پالیگان برای هارد فورک آماده می شود

پالیگان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 426 نفر

اگرچه پالیگان (MATIC) توانسته است در کنار سایر آلتکوین های موجود در بازار ارزهای دیجیتال رشد کند، اما جایگاه خود در ۱۰ رتبه برتر را به سولانا (SOL) از دست داده است. خوش بینی به رقیب اتریوم (ETH) بازگشته است، اما این بدان معنا نیست که لایه ۲ نمی تواند به دارایی های با بیشترین سرمایه بازگردد.

انجمن پالیگان اخیراً پیشنهادی را تصویب کرد که تغییراتی را در استیک MATIC ایجاد می‌کند. برای ایمن‌تر کردن شبکه، این به‌روزرسانی به نمایندگان اجازه می‌دهد تا ببینند کدام اعتبارسنج‌ها خوب و کدام ضعیف عمل می‌کنند. علاوه بر این، اعتبار سنج هایی که نیاز به عملکرد بهتر دارند از شبکه حذف می شوند زیرا تمرکز بر حفظ امنیت روزافزون پالیگان است. اما این تنها ویژگی جدیدی نیست که این لایه ۲ در این ماه معرفی خواهد کرد.

هارد فورک پالیگان

هارد فورک آینده پالیگان به طور خاص برای بهبود عملکرد شبکه و رفع یکی از مشکلات مهمی که شبکه با آن مواجه است طراحی شده است. این مشکل نرخ بالای گاز در زمان اوج استفاده از شبکه است. با افزایش تقاضا برای شبکه، هزینه انجام تراکنش نیز افزایش می یابد و دسترسی کاربران به شبکه و تکمیل تراکنش ها را دشوارتر می کند.

این هارد فورک تغییراتی را معرفی می کند که با کاهش شدت مصرف گاز، به کاهش این مشکل کمک می کند و شبکه را برای کاربران در دسترس و کارآمدتر می کند. هدف اصلی هارد فورک قریب الوقوع افزایش ثبات فی انتقال و قابل پیش بینی تر کردن آن است؛ مشابه نرخ گاز در شبکه اتریوم. این به سرمایه گذاران بینش روشن تری نسبت به هزینه تراکنش ها می دهد و به آنها کمک می کند تا سرمایه گذاری های خود را به طور موثرتری برنامه ریزی و بودجه بندی کنند.

یکی دیگر از مسائل کلیدی که در آپدیت هارد فورک به آن پرداخته می شود، مشکل سازماندهی مجدد زنجیره ای است. اینها زمانی اتفاق می‌افتند که در نسخه بلاکچین در میان گره‌های مختلف اختلاف موقتی وجود داشته باشد که منجر به جایگزینی برخی از بلوک‌ها با برخی دیگر می‌شود. این می تواند باعث تأخیر در اعتبارسنجی تراکنش ها شود و بر ثبات و امنیت شبکه تأثیر منفی بگذارد. به روز رسانی جدید با اطمینان از تأیید دقیق تر و کارآمد تر تراکنش، این مشکل را برطرف می کند.

هارد فورک آینده با هدف بهینه‌سازی عملکرد شبکه با تنظیم مجدد و سریع‌تر گره‌ها، زمان مورد نیاز برای نهایی کردن یک بلوک و تأیید تراکنش‌های موفق را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، طول اسپرینت (توالی بلوک‌های تولید شده توسط یک اعتبارسنج منفرد) از ۶۴ به ۱۶ بلوک کاهش می‌یابد که منجر به بهبود کارایی شبکه می‌شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx