بهترین روش‌های دریافت بیت کوین رایگان

بیت کوین رایگان
  • زمان مطالعه: 15دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 646 نفر

چه یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای باشید و یا تازه قدم به دنیای شگفت‌انگیز ارزهای دیجیتال گذاشته باشید، تصور دریافت بیت کوین رایگان همیشه شیرین است. این رمزارز محبوب امروزه یکی از دارایی‌های گران‌بهای جهانی محسوب می‌شود که لقب «طلای دیجیتال» را به خود اختصاص داده است. از همین روی بسیاری از فعالان عرصه کریپتوکارنسی به دنبال روش‌های آسان و بی‌دغدغه برای کسب رایگان این طلای دیجیتال هستند. اما آیا واقعاً این قضیه وجود دارد؟ در این‌باره باید بگوییم که بله! شما می‌توانید با چندین روش مختلف، بیت کوین رایگان کسب کنید. در این مقاله، بهترین روش‌های دریافت بیت کوین را برای شما عزیزان شرح دادیم و همچنین تمامی خطرات و نکات ضروری برای دریافت رایگان بیت کوین را توضیح دادیم.

آیا دریافت بیت کوین رایگان حقیقت دارد؟

امروزه بیت کوین (BTC)، یکی از ارزشمندترین دارایی‌های جهان محسوب می‌شود که یک بازار مالی گسترده و کاربردی را به‌تمامی سرمایه‌گذاران هدیه داده است. خرید بیت کوین برای بسیاری از افزاد که سرمایه اولیه ندارند، کمی چالش‌برانگیز به شمار می‌رود. چراکه در حال حاضر بیت کوین با قیمت $ ۶۳,۶۱۰.۰۴ عرضه می‌شود و جزو ارزشمندترین سرمایه‌گذاری‌های جهانی است.

از این رو ذهنیت دریافت بیت کوین رایگان، ممکن است کمی سخت باشد. اما این تنهای یک رویا نیست؛ بلکه تمامی علاقه‌مندان به بیت کوین که تمایل به دریافت آسان آن را دارند، می‌توانند از چندین روش معمول به هدف خود برسند. تنها چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به دام اسکم‌ها (Scam) یا همان کلاهبرداری‌های این حوزه اسیر نشوند. در ادامه بهترین روش‌های دریافت بیت کوین رایگان که رایج‌ترین راه‌های این فعالیت هستند را برای شما عزیزان نام‌ بردیم تا بتوانید بدون نیاز به سرمایه اولیه، این پول دیجیتال ارزشمند را به دارایی‌های خود بیفزایید.

بیت کوین رایگان

بیت کوین رایگان را طی برخی از فرایندها می‌توان بدست آورد

دریافت بیت کوین رایگان با ایردراپ 

ایردراپ (Airdrop)، یک فعالیت محبوب در میان جامعه کریپتوکارنسی است که بسیاری از فعالان حوزه بلاک‌چین و ارائه‌دهندگان خدمات کریپتویی از این روش نهایت استفاده را می‌برند. ایردراپ به فعالیتی اطلاق دارد که در آن یک رمزارز، پروژه بلاک‌چین یا هر محصول دیجیتالی دیگری باهدف دیده‌شدن، جوایزی را به‌صورت ارز دیجیتال اهدا می‌کند. هدف از اعمال این روش، تبلیغ و بازاریابی به سبک نوآورانه‌ای است که باعث جذب مخاطبین هر چه بیشتر می‌شود.

درواقع ایردراپ یک راه ایمن برای دریافت بیت کوین رایگان است. چراکه بسیاری از پروژه‌های جدید کریپتویی برای شناخت بیشتر در میان مردم، با ارائه بیت کوین رایگان فعالان حوزه رمزارزها را به سمت خود می‌کشانند. این یعنی یک معامله دو سر سود که هم صاحبان پروژه‌های دیجیتالی به اهداف توسعه طرح خود دست میابند و هم مردم در ازای تبلیغات، بیت کوین رایگان دریافت می‌کنند. ایردراپ را می‌توان یکی از بهترین روش‌های دریافت بیت کوین دانست که امروزه میان معامله‌گران بسیار رایج است. دریافت ایردراپ به اینگونه است که با انجام یک سری کارهای از پیش تعیین شده جوایزی را دریافت می‌کنید. این جوایز ممکن است در قالب بیت کوین یا ارزدیجیتال اصلی آن پروژه باشد. بااین‌حال، باید توجه داشته باشید که با انجام‌دادن یک‌سری تحقیقات و اقدامات اولیه به دام ایردراپ‌های کلاهبرداری نیفتید.

دریافت بیت کوین با فریلنسری

در دنیای کسب و کار امروزی که تکنولوژی به‌صورت روزافزون در حال پیشرفت و توسعه است، فریلنسری یکی از پرطرف‌دارترین راه‌های کسب درآمد حال حاضر به شمار می‌رود. تمامی افرادی که تمایل به تجربه تجارت انفرادی دارند، شغل فریلنسری را انتخاب می‌کنند.

درواقع فریلنسری یک کسب‌وکار منعطف محسوب می‌شود و افرادی که دارای تخصص هستند از توانمندی‌های خود در راستای دورکاری بهره می‎برند. فریلنسری در وب‌سایت‌های خارجی به دلیل دریافت حقوق به‌صورت دلاری، بسیار مرسوم است. اگر شما یک برنامه‌نویس، طراح گرافیست، مترجم زبان و… هستید و از یک تخصص ویژه برخوردار می‌باشید، می‌توانید برای کارفرماهای خارج از کشور مشغول به کار شوید. مزیت این روش کسب درآمد دلاری است؛ اما جالب است بدانید دریافت حقوق از فریلنسری می‌تواند با استفاده از بیت کوین نیز پرداخت شود. برخی از وب‌سایت‌های ارز دیجیتال نیروی دورکار استخدام می‌کنند و دستمزد را به‌صورت بیت کوین پرداخت می‌کنند. برای یافتن این نوع کسب‌وکار می‌توانید به وب‌سایت crypto.jobs، مراجعه کرده و در زمینه موردنظر خود فعالیت کنید. در این روش شما در ازای وقت و تخصص خود بیت کوین دریافت می‌کنید که شاید رایگان محسوب نشود، اما راه مناسبی برای کسب بیت کوین است.

دریافت بیت کوین رایگان با فریلنسری

افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند می‌توانند در وب سایت های خارجی فریلنسری کرده و بیت کوین دریافت کنند.

کسب بیت کوین رایگان از طریق Faucet

فاسِت (Faucet)، را می‌توان به‌عنوان یکی از آسان‌ترین راه‌های دریافت بیت کوین رایگان معرفی کرد. در این روش تنها کافی است هر چند ثانیه یکبار بر روی یک لینک کلیک کرده و در ازای این عمل ارز دیجیتال BTC، دریافت کنید. البته که نباید توقع دریافت مقدار زیادی بیت کوین را داشته باشید. چراکه طی این اقدام ساده شما تنها بخشی از اعشار بیت کوین یا چند واحد ساتوشی دریافت می‌کنید. این وب‌سایت‌ها معمولاً برای جذب مخاطب بیشتر و توسعه پروژه خود، بیت کوین هدیه می‌دهند.

درست است که در روش دریافت فاست بیت کوین درآمد چندانی نخواهید داشت. اما می‌توانید مقدار BTCهای دریافتی خود را هولد کنید تا در درازمدت ارزشمند شوند. نکته دیگری که در این روش باید موردتوجه قرار بگیرد این است که حداقل مبلغ مجاز برای برداشت بیت کوین‌ها بسیار بالا است. از همین روی این روش را می‌توان باهدف دریافت بیت کوین‌های رایگان انجام داد، اما با صبر و تداوم!

دریافت بیت کوین رایگان از طریق کوین مارکت کپ

یکی از بهترین راه‌های کسب بیت کوین از پلتفرم‌های محبوبی است که این کار را انجامی می‌دهند. برای مثال امروزه کمتر کسی با کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) آشنایی ندارد. این وب‌سایت محبوب یکی از شناخته‌شده‌ترین فعالان حوزه کریپتو است که قیمت ارزهای دیجیتال را به‌صورت زنده نشان می‌دهد. برای کسب بیت کوین مجانی از این پلتفرم، تنها کافی است وارد وب‌سایت Coinmarketcap شوید و الماس (Diamond) رایگان دریافت کنید. این وب‌سایت چندین NFT رایگان را نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید در کنار بیت کوین‌های رایگان از آن‌ها بهره‌مند شوید. برنامه Diamond کوین مارکت کپ، نوعی بازاریابی خلاقانه در این وب‌سایت به شمار می‌رود که پروژه های مختلف برای جذب کاربران بیشتر در آن شرکت می‌کنند.

شرکت در این طرح، نیاز به کار خاصی ندارد و شما تنها با واردکردن آدرس ایمیل و ساخت پروفایل در این وب‌سایت می‌توانید روزانه الماس‌های رایگان جمع‌آوری کنید. سپس این الماس‌ها را به جوایز بیشتری همچون بیت کوین یا NFTها تبدیل کنید. درواقع شما هر چه بیشتر در این وب‌سایت فعالیت کنید می‌توانید الماس‌های بیشتری را دریافت کرده و طی این فعالیت آسان از دریافت جوایز جذاب بهره‌مند شوید.

دریافت بیت کوین مجانی

برنامه Diamond کوین مارکت کپ، یک برنامه تبلیغاتی است.

تماشای تبلیغ و دریافت بیت کوین رایگان

تماشای تبلیغ را می‌توان زیرمجموعه‌ای از فاسِت (Faucet) دانست. درست است که عموماً فاست بیت کوین به سایت‌هایی اطلاق دارد که در ازای کلیک بر روی یک لینک، مقدار ناچیزی بیت کوین پرداخت می‌کنند، اما این روش تنها به همین‌جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید با تماشای تبلیغات این وب‌سایت‌ها نیز بیت کوین دریافت کنید.

بهترین وب سایت‌هایی که بیت کوین رایگان عرضه می‌کنند

در این بخش می‌خواهیم برخی از بهترین و معتبرترین وب‌سایت‌هایی که در زمینه فاست بیت کوین فعالیت می‌کنند را برای شما عزیزان نام ببریم. این وب‌سایت‌ها در زمینه‌های مختلفی همچون کلیک بر روی لینک‌های موردنظر، تماشای تبلیغات و جذب مخاطب توسط شما، بیت کوین پرداخت می‌کنند. برخی از این وب سایت‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • وب سایت تبلیغاتی Cointiply: در این وب‌سایت که فعالیت خود را در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد، شما می‌توانید تنها با تماشای تبلیغات چند ثانیه‌ای بیت کوین بگیرید.
  • وب سایت freebitcoin: این وب سایت یکی از شناخته‌شده‌ترین و قدیمی‌ترین ارائه‌دهندگان فاست است که طی اقداماتی همچون کلیک بر روی لینک‌ها، تماشای تبلیغ و شرکت در نظرسنجی‌ها و بازی های مختلف، بیت کوین پرداخت می‌کند.
  • وب‌سایت adbtc: این فاست بیت کوین، یکی از وب سایت‌های معتبر است که در ازای مشاهده تبلیغات ۱۰ الی ۶۰ ثانیه‌ای به شما بیت کوین رایگان ارائه می‌دهد.
سایت دریافت بیت کوین رایگان

برخی از وب سایت‌های معتبر در ازای تبلیغات بیت کوین ارائه می‌دهند.

دریافت بیت کوین مجانی از طریق بازاریابی (Referral Program)

ریفرال (Referral Program) را می‌توان روشی مشابه فاست دانست. با این تفاوت که ریفرال مقدار بیت کوین بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برنامه ریفرال یا بازاریابی ارجاعی، به فرایندی گفته می‌شود که طی آن شما لینک وب‌سایت مرجع را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارید و در ازای ورود آنها به وب‌سایت، بیت کوین به دست می‌آورید. برای اینکار تنها کافی است در یکی از وب سایت‌هایی که از برنامه ریفرال در زمینه توسعه کسب‌وکار خود استفاده بهره می‌برند، ثبت‌نام کنید. شایان ذکر است چندین صرافی ارز دیجیتال محبوب هم وجود دارند که از طریق ریفرال، بیت کوین مجانی در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارند. البته باید توجه داشته باشید وب‌سایت‌های کلاهبردار بسیاری در این حوزه وجود دارند که نه‌تنها هیچ سودی به شما ارائه نمی‌دهند، بلکه در نهایت به درآمدزایی نیز نمی‌رسند. از همین روی بهتر است اگر تمایل به شرکت در برنامه‌های ریفرال را دارید، در وب‌سایت‌های معتبر که حسن‌نیت خود را نشان دادند ثبت‌نام کنید. وب سایت‌هایی مانند:

  • کوکوین(KuCoin): کوکوین یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که حجم معاملات در آن بسیار بالا می‌باشد.
  • پکس فول(Paxful): پلتفرم پکس فول از سال ۲۰۱۵ شروع به فعالیت کرد و به‌عنوان یکی از صرافی‌های محبوب جهانی شناخته می‌شود.
  • ارزینجا (Arzinja): ارزینجا پلتفرم معاملات رمزارزها است که دارای یک برنامه ریفرال هم می‌باشد.

دریافت بیت کوین رایگان از طریق بازی

بازی‌های کریپتویی یکی از جدیدترین ایده‌های جذاب و خلاقانه‌ای هستند که به لطف بلاک‌چین متولد شدند. تصور کنید ساعت‌ها اوقات فراغت خود را به بازی موردعلاقه‌تان اختصاص دهید و درعین‌حال کسب درآمد داشته باشید. آیا واقعاً شگفت‌انگیز نیست؟ امروزه بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین غوغایی در جهان کریپتو ایجاد کردند و با ارائه ارز دیجیتال رایگان بسیاری از گیمرها را به سمت خود کشانده‌اند. برخی از این بازی‌ها در راستای جذب مخاطب بیشتر و شناخت در جامعه، تبلیغات خود را به‌صورت ارائه ارز دیجیتال رایگان انجام می‌دهند. به این شکل بازی و کسب درآمد همزمان برای عاشقان عرصه گیمینگ دیگر یک رویا نیست. شما می‌توانید به‌راحتی سرگرم شوید و درعین‌حال با به چالش کشیدن مهارت‌های خود بیت کوین یا سایر رمزارزها را دریافت کنید. بازی Coin Hunt World و کریپتو ورد (CryptoWord) دو مورد از بهترین پلتفرم‌های بازی هستند که ارز دیجیتال رایگان ارائه می‌دهند.

دریافت بیت کوین مجانی

با بازی‌های بلاک چینی می‌توانید بازی کنید و بیت کوین کسب کنید.

 نکات ضروری برای به‌دست‌آوردن بیت کوین رایگان

هر چند که برخی از روش‌های دریافت بیت کوین مجانی بسیار ساده و بی‌دغدغه است، اما فراموش نکنید BTC یکی از گران‌ترین دارایی‌های جهان به شمار می‌رود. باید هشیار باشید که در این راه احتمال کلاهبرداری‌ هم وجود دارد که ممکن است در انتها منجر به هک حساب کاربر هم بشوند. از همین روی اگر شخص یا پلتفرم ناشناسی بدون تقاضای هیچ فعالیتی به شما پیشنهاد بیت کوین رایگان را ارائه کرد، آگاه باشید که خطری در کمین است. چراکه بیت کوین یک دارایی ارزشمند به شمار می‌رود و حتی در روش‌های کسب بیت کوین رایگان نیز شما باید فعالیتی هر چند کوچک، انجام دهید تا در ازای آن بیت کوین رایگان کسب کنید.

آگاه باشید و از وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌هایی که به شما وعده دریافت بیت کوین بدون هیچ فعالتی را می‌دهند، به‌دور بمانید. چراکه هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمی‌گیرد! بیشتر پلتفرم‌ها، وب‌سایت‌های فاست، صرافی‌ها و سایر فعالیت‌هایی که بیت کوین رایگان ارائه می‌دهند در ازای آن کارساده و کوچکی از شما می‌خواهند. در این مقاله بهترین روش‌های دریافت بیت کوین رایگان را برای شما عزیزان نام بردیم و بهترین ارائه‌دهندگان بیت کوین مجانی را نام بردیم تا بدون ریسک در پلتفرم‌هایی که از امنیت بالایی برخوردار هستند فعالیت کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx