نزدک به دنبال ارائه خدمات ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال نزدک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 343 نفر

نزدک به دنبال ارائه خدمات ارزهای دیجیتال

نزدک معتقد است که شهرت تثبیت شده‌اش به آن کمک می‌کند تا جایگاهی قوی در دنیای ارزهای دیجیتال داشته باشد. این اپراتور ۵۲ ساله بازار سهام ایالات متحده منتظر تأیید وزارت خدمات مالی نیویورک تا پایان ماه ژوئن است تا به مشتریان خود خدمات ارزهای دیجیتال ارائه کند. نزدک پس از فروپاشی شرکت تری اروز کپیتال در ماه ژوئیه قصد خود را برای حرکت به سمت ارزهای دیجیتال اعلام کرد و حتی با وجود افت قیمت ارزهای دیجیتال و ورشکستگی های متعاقب FTX، Voyager Digital، Celsius Network و … تلاش های خود را ادامه داده است.

مت ساوارز، رئیس استراتژی دارایی‌های دیجیتال نزدک، در پادکست The Scoop که در پاریس ضبط شده است، به فرانک چاپارو گفت: «اعتماد کمی شروع به از بین رفتن کرده بود و آنها واقعاً به آن بازیکن مورد اعتماد نیاز داشتند تا وارد شود.»

این آشفتگی باعث شد تا شرکت تصمیم خود برای نقل مکان به صنعت ارزهای دیجیتال را دوباره ارزیابی کند.

ساوارس گفت: ما در مسیر درستی هستیم. “داشتن آن جنبه اساسی حضانت کاملاً حیاتی بود، و ما نهادها را می بینیم، آنها حتی از فضا عقب نشینی نمی کنند، اما در واقع به دنبال بازیکنانی مانند ما هستند که بگویند، عالی، آنها می دانند چگونه آن را ارائه دهند. این کار را برای ۵۰ سال انجام داده‌اند. آنها در یک محیط نظارتی نیز نوآور هستند.”

آسان نیست که از رگولاتورها برای فعالیت در رمزارزها مجوز بگیرید. آژانس های ایالات متحده به طور مداوم شرکت های مرتبط با رمزارز را سرکوب کرده اند. در میان برخی از اقدامات انجام شده، در ماه فوریه، NYDFS به شرکت زیرساخت ارزهای دیجیتال Paxos دستور داد تا انتشار استیبل کوین Binance USD را متوقف کند. و هفته گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یک اطلاعیه ولز به کوین بیس ارسال کرد و شرکت را از تحقیقات در مورد چندین پیشنهاد مطلع کرد.

سوارس گفت: گام بعدی برای ما اجرا و خدمات نقدینگی است. و سپس ما بر روی تخلفات ضد مالی خود کار می کنیم تا بتوانیم این موضوع را در سراسر اکوسیستم نظارت کنیم. نزدک امیدوار است که در نیمه اول سال تاییدیه نظارتی را دریافت کند. ساوارس گفت: “ما خوشبین هستیم” که چاپارو پاسخ داد: “NYDFS در حال حاضر طرفدار کریپتو نیست، اما من برای شما یک قاشق زیر بالش می گذارم.”

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx