بیت کوین و وضعیت بازار کریپتو

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 314 نفر

وضعیت بازار کریپتو و بیت کوین

در اوایل هفته پس از صعود به بالای ۲۳,۸۰۰ دلار، بیت کوین به زیر ۲۲,۶۰۰ دلار برگشت و سپس خود را به بالای سطح ۲۳۰۰۰ دلاری رساند. این نوسانات منتهی به یک سود حدود ۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته شد. اتریوم به زیر ۱۶۰۰ دلار بازگشت و در طول هفته نزدیک به ۲ درصد کاهش داشته و در ۱۵۹۰ دلار معامله می‌شود.

ارزهای دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI) و اپتوس (APT) در روزهای اخیر صعودی بودند. APT در هفته سپری شده ۶۵.۵ درصد افزایش را ثبت کرد. در همین حال، انجمن فلوکی اینو پیشنهادی را برای سوزاندن ۵۵ میلیون دلار توکن FLOKI تصویب کرد که منجر به سود هفتگی ۶۷.۳۶ درصدی شد. بایننس کوین (BNB) و متیک پالیگان به ترتیب شاهد افزایش هفتگی ۰.۵% و ۱۱.۲۳% بودند، در حالی که ریپل ۱% کاهش یافت.

بیت کوین

نمودار بیت کوین بر دلار آمریکا

سهام کریپتو

سهام سیلورگیت پس از اینکه شرکت روز جمعه تقسیم سود سهام ممتاز خود را به حالت تعلیق درآورد، از یک جهش لحظه ای در سه شنبه گذشته به ۱۳.۵۷ دلار سقوط کرد. با وجود این افت، سهام سیلورگیت همچنان هفته را با افزایش ۱۰ درصدی به پایان رساند. سهام کوین بیس نزدیک به ۲۲ درصد افزایش یافت، در حالی که مایکرو استراتژی کمی بیش از ۱۵ درصد و بلاک جک دورسی ۱۷ درصد افزایش یافت.

اقتصاد کلان

فدرال رزرو در این هفته در زیر ذره بین قرار دارد و انتظار می رود نرخ بهره در روز چهارشنبه افزایش یابد. مقامات در ماه نوامبر نرخ وجوه فدرال را ۷۵ واحد پایه افزایش دادند و به ۳.۷۵-۴ درصد رسید؛ یعنی بالاترین میزان در ۱۵ سال گذشته. همچنین برای اقتصاد ایالات متحده، رشد اقتصادی آمریکا با ۲.۹ درصد رشد در ماه های پایانی سال ۲۰۲۲، به دلیل هزینه های مصرف کننده و فدرال، از برآورد سه ماهه چهارم ۲.۸ درصد فراتر رفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx