ریپل حضور خود را در اروپا گسترش داد

ریپل در اروپا قانونی شد
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 265 نفر

ریپل مجوز فعالیت به عنوان ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های دیجیتال در ایرلند را دریافت کرد

شبکه پرداخت ارز دیجیتال ریپل، مجوز فعالیت به عنوان ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های دیجیتال (VASP) را از بانک مرکزی ایرلند (CBI) دریافت کرد. این مجوز، نقطه عطفی مهم برای ر‌یپل در راستای گسترش حضور خود در بازار اروپا محسوب می‌شود.

اخبار ریپل

با دریافت این مجوز، ریپل اکنون می‌تواند طیف وسیعی از خدمات دارایی‌های دیجیتال را در ایرلند ارائه دهد، از جمله:

  • انجام تراکنش‌های ارزهای دیجیتال
  • مبادله ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات
  • ارائه خدمات نگهداری ارزهای دیجیتال

ریپل به فهرست رو به رشد VASPهای CBI می‌پیوندد که شامل شرکت‌های دیگری مانند Coinbase ، Gemini و Zodia Custody نیز می‌شود.

اریک وان میلتنبرگ، معاون ارشد استراتژیک ریپل، در این خصوص اظهار داشت: «افزودن Ripple Markets به فهرست ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های دیجیتال ثبت‌شده CBI، گام مهمی به جلو برای کسب‌وکار ما در این منطقه است. ایرلند خود را به عنوان یک حوزه قضایی حامی صنعت دارایی‌های دیجیتال معرفی کرده است و در نتیجه، مکان مناسبی برای شرکت‌هایی مانند ر‌یپل برای فعالیت است».

تصمیم ریپل برای مستقر کردن عملیات اروپایی خود در ایرلند، گواهی بر محیط مقرراتی حامی این کشور برای صنعت ارز دیجیتال است. CBI رویکردی پیشرو در تنظیم VASPها اتخاذ کرده است و فرآیند ثبت‌نام آن یکی از جامع‌ترین فرآیندها در اروپا محسوب می‌شود.

مجوز ریپل

این مجوز درست چند ماه پس از آن صادر شد که ریپل پیروزی مهمی در نبرد حقوقی مداوم خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دست آورد. در ژوئیه ۲۰۲۳، یک قاضی فدرال حکم داد که SEC نتوانسته است به‌طور کافی ثابت کند که فروش ارز دیجیتال XRP توسط ریپل، یک عرضه اوراق بهادار ثبت‌نشده بوده است.

در حالی که ر‌یپل همچنان در حال گذر از چالش‌های مقرراتی خود است، گسترش آن به اروپا نشان‌دهنده تعهد این شرکت به این منطقه و اعتقاد آن به پتانسیل بازار ارز دیجیتال است. با این مجوز، ریپل در موقعیت مناسبی جهت کسب سهم در بازار رو به رشد ارز دیجیتال اروپا قرار می‌گیرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx