دادگاه ریپل: SEC به دنبال جریمه ۷۷۰ میلیون دلاری ریپل است

دادگاه ریپل
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 723 نفر

جان دیتون، یک وکیل طرف‌دار ریپل، در توییتی فاش کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به دنبال جریمه سنگین ۷۷۰ میلیون دلاری ریپل در دادگاه است.

دیتون معتقد است که ریپل و SEC هیچ گفتگوی جدی‌ای را در خصوص سازش انجام نداده‌اند. به گفته وی، SEC از نتیجه دادگاه ریپل خشمگین و شرمنده است و در نتیجه به دنبال جریمه ۷۷۰ میلیون دلاری ریپل است.

مطالعه بیشتر: تاریخ بعدی دادگاه ریپل

این در حالی است که هر دو طرف در حال آماده شدن برای مرحله جبران خسارت پرونده هستند که در آن میزان جریمه‌ها تعیین خواهد شد. با این حال، دیتون پیش‌بینی می‌کند که ریپل اقداماتی را برای کاهش جریمه ۷۷۰ میلیون دلاری انجام خواهد داد. او بر این باور است که ریپل می‌تواند میلیون‌ها دلار برای مبارزه با درخواست جریمه SEC هزینه کند.

جریمه ریپل

SEC از نتیجه دادگاه خشمگین و شرمنده است و در نتیجه به دنبال جریمه ۷۷۰ میلیون دلاری ریپل است

موارد مشابه با دادگاه ریپل

دیتون همچنین به یک وضعیت مشابه در پرونده LBRY اشاره می‌کند، جایی که خواسته‌های SEC در مرحله جبران خسارت پرونده با موفقیت کاهش یافت. در ابتدا، SEC به دنبال ۲۳ میلیون دلار جریمه بود، اما پس از هشت ماه رسیدگی قضایی، به مبلغ ۱۳۰ هزار دلاری رضایت داد.

این وکیل همچنین احتمال سازش در این پرونده را مطرح کرد و گفت که نتیجه پرونده کوین‌بیس می‌تواند بر مذاکرات SEC با ریپل تأثیر بگذارد. در اوایل سال جاری، SEC از کوین‌بیس به دلیل نقض قانون اوراق بهادار شکایت کرد. کوین‌بیس در واکنش به اتهامات SEC، درخواستی برای رد آن‌ها ارائه کرده است.

دیتون بر این عقیده است که اگر کوین‌بیس موفق شود اتهامات SEC را رد کند، ممکن است SEC را به بازنگری در موضع خود در مورد ارزهای دیجیتال سوق دهد و به طور بالقوه، راه را برای مذاکرات با ریپل باز کند. با این حال، او هشدار داد که اگر کوین‌بیس این پرونده را ببازد، چشم‌انداز سازش ریپل و SEC ممکن است تیره‌تر شود.

مطالعه بیشتر: نتیجه دادگاه ریپل بر کدام ارزها تاثیر بیشتری دارد؟

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx