راه اندازی صرافی یونی سواپ روی استارک نت

یونی سواپ استارک نت
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 530 نفر

راه اندازی صرافی یونی سواپ روی استارک نت

شرکت توسعه‌دهنده اتریوم ندرمایند اعلام کرده است که نسخه ۳ صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ را معادل سازی کرده است. پروژه‌ای که به کاربران اتریوم اجازه می‌دهد تا توکن‌ها را در شبکه لایه ۲ مقیاس پذیر اتریوم استارک نت مبادله کنند. این نقطه عطف توسط رهبر تیمژوریک شلکنس در یک پست سایت مدیوم ​​در ۹ اکتبر اعلام شد.

ندمایند وارپ را به عنوان  تبدیل کد سالدیتی به کایرو توصیف می‌کند که به پروژه‌های مبتنی بر اتریوم که در سالیدتی نوشته شده‌اند قادر می‌سازد تا پایگاه کد خود را به استارک نت منتقل کنند و به آنها امکان می‌دهد از تراکنش های ارزان تر استفاده کنند. ترنس پایلینگ فرآیند دریافت کد منبع نوشته شده در یک زبان برنامه نویسی و تبدیل آن به زبان دیگری است که سطح مشابهی دارد.

در این مورد، رپد کد سالیدتی را به کایرو منتقل می کند. کایرو زبان برنامه نویسی ای است که برای نوشتن برنامه های کاربردی در استارک نت استفاده می شود. طبق گفته شلکنس، افزونه وارپ هنوز از نظر فنی در دست توسعه است، اما او اضافه کرد که ندرمایند به زودی کل صرافی یونی سواپ را روی شبکه استارک نت راه اندازی خواهد کرد.

این نقطه عطف به دنبال قابلیت جدید استارک نت که قراردادهای هوشمند را روی شبکه های دیگر معادل سازی می کند، ، که همان چیزی است که وارپ را قادر می‌سازد تا با موفقیت همه فایل‌های سالیدیتی را از نسخه ۳ صرافی یونی سواپ به کار گیرد. شلکنس به اهمیت این نوآوری با توجه به بزرگی پایگاه کد صرافی یونی سواپ اشاره کرد و به پروژه‌هایی در هر اندازه اجازه می‌دهد تا به استارک نت بروند:

با رشد سریع وارپ، موانع ورود پروژه های بزرگ و کوچک به طور یکسان برای آزمایش قابلیت های استارک نت در حال کاهش است.

اما، ترجمه سالیدیتی به کایرو توسط وارپ بی نقص نبوده است. گیت هاب وارپ  نشان می دهد که هنوز تعدادی از توابع سالیدیتی وجود دارد که توسعه دهندگان ندمایند متوجه نشده اند که چگونه به کایرو اضافه کنند، در حالی که برخی از دستورهای کلیدی دیگر یا به مداخله توسعه دهنده نیاز دارند یا احتمالاً هرگز پشتیبانی نمی شوند. ندرمایند گفت که آنها قصد دارند ویژگی‌های وارپ را بیشتر بسازند تا پروژه‌های مبتنی بر اتریوم بیشتری را به استارک نت بیاورند:

ما با سرعت و سخت کوشی زیاد به توسعه ویژگی‌ها ادامه می‌دهیم و این آزمایش را با چند پروتکل دیگر تکرار می‌کنیم و پروتکل‌های جدید را با سرعت بیشتری به استارک نت می آوریم.

استارک ویر، شرکت پشتیبان  استارک نت، در جولای ۲۰۲۱ با ندرمایند همکاری کرد تا به ساخت ویژگی‌های پیشرفته و عناصر زیرساخت برای استارک نت کمک کند. لازم به ذکر است که ندرمایند و وارپ به صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ وابسته نیستند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx