تحلیل سولانا | تحلیل و بررسی قیمت رمزارز SOL

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

با وجود یک نقص فنی در شبکه سولانا، رمزارز SOL، ارزش خود را تا حد زیادی حفظ نموده است. این رمزارز در زمان نگارش مقاله در حدود قیمت 22.5 دلار معامله می‌شود و با ارزش بازاری در حدود 8.5 میلیارد دلار در رتبه 11 مارکت کپ قرار دارد. تحلیل قیمت سولانا SOL در نمودار روزانه […]

با وجود یک نقص فنی در شبکه سولانا، رمزارز SOL، ارزش خود را تا حد زیادی حفظ نموده است. این رمزارز در زمان نگارش مقاله در حدود قیمت 22.5 دلار معامله می‌شود و با ارزش بازاری در حدود 8.5 میلیارد دلار در رتبه 11 مارکت کپ قرار دارد.

تحلیل قیمت سولانا SOL

در نمودار روزانه سولانا نشانه‌هایی نزولی دیده شد. قیمت در رشد اخیر خود نتوانست میانگین متحرک 200 روزه را بشکند و زیر آن قرار گرفت. از طرفی اندیکاتور MACD یک فاز منفی را تشکیل داده است و RSI نیز نزولی بوده و نزدیک به عدد 50 است.

تحلیل سولانا

گذشته از این نشانه‌های نزولی، به نظر می‌رسد که سولانا درحال تشکیل یک الگوی پرچم صعودی است. طبق این الگو، قیمت پس از تکمیل 3 برخورد به سطوح بالا و پایین پرچم باید از سطح بالا خارج شود. در این صورت و با شکست سطح قیمتی 28 دلار (باکس زرد) SOL می‌تواند تا حدود قیمت 39 دلار و یا بیشتر گام بردارد. از سوی دیگر در صورت شکست رو به پایین محدوده 19.5 دلاری (باکس قرمز) سناریو فوق منتفی شده و قیمت می‌تواند تا حمایت بعدی، یعنی محدوده 15 دلاری پایین رود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx