ریپل و SEC؛ احتمالا نتیجه دادگاه تا ۳۰ ژوئن اعلام شود

ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 427 نفر

بروزرسانی در مورد دادگاه ریپل

برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل شرکت فناوری مالی ریپل لبز، نسبت به حل و فصل دعوای SEC علیه ریپل در سال جاری ابراز اطمینان کرده است و اشاره کرده است که ممکن است حکم نهایی قبل از ۳۰ ژوئن صادر شود.

مدیر اجرایی ریپل در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در Devos بیان کرد که از دفاع تیم ریپل راضی است. او همچنین خاطرنشان کرد که علیرغم اصرار مداوم رگولاتوری بر اوراق بهادار بودن بیشتر ارزهای دیجیتال، آنها آماده تسویه حساب با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) هستند. برد در مصاحبه ای با CNBC گفت:

«ما خوشبین هستیم که این مشکل در سال ۲۰۲۳ و شاید نیمه اول سال حل شود. بنابراین، خواهیم دید که چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود، اما من نسبت به قانون و واقعیت ها احساس بسیار خوبی دارم.»

در سال ۲۰۲۰ SEC با ادعای اینکه ریپل اقدام به فروش ۱.۳ میلیارد دلار اوراق بهادار ثبت نشده کرده است از ریپل، گارلینگ هاوس و کریس لارسن، بنیانگذار شرکت شکایت کرد. او همچنین خاطرنشان کرد که حل و فصل این دعوی نه تنها برای ریپل بلکه برای صنعت کریپتو در ایالات متحده ضروری است.

دید گارلینگ هاوس صعودی است

گارلینگ هاوس همچنین وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال را ارزیابی کرد و اشاره کرد که در درازمدت نسبت به بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال خوش‌بین است. برد گفت:

«من سعی کرده‌ام از پیش‌بینی کوتاه‌مدت قیمت در مورد بیت‌کوین و کریپتو به‌طور کلی دوری کنم. (با این حال) من در درازمدت بسیار خوش‌بین هستم.»

از نظر او، حتی خرابی اخیر FTX یا هرج و مرج مداوم توسط شرکت های رمزنگاری مانند DCG و Gemini نمی تواند از موفقیت بلندمدت بخش کریپتو جلوگیری کند. برد ۵۱ ساله در پاسخ به سوالی درباره اینکه فکر می کند بزرگترین کاتالیزور موفقیت کریپتو چیست، خاطرنشان کرد که تمرکز آن بر “شرکت هایی است که مشکلات واقعی را حل می کنند” و مقرراتی را برای بخش کریپتو تنظیم می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx