تحلیل و بررسی وضعیت لایت کوین | تحلیل LTC

لایت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 366 نفر

داده‌های کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که لایت کوین [LTC] در سال ۲۰۲۳ با جهش ۳۳ درصدی از ابتدای سال، در میان ارزهای دیجیتال با عملکرد برتر بوده است. به دلیل افزایش قیمت، فعالیت ماینینگ به طور قاطع در شبکه افزایش یافته است. طبق گفته Coinwarz، هش ریت LTC در زمان نگارش مقاله ۷۶۵.۱۲ TH/s بود که نسبت به ماه قبل بیش از ۳۰ درصد افزایش داشت. سختی شبکه نیز در همان دوره افزایش یافت.

تحلیل لایت کوین

هش ریت بالاتر یک سیگنال مثبت است زیرا به این معنی است که ماینرهای بیشتری در شبکه وجود دارند و بنابراین امنیت آن بیشتر می شود.

لایت کوین می خواهد دوستدار محیط زیست باشد

در ۲۴ فوریه، بنیاد لایت کوین برای توسعه راه حل های استخراج پایدار با متالفا وارد همکاری شد. لایت کوین بیان کرد که حوزه‌های تحقیقاتی کلیدی این مشارکت، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و کاهش انتشار کربن حاصل از استخراج در شبکه را تسهیل می‌کند. همانطور که قبلا ذکر شد، نرخ هش بالاتر مطلوب است. با این حال، به دلیل افزایش مقدار انرژی مورد نیاز برای استخراج، می توانند اثرات منفی بر محیط زیست داشته باشند. این عامل به عنوان یک محدودیت بزرگ مقیاس برای بلاک چین ها عمل می کند، به همین دلیل بسیاری از آنها به الگوریتم های اثبات سهام (PoS) تغییر می کنند.

بررسی وضعیت لایت‌کوین

فعالیت آنچین لایت‌کوین شور و شوق کمی را برانگیخت زیرا حجم تراکنش‌ها نسبت به ماه قبل ۳۱ درصد کاهش یافته است، اگرچه نشانه‌هایی از افزایش در روزهای اخیر مشاهده شد. آدرس‌های فعال روزانه از زمان رسیدن به بالاترین سطح ماهانه در ۹ فوریه به میزان قابل توجهی کاهش یافتند. سرعت رشد نیز کاهش یافت و نشان داد که آدرس‌های جدید از LTC دور مانده‌اند. نسبت MVRV سی روزه به قلمرو منفی سقوط کرد. این بدان معناست که اکثر دارندگان LTC در صورت فروش توکن‌های خود در زمان انتشار مقاله، ضرر خواهند داشت.

لایت کوین

طبق گزارش کوین مارکت کپ، LTC نسبت به روز گذشته ۲.۲۷ درصد کاهش داشت و در زمان نوشتن مقاله با ۹۱.۹۹ دلار معامله شد.

قیمت لایت کوین

همانطور که نشان داده شد، LTC در یک محدوده در ماه فوریه حرکت کرد. قیمت در ۱۶ فوریه بخشی از مقاومت را شکست، اما برای آزمایش پایین‌ترین محدوده حمایتی، پول بکی را انجام داد. شاخص قدرت نسبی (RSI) به زیر سطح خنثی ۵۰ سقوط کرد که نشان می دهد فشار فروش در بازار افزایش یافته است. واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) سیگنال های نزولی قوی را نیز نشان داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx