ایردراپ سونیوم | آموزش گام به گام شرکت در ایردراپ Soneium

انتشار 2 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

سونیوم (Soneium) یک بلاکچین لایه 2 اتریوم است که توسط شرکت Sony Block Solutions Labs توسعه یافته و هدف آن بهبود مقیاس‌پذیری و دسترسی به فناوری بلاکچین، به ویژه در برنامه‌های وب 3.0 است. این پروژه با استفاده از ماژول «Op Stack» از بنیاد آپتیمیزم ساخته شده است و مشکلاتی مانند کارمزدهای بالا و سرعت […]

ایردراپ سونیوم

سونیوم (Soneium) یک بلاکچین لایه 2 اتریوم است که توسط شرکت Sony Block Solutions Labs توسعه یافته و هدف آن بهبود مقیاس‌پذیری و دسترسی به فناوری بلاکچین، به ویژه در برنامه‌های وب 3.0 است. این پروژه با استفاده از ماژول «Op Stack» از بنیاد آپتیمیزم ساخته شده است و مشکلاتی مانند کارمزدهای بالا و سرعت پایین تراکنش‌ها که در لایه اول اتریوم رایج است را برطرف می‌کند. این ویژگی‌ها، سونیوم را به یک پلتفرم مقیاس‌پذیر و مناسب برای توسعه‌دهندگان با سازگاری با ماشین مجازی اتریوم (EVM) تبدیل می‌کند.

این پروژه توسط شرکای بزرگی مانند شبکه Astar حمایت می‌شود که برنامه دارد راه‌حل zkEVM خود را به سونیوم منتقل کند و توکن بومی آن یعنی رمزارز ASTR نقش مهمی در این اکوسیستم ایفا خواهد کرد.

ایردراپ احتمالی سونیوم

شبکه سونیوم هنوز توکنی معرفی و راه اندازی نکرده است. این لایه 2 اتریوم هنوز در مرحله تست نت قرار دارد اما از آنجایی که یک پل بلاکچینی تست نت را در سایت رسمی خود قرار داده است، احتمال ایجاد یک توکن و ایردراپ آن کم نیست. از این رو در ادامه نحوه استفاده از این پل بلاکچینی را بررسی می‌کنیم که می‌تواند شانس ما را در دریافت ایردراپ احتمالی سونیم افزایش دهد.

نحوه شرکت در ایردراپ سونیوم

برای ایجاد تعامل با شبکه تستی سونیوم، به کیف پول متامسک و مقداری اتریوم تستی سپویلا (Sepoila) نیاز دارید. اگر با نحوه راه اندازی متامسک آشنایی ندارید به مقاله «آموزش استفاده از متامسک» مراجعه کنید. پس از راه اندازی کیف پول متامسک، به مقداری اتریوم در شبکه تستی سپویلا نیاز خواهید داشت. برای دریافت اتریوم تستی Sepoila می‌توانید از وب‌سایت الکمی استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت اتریوم سپویلا، باید داخل ولتتان مقداری اتریوم (حداقل 0.001) داشته باشید. اگر موجودی اتر کیف پولتان صفر است می‌توانید وارد صفحه خرید اتریوم در صرافی ارزینجا شوید و به سادگی مقداری ETH تهیه کنید.

ایردراپ سونیوم

پس از ورود به سایت الکمی، تنها کافی است تا آدرس ولت سپویلا خود را در قسمت آدرس ولت وارد کنید، تیک I’m not a robot را بزنید و سپس بر روی گزینه Send Me ETH کلیک کنید.

پس از دریافت اتریوم تستی، در گام بعدی وارد صفحه بریج سوینوم شوید. مطابق تصویر زیر، ابتدا بر روی Connect Wallet کلیک کنید و کیف پول متامسک را به برنامه متصل نمایید.

ایردراپ سونیوم

پس از اتصال، مطابق تصویر زیر، ابتدا مقدار اتریوم مدنظر خود را در جای خالی وارد کنید و بر روی گزینه Review deposit کلیک کنید.

ایردراپ سونیوم

در صفحه بعدی، اطلاعات تراکنش برای شما به نمایش در خواهد آمد. مطابق تصویر زیر، گزینه Initiate deposit را انتخاب کنید.

ایردراپ سونیوم

با زدن بر روی این دکمه، ولت متامسک به‌طور خودکار باز می‌شود و از شما می‌خواهد که تراکنش را تایید کنید.

ایردراپ سونیوم

برای تایید تراکنش روی گزینه Confirm کلیک کنید. پس از تایید تراکنش، با صفحه زیر روبه‌رو می‌شوید.

ایردراپ سونیوم

بر روی گزینه Go to transactions کلیک کنید تا به صفحه زیر برسید.

ایردراپ سونیوم

حالا بر روی گزینه Claim کلیک کنید. اکنون دوباره باید با متامسک مواجه شوید که از شما می‌خواهد تراکنش را تایید کنید. با تایید تراکنش با صفحه زیر رو به رو می‌شوید.

ایردراپ سونیوم

با طی کردن مراحل فوق، ما در واقع مقداری اتریوم سپویلا را به شبکه Minato بریج کردیم و همان مقدار را از شبکه Minato به شبکه سپویلا بازگرداندیم. اگر می‌خواهید شانس خود را برای دریافت ایردراپ سونیوم افزایش دهید، می‌توانید این فرایند را در تاریخ‌های مختلف تکرار کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
اتریوم
ETH
اتریوم
اتریوم، پلتفرم انقلابی بلاکچین است که با فناوری قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز، در حال تغییر دنیای دیجیتال است. این پلتفرم به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های پیچیده و مقیاس‌پذیر بسازند و به کاربران آزادی بیشتری در استفاده از فناوری بلاکچین و اجرای خودکار و شفاف توافقات می‌دهد.
خرید اتریوم
نوشته‌های مرتبط
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx