نکسو فعالیت های خود را در آمریکا متوقف می‌کند

پلتفرم وام دهی نکسو
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال نکسو فعالیت های خود را در آمریکا متوقف می‌کند

بر اساس یک پست وبلاگی در تاریخ ۵ دسامبر، پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال نکسو قصد دارد به تدریج فعالیت‌های خود را در ایالات متحده «طی ماه‌های آینده» متوقف کند.

امروز تصمیمی تاسف‌آور اما ضروری را اعلام می‌کنیم که Nexo محصولات و خدمات خود را در ایالات متحده به دلیل عدم شفافیت نظارتی به تدریج حذف می‌کند.

اکانت توئیتر نکسو – ۵ دسامبر ۲۰۲۲

در این پست، پلتفرم نکسو گفت که به مدت ۱۸ ماه با تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده صحبت می‌کند تا مشخص کند چگونه باید با قوانین مالی ایالات متحده مطابقت داشته باشد. اما این گفتگوها به توافقی بین این شرکت و مقامات آمریکایی منجر نشده است.

این شرکت گفت: «تصمیم ما پس از بیش از ۱۸ ماه گفت‌وگوی صادقانه با تنظیم‌کننده‌های ایالتی و فدرال ایالات متحده گرفته شد که به بن‌بست رسیده است. متأسفانه اکنون برای ما روشن شده است که علی‌رغم سخنان مخالف، ایالات متحده از ارائه مسیری رو به جلو برای فعال کردن مشاغل بلاک چین خودداری می کند و ما نمی توانیم به مشتریان خود اطمینان دهیم که تنظیم کننده ها بر بهترین منافع خود متمرکز هستند.

نکسو فاش کرد که مشتریانی را از نیویورک و ورمونت خارج کرده است و ثبت نام های بیشتر برای محصول Earn Interest را در ایالات متحده به حالت تعلیق درآورده است، علاوه بر این، مشتریان فعلی در هشت ایالت دیگر پس از ۶ دسامبر به محصول Earn Interest دسترسی نخواهند داشت. مشتریان موجود از سایر ایالت ها همچنان می توانند در حال حاضر به محصول دسترسی داشته باشند.

رگولاتورهای ایالات متحده در هفته های اخیر پس از فروپاشی صرافی ارز دیجیتال FTX مورد انتقاد قرار گرفته اند. برخی از قانونگذاران ایالات متحده استدلال کرده اند که به قانونگذاران باید اختیارات گسترده تری برای نظارت بر مبادلات ارز دیجیتال داده شود. از سوی دیگر، برخی از مدیران صنعت کریپتو ادعای متفاوتی دارند مبنی بر اینکه مقررات بیش از حد، سرمایه‌گذاران آمریکایی را به سمت مبادلات دریایی پرخطرتر سوق می‌دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx