شرکت Sky Bridge بازخریدها در یک صندوق مرتبط با رمزارز را به حالت تعلیق در می آورد

رمزارز ها
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 563 نفر

SkyBridge Capital بازخرید در صندوق استراتژی Legion را در بحبوحه کاهش بیشتر قیمت سهام و دارایی های کریپتو به حالت تعلیق درآورد

این تعلیق در ۱۸ ژوئیه ۲۰۲۲ اتفاق افتاد، زیرا ۲۰٪ از صندوق مستقر در جزایر کیمن در سهام شرکت های خصوصی سرمایه گذاری شده است که فروش آنها چالش برانگیز است، از جمله صندوق FTX U.S. ، از طریق ابزارهای صندوق مرتبط با بیت کوین، اتریوم و الگوراند در معرض دارایی های دیجیتال قرار گرفت.

اسکاراموچی اطمینان می دهد که هیچ شانسی برای انحلال وجود ندارد

اسکاراموچی در یک مصاحبه تلفنی با اندرو راس سورکین از CNBC تاکید کرد که این تعلیق موقتی است و تصمیم برای تعلیق بازخریدها در کنار یک هیئت مدیره مستقل گرفته شده است.

هیئت مدیره تصمیم گرفت به طور موقت بازخریدها را تا زمانی که SkyBridge بتواند سرمایه خود را در صندوق افزایش دهد به حالت تعلیق درآورد تا زمانی که بازخریدها اتفاق افتاد، آنها این کار را به صورت منظم انجام دهند. صندوق ها هیچ اهرمی ندارند، یعنی هیچ شانسی برای انحلال قریب الوقوع نیست. حدود ۱۸ درصد از صندوق در معرض کریپتو قرار دارد. اسکاراموچی با اشاره به کتاب سورکین در مورد رکود اقتصادی سال ۲۰۰۸ اشاره کرد که مشتریان از طریق تعلیق بهتر عمل می کنند.

این صندوق نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته و در این ماه ۵ درصد افزایش یافته است.

SkyBridge در بحبوحه کاهش سرعت پس از همه گیری به ارزهای دیجیتال روی آورد

اسکاراموچی که در سال ۲۰۱۷ برای مدت کوتاهی مدیر ارتباطات کاخ سفید بود، اخیراً به سمت ارزهای رمزنگاری شده تلاش کرد، حرکتی که به دلیل تحت فشار قرار گرفتن بیت کوین و سایر دارایی های رمزنگاری به صندوق سرمایه گذاری های تامینی تمام شد.

در آوریل ۲۰۲۲، این شرکت خوشبین بود که ارزش دارایی هایش با وجود ارزهای رمزنگاری شده در اکثر صندوق ها به ۱۰ میلیارد دلار برسد. در آن زمان، تقریباً نیمی از دارایی‌های SkyBridge به بیت‌کوین، الگوراند، اتریوم و سهام مرتبط با کریپتو پیوند داشتند. با این استراتژی، SkyBridge امیدوار بود از دنیای پس از همه گیری با رشد اقتصادی کند بهبود یابد.

پرتفوی صندوق سرمایه گذاری چند مشاور بزرگتر SkyBridge برای سال منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۲ با ۲ میلیارد دلار تحت مدیریت، ۵.۵ درصد کاهش یافت.

اسکاراموچی در صحبت با CNBC در ۱۴ ژوئن ۲۰۲۲ به سرمایه گذاران بیت کوین توصیه کرد که محتاط باشند و گفت که SkyBridge در بحبوحه رکود اخیر بیت کوین و اتریوم را خریداری کرده است.

اسکاراموچی هیچ سهمی در صندوق ۲۷ ساله لژیون ندارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx