بینی کرد که SEC با راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر اتریوم مخالفت کند و انتظار دارد که این کمیسیون، طبقه‌بندی آلتکوین ها را به اوراق بهادار تغییر دهد و بدین ترتیب، آن‌ها را دیگر «کالا» در نظر نگیرد. این موضوع می‌تواند به طور قابل توجهی نحوه‌ی معامله و شناسایی این ارزها توسط سرمایه‌گذاران نهادی را تغییر دهد.

در حالی که موضع سیلور تحت تأثیر علاقه‌ی شدید او به بیت کوین قرار دارد، فعالیت‌های اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تا حدی به پیش‌بینی‌های او اعتبار می‌بخشد.

آیا پیش‌بینی‌های مایکل سیلور درست از آب درمی‌آید؟

نهادهای نظارتی اقدامات قاطعی را علیه صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال انجام داده‌اند، جریمه‌های سنگینی را اعمال کرده‌اند و این اقدامات در مورد بایننس، حتی منجر به زندانی شدن مدیرعامل سابق آن، چانگ پنگ ژائو، شد. این اقدامات نشان‌دهنده‌ی تشدید مقررات ارزهای دیجیتال است که می‌تواند از دیدگاه‌های مایکل سیلور حمایت کند.

نظرات سیلور نگرانی‌هایی را در میان طرفداران آلتکوین ها در مورد سرکوب بالقوه‌ی SEC که کل بازار را تحت تأثیر قرار می‌دهد، برانگیخته است. با این حال، این امید وجود دارد که SEC بر روی مسائل مهم‌تری تمرکز کند و به جای ارزهای دیجیتال تثبیت‌شده‌ای مانند اتریوم، اوراق بهادار ثبت‌نشده را مورد هدف قرار دهد.

هفته‌های آینده بسیار مهم هستند، زیرا SEC نشان خواهند داد که آیا هشدارهای مایکل سیلور در مورد تغییرات نظارتی، چشم‌انداز ارزهای دیجیتال را تغییر می‌دهد یا اینکه این نگرانی‌ها به تدریج از بین می‌رود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx