ریپل قراردادهای هوشمند را اضافه خواهد کرد

قراردادهای هومشند ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 371 نفر

اضافه شدن قراردادهای هوشمند به شبکه ریپل

توسعه دهنده اصلی سابق شرکت ریپل عنوان کرد که این شرکت پرداخت مستقر در سانفرانسیسکو یک قابلت کلیدی به شبکه خود اضافه خواهد کرد. مت همیلتون، کارشناس ریپل، به ادعای یک کاربر ناشناس توییتر مبنی بر اینکه شبکه پرداخت ریپل هیچ مورد استفاده ای ندارد، پاسخ داد.

به گفته همیلتون، این شرکت به صورت روزانه برای پرداخت‌های بین‌المللی، توکن‌های غیرمثلی (NFT) و کسب درآمد از وب مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ماه گذشته، ریپل اعلام کرد که راه‌حل تسویه حساب مبتنی بر رمزنگاری، نقدینگی درخواستی (ODL)، شاهد رشد گسترده‌ای در سال جاری بوده است و اکنون در تعداد فزاینده‌ای از بازارهای پرداخت، از جمله آفریقا، اسرائیل، استرالیا، برزیل، آرژانتین، بلژیک، سنگاپور، امارات و بریتانیا پشتیبانی می‌شود.

همچنین در ماه نوامبر، دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل، گفت که تعدادی NFT قبلاً بر روی XRPL ساخته شده است. همیلتون اضافه کرد که نحوه عملکرد NFT شبکه جدید XRPL یک زیربنای اساسی در توسعه قراردادهای هوشمند است.

خب، بیشتر قابلیت‌های مورد نیاز مانند توکن‌های مثلی، NFT، escrows، multisig، صرافی‌های غیرمتمرکز و… ساخته شده‌اند. اما بله، قراردادهای هوشمند در حال توسعه هستند.

در ماه اکتبر، یک پست وبلاگی از جامعه توسعه دهندگان ریپل لجر اشاره کرد که XRP در حال انجام تلاش برای آوردن قابلیت های قرارداد هوشمند به XRP Ledger است. به گفته تیم مدیریتی RippleX، شرکت توسعه بلاک چین Peersyst Technology در حال آزمایش یک زنجیره جانبی سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) برای XRPL است. هدف این پروژه این است که به توسعه دهندگان اتریوم (ETH) که به  زبان سالیدتی (Solidity)، زبان برنامه نویسی اصلی برای نوشتن قراردادهای هوشمند در اتریوم عادت دارند، اجازه دسترسی و ساخت شبکه XRPL را بدهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx