لاتاری پنکیک سواپ | آموزش گام به گام شرکت در لاتاری پنکیک سواپ

آموزش شرکت در لاتاری پنکیک سواپ
  • زمان مطالعه: 16دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1103 نفر

لاتاری پنکیک سواپ

شرکت در لاتاری پنکیک سواپ (PancakeSwap Lottery) به شما شانس برنده شدن تعداد زیادی توکن کیک (CAKE) می‌دهد. شرکت در قرعه کشی بسیار آسان است و با داشتن توکن کیک می‌توانید هر زمان که خواستید در لاتاری پنکیک سواپ شرکت کنید. هزینه هر بلیت لاتاری تقریبا معادل ۵ دلار آمریکا است که باید به صورت توکن کیک پرداخت شود.

محدودیت ورود به لاتاری برای هر کاربر: محدودیت کلی وجود ندارد، اما در هر لاتاری پنکیک سواپ تنها ۱۰۰ بلیت می‌توانید بخرید.

لاتاری پنکیک سواپ

با خرید هر بلیت، به کاربران یک عدد ۶ رقمی داده می‌شود که هر رقم باید بین ۰-۹ باشد، به عنوان مثال. «۱-۹-۳-۲-۰-۴». برای برنده شدن جوایز، باید اعداد را از سمت چپ مطابقت دهید. هر چه تعداد اعداد پیوسته بیشتری مطابقت داشته باشد، جایزه شما بیشتر خواهد شد. لاتاری پنکیک سواپ برای ایجاد یک عدد تصادفی واقعی و ایمن از VRF شبکه چین لینک استفاده می کند.

هزینه هر بلیت و تخفیف خرید عمده

قیمت بلیت لاتاری پنکیک سواپ در شروع دور جدید قرعه کشی تعیین می شود و حدود ۵ دلار تعیین می‌شود (ممکن است با نوسانات ناگهانی قیمت کمی متفاوت باشد). خرید چند بلیت لاتاری به طور همزمان باعث می‌شود که شما بلیت‌ها را با تخفیف بخرید. شما می‌توانید در هر خرید تا ۱۰۰ بلیت هم بخرید. این تخفیفات حتی شامل خرید ۲ بلیت هم می‌شود و هر چقدر که تعداد بلیت بیشتر شود تخفیفی که می‌گیرید نیز بیشتر می‌شود تا اینکه در نهایت با خرید ۱۰۰ بلیت ۴.۹۵ درصد تخفیف می‌گیرید.

خرید بلیت لاتاری در پنکیک سواپ

نحوه برنده شدن در لاتاری پنکیک سواپ

اعداد را از سمت چپ بلیت خود با اعداد شماره برنده که در پایان دور قرعه کشی مشخص شده است را مقایسه کنید.

حتی اگر تنها شماره اول با عدد شما مطابقت داشته باشد، یک جایزه کوچک به شما داده می‌شود.

هرچقدر اعداد بیشتری با شماره برنده هم‌خوانی داشته باشد، سهم شما از جایزه بیشتر خواهد شد.

واجد شرایط بودن جایزه

در مجموع شش عدد از ۰ تا ۹، در هر بلیت وجود دارد. برای برنده شدن، اعداد شما باید با اعداد برنده به ترتیب مطابقت داشته باشند و از سمت چپ بلیت شروع می شوند. مثلا:

عدد برنده

عدد برنده لاتاری ارزینجا

عدد بلیت شما

بلیت لاتاری پنکیک سواپ

در مثال بالا، پنج عدد از بلیت ها با عدد برنده مطابقت دارند  که همه اعداد به جز شماره چهارم به ترتیب با اعداد برنده مطابقت دارند. با این حال، از آنجایی که رقم چهارم با عدد برنده مطابقت ندارد و تنها سه رقم اول با عدد برنده مطابقت دارند، همین سه رقم شامل جایزه لاتاری می‌شوند. بلیت B نمونه یک بلیت بدشانس است. حتی اگر پنج رقم آخر مطابقت داشته باشد و تنها رقم اول یکی نباشد، این بلیت هیچ جایزه‌ای نمی‌برد.

لاتاری پنکیک سواپ

دریافت جایزه به این صورت است که شما تنها در سبد لاتاری آخر که با عدد شما مطابقت دارد برنده خواهید شد. برای مثال بلیتی که با سه شماره اول مطابقت داشته باشد فقط واجد شرایط جوایز سبد سوم مسابقه خواهد بود و جایزه‌های سبد اول و دوم به او تعلق نخواهد گرفت. به یاد داشته باشید که ارقام باید به ترتیب از چپ به راست مطابقت داشته باشند.

نحوه توزیع جایزه در سبدهای لاتاری پنکیک سواپ

پس از انجام لاتاری و مشخص شدن بلیت هایی با شماره های مشابه، جوایز اهدا می شود. مبلغ برنده شده توسط هر بلیت به تعداد بلیت های دیگر در همان سبد جایزه بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر سه عدد شما با عدد برنده مطابقت داشته باشد و شما تنها برنده سبد سوم باشید، در آن صورت تمام توکن‌های کیک این سبد به شما تعلق خواهد گرفت. با این حال، اگر عدد شما و سه نفر دیگر با ۳ رقم اول برنده مطابقت داشته باشد، توکن‌های کیک سبد بین چهار بلیت برنده تقسیم می شود. مثلا اگر جایزه یبد ۲۰۰۰ توکن کیک باشد، سهم شما ۵۰۰ توکن کیک می‌شود.

نحوه شرکت در لاتاری پنکیک سواپ

لاتاری پنکیک سواپ علاوه بر اینکه یک راه خوب برای تهیه توکن کیک است، می‌تواند یک بازی سرگرم کننده باشد. همه دورهای قرعه کشی یکسان نیستند. هنگامی که یک سبد لاتاری برنده‌ای نداشته‌باشد، جایزه‌های برنده نشده به دور بعدی اضافه خواهند شد. هر چه بیشتر از آخرین زمانی که کسی برنده سبد شده باشد بگذرد، استخر جوایز لاتاری بزرگتر خواهد بود.

آموزش لاتاری پنکیک سواپ

هر چقدر زمان لاتاری بیشتر باشد، افراد بیشتری می توانند بلیت بخرند. هر بلیتی که فروخته می‌شود هزینه آن به استخر جوایز وارد می‌شود. برویم سراغ نحوه آشنایی با نحوه کار و شرکت در لاتاری پنکیک سواپ:

  1. وارد صفحه لاتاری پنکیک سواپ شوید، در بالای صفحه شما مقدار پول جمع‌آوری شده در استخر جایزه این دور را مشاهده خواهید کرد. این مبلغی است که باید بین همه برندگان تقسیم شود.

جایزه پنکیک سواپ

۲.کمی پایین تر، زمان باقی مانده برای شرکت در لاتاری را مشاهده خواهید کرد.

زمان لاتاری پنکیک سواپ

به یاد داشته باشید، در زمان باقیمانده خیلی چیزها می توانند تغییر کنند. ممکن است بلیت های بیشتری فروخته شود. هر بلیت فروخته شده، هم مجموع جایزه را افزایش می دهد و هم شانس برنده شدن یک بلیت فردی را کاهش می دهد. اگر برای شرکت در لاتاری مطمئن نیستید، می‌توانید برای تصمیم‌گیری با اطلاعات بیشتر تا آخر مرحله صبر کنید.

خرید بلیت لاتاری

خرید بلیت لاتاری پنکیک سواپ کار سختی نیست. شما فقط به مقداری توکن کیک نیاز دارید. هر بلیت تقریباً ۵ دلار آمریکا هزینه دارد (قیمت دقیق کیک در شروع دور تعیین می شود).

می‌توانید شماره‌های بلیت‌های قرعه‌کشی خود را تصادفی کنید یا شماره بلیت‌های خود را انتخاب کنید.

شماره بلیت تصادفی

در صفحه لاتاری پنکیک سواپ، روی دکمه خرید بلیت کلیک کنید.

خرید بلیت لاتاری

مدت زمان بین دورهای لاتاری امکان خرید وجود وجود ندارد و فقط پس از شمارش معکوس دوباره امکان خرید خواهید داشت.

زمان لاتاری پنکیک سواپ

پنجره ای باز می شود که به شما امکان می دهد تعداد بلیت خود را مشخص کنید. تعداد بلیت هایی را که می خواهید بخرید در این قسمت تایپ کنید. همچنین می توانید از دکمه های از پیش تعیین شده زیر استفاده کنید.

خرید بلیت لاتاری

قبل از ادامه، باید بدانید که خرید بیش از یک بلیت لاتاری شامل تخفیف خواهد شد. هر چه تعداد بلیت بیشتری بخرید، تخفیف بیشتری خواهید گرفت. این تخفیف از ۲ بلیت شروع می شود و تا ۱۰۰ بلیت افزایش می یابد که در نهایت تقریباً ۵٪ در خرید خود صرفه جویی خواهید کرد.

۴. وقتی تعداد بلیت‌های خریداری شده خود را مشخص کردید، روی تأیید کلیک کنید سپس در کیف پول خود تراکنش را تایید کنید.

مشاهده بلیت ها پس از خرید بلیت لاتاری پنکیک سواپ

شما می توانید بلیت های خود را پس از خرید مشاهده کنید.

۱. روی View Your Tickets در قسمت “Next Draw” صفحه لاتاری کلیک کنید.

۲. پنجره ای باز می شود که تمام بلیت‌های شما و شماره آنها را نشان می دهد. همچنین در صورت تمایل به شما این امکان را می دهد که بلیت های بیشتری بخرید.

لاتاری پنکیک سواپ

بعد از لاتاری

وقتی لاتاری به پایان رسید و اعداد برنده مشخص شدند، می توانید بلیت‌های خود را بررسی کنید تا ببینید برنده شده اید یا خیر.

بلیت های برنده خود را مشاهده کنید

شما می توانید بلیت های برنده خود را به همان صورتی که بلیت های خود را پس از خرید مشاهده کردید مشاهده کنید.

۱. روی View Your Tickets در قسمت “Finished Raunds” صفحه قرعه کشی کلیک کنید.

۲. پنجره ای باز می شود که شماره های برنده و همه بلیت های شما و شماره آنها را نشان می دهد.

خرید بلیت دلخواه

۱. در صفحه لاتاری پنکیک سواپ، روی دکمه خرید بلیت در بالای صفحه کلیک کنید.

خرید لاتاری پنکیک سواپ

۲. مدت زمان بین دورهای لاتاری امکان خرید وجود وجود ندارد و فقط پس از شمارش معکوس دوباره امکان خرید خواهید داشت.

زمان لاتاری پنکیک سواپ

۳. قبل از ادامه، باید بدانید که خرید بیش از یک بلیت لاتاری شامل تخفیف خواهد شد. هر چه تعداد بلیت بیشتری بخرید، تخفیف بیشتری خواهید گرفت. این تخفیف از ۲ بلیت شروع می شود و تا ۱۰۰ بلیت افزایش می یابد که در نهایت تقریباً ۵٪ در خرید خود صرفه جویی خواهید کرد.

۴. برای سفارشی کردن اعداد بلیت های خود، روی دکمه View/Edit Numbers کلیک کنید.

صرافی پنکیک سواپ

۵. پنجره جدیدی باز می شود که بلیت های شما را نشان می دهد. در اینجا می‌توانید شماره خود را تغییر دهید. همچنین می‌توانید با کلیک کردن بر روی تصادفی کردن، دوباره اعداد خود را تصادفی کنید.

اگر بلیت های تکراری ایجاد کنید، اخطاری دریافت خواهید کرد. این امکان وجود دارد که بلیت های تکراری شما برنده شوند. در این صورت جایزه بین بلیت های شما تقسیم خواهد شد.

انتخاب دستی بلیت لاتاری پنکیک یواپ

۶. وقتی از شماره های خود را انتخاب کردید، روی دکمه تایید و خرید کلیک کنید سپس در کیف پول خود تراکنش را تأیید کنید.

تایید

نحوه توزیع جایزه‌ها در سبدهای مختلف

به هر سبد جایزه درصدی از کل توکن‌های کیک جمع‌آوری شدن در لاتاری تعلق خواهد گرفت. توزیع توکن کیک در سبدها به شکل زیر است:

نحوه توزیع جایزه لاتاری پنکیک سواپ

نحوه توزیع جایزه لاتاری پنکیک سواپ

سوالات متداول

آیا می توانم بلیت هایم را به توکن کیک تبدیل کنم؟

خیر، پس از خرید نمی توانید بلیت خود را به توکن کیک تبدیل کنید.

اگر برنده شوم، آیا باید درخواست دریافت جایزه را به‌صورت دستی بدهم؟

بله، در صفحه لاتاری پنکیک سواپ باید روی دکمه Check Now کلیک کنید.

قرعه کشی هر چند وقت یکبار انجام می شود؟

قرعه کشی هر ۱۲ یا ۳۶ ساعت انجام می شود. یک قرعه کشی هر روز به طور متناوب بین ساعت ۰۰:۰۰ بامداد و ۱۲ بعد از ظهر به وقت گرینوویج انجام می شود.

هر بلیتی که می‌خرید یک تراکنش خواهد بود. خرید یک بلیت تکی در خرید قرعه کشی هزینه یک تراکنش را دارد. با این حال، خرید بلیت بیشتر، باعث افزایش کارمزد می‌شود. اما خرید ۱۰۰ بلی به جای ۱ بلیت، هزینه تراکنش را در ۱۰۰ ضرب نمی کند، اما ممکن است مبلغ کارمزد را ۵ تا ۶ برابر افزایش دهد (این مقدار متفاوت است).

تخفیف خرید عمده چگونه است؟

لاتاری پنکیک سواپ در صورت خرید عمده به کاربران تخفیف می‌دهد. اگر فقط ۲ بلیت بخرید، تخفیف ناچیز است، اما با افزایش تعداد بلیت‌های خریداری شده در یک تراکنش، تخفیف بیشتری شامل شما می‌شود.

چرا فقط می توانم ۱۰۰ بلیت بخرم؟

در یک خرید فقط می توانید حداکثر ۱۰۰ بلیت بخرید، اما می توانید چندین خرید انجام دهید. هیچ چیزی مانع از خرید بلیت های بیشتر بعد از ۱۰۰ بلیت اول شما نمی شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx