ارزهای دیجیتال در هفته ای که گذشت

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 9دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 405 نفر

وضعیت ارزهای دیجیتال در هفته ای که گذشت

علیرغم ادامه بازار نزولی ارزهای دیجیتال، بسیاری از رمزارزهای برتر در طول هفته با درصد افزایش دو رقمی روبرو شدند. البته بیت کوین چنین رشدی نداشت. قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته تنها ۵.۵ درصد افزایش یافت و طبق CoinMarketCap در حال حاضر با قیمت ۲۴۴۶۰ دلار معامله می شود.

رشد قیمت اتریوم بسیار بیشتر بود. ارز دیجیتال شماره دو بازار و بلاکچین پیشرو برای قراردادهای هوشمند با عملکرد بالا، در هفته گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته و به ۱۹۸۴ دلار در زمان نگارش مقاله رسیده است.

هیجانی که پیرامون  شبکه اتریوم وجود دارد، به به روزرسانی مرج آن مربوط می شود، با این ارتقای شبکه، اتریوم به یک بلاکچین اثبات سهام (PoS) با مصرف انرژی کارآمدتر تبدیل شود.همچنین، Goerly، سومین و آخرین شبکه آزمایشی اتریوم، عصر چهارشنبه با موفقیت تغییر کاربری داد.

روز دوشنبه، داده‌های گلسنود نشان داد که معامله‌گران مشتقات اتریوم روند این ارز در سپتامبر را صعودی پیش بینی می کنند، اما تا اکتبر داده ها نشان می دهد که اکثر معامله گرام بازار مشتقات پیش بینی می کنند که روند نزولی خواهد بود.

در آخرین گزارش درآمد سه ماهه شرکت کوین بیس، این شرکت حمایت خود از مدل اثبات سهام اتریوم و ارائه خدمات استیکینگ اتریوم را اعلام کرد. گزارش اخیر به سهامداران اعلام کرد که:

در اوایل آگوست، ما برای اولین بار شروع به عرضه خدمات استیکینگ اتریوم برای مشتریان سازمانی کردیم. ما همچنان دارایی‌های بیشتری را استیکینگ به مشتریان سازمانی و مشتریان کوچک خود ارائه خواهیم کرد.

قیمت بیت کوین و اتریوم نسبت به شاخص قیمت مصرف کننده(CPI) که  در روز چهارشنبه منتشر شد، واکنش مثبت نشان دادند. تورم بدون تغییر نسبت به ماه گذشته مقدار ۸.۵ درصد را ثبت کرده است، که نشانه می دهد تصمیمات فدرال رزرو مبنی بر افزایش نرخ بهره باعث کنترل قیمت ها شده است.

عملکرد سایر ارزهای دیجیتال

رقیب های اتریوم در این هفته رشدهای خوبی را ثبت کردند. آوالانچ در طول هفته ۵۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد، البته در روز جمعه همزمان با رشد اتریوم وارد یک فاز اصلاح قیمتی شد. بخش عمده‌ای از این رالی به لطف رشد شدید NFTها در بلاکچین بود. تا صبح شنبه، آوالانچ تنها ۱۵ درصد در ۷ روز گذشته افزایش یافت و با قیمت ۲۹.۵۳ دلار معامله می شد.

سایر رقبای اتریوم که در این هفت روز رشد کردند سولانا بود که  با ۱۴ درصد افزایش به ۴۶.۳۲ دلار رسید. پروتکل NEAR با ۱۸ درصد افزایش به ۵.۸۹ دلار رسید و ارز دیجیتال FLOW  با رشد ۱۱ درصدی به ۲.۹۲ دلار رسید.

علاوه بر این، Chainlink (LINK)  با ۱۵.۴ درصد افزایش به ۹.۱۶ دلار رسید و اتریوم کلاسیک نیز این هفته با ۱۶ درصد افزایش و صعود تا ۴۴.۲۵ دلار به بالاترین سطح چهار ماهه خود رسید.

در بین ارزهای دیجیتال برتر بازار هیچ ارزی کاهش شدید قیمتی را ثبت نکرد.

اخبار بازار خرسی

زمستان ارزهای دیجیتال در این هته کمی ملایم تر شد.

روز دوشنبه، صرافی سنگاپور Hodlnaut مانند پلتفرم های وام دهی سلسیوس و  Vauld و صرافی  Zipmex;  به دلیل شرایط بازار برداشت های مشتریان خود را به حالت تعلیق درآورد.

در اوایل سال جاری، Hodlnaut مجوزهای لازم را از سازمان پولی سنگاپور (MAS) دریافت کرد; تا خدمات تبادل ارزهای دیجیتال را به عنوان یک موسسه پرداخت بزرگ ارائه دهد. طبق گزارش‌ها، این پلتفرم وام‌دهنده به مرجع پولی سنگاپور (MAS) اطلاع داده است که درخواست مجوز خود را پس می‌گیرد و در نتیجه، دیگر خدمات سواپ ارزهای دیجیتال را ارائه نمی دهد.

روز سه‌شنبه، بانک کریپتویی Nuri  که در آلمان مستقر است، درخواست ورشکستگی داد و گفت که این اقدام برای اطمینان از ایمن‌ترین مسیر ممکن برای همه مشتریانمان است. علیرغم این روند، نوری گفت که مشتریان همچنان به حساب‌های یورویی و کیف پول‌های ارزدیجیتالب خود دسترسی کامل دارند.

این بانک اعلام کرد که این اقدامات به دلیل شرایط بد اقتصاد کلان به‌ویژه همه‌گیری کرونا; جنگ روسیه علیه اوکراین، و همچنین تحولات منفی مختلف در صنعت ارزهای دیجیتال از جمله; سقوط پروتکل لونا (ترا) و ورشکستگی سلسیوس و دیگر صندوق‌های ارزی بزرگ بوده است

روز سه‌شنبه، Zipmex  اعلام کرد که امکان برداشت‌ بیت‌کوین و اتریوم را از سر میگیرد. گزارش ها نشان می دهد که کاربران از روز جمعه توانسته اند بیت کوین های خود را برداشت کنند. البته دارندگان اتریوم باید تا سه شنبه آینده، ۱۵ آگوست صبر کنند.

از سلسیوس چه خبر؟

سرانجام، در جلسه رسیدگی به پرونده ورشکستگی فصل ۱۱ سلسیوس در روز جمعه; وکلای مدافع گروهی از طلبکاران بدون وثیقه; اقدام به جلوگیری از تلاش های سلسیوس برای فروش ارز دیجیتال استخراج شده خود کردند. وکلا در یک پرونده قضایی نوشتند که; به اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی فروش بیت کوین های استخراج شده توسط سلسیوس و نحوه استفاده از درآمد حاصل از فروش آن نیاز دارند.

سلسیوس ماینینگ زیرمجموعه سلسیوس نتورک است. در ۱۴ جولای، یک روز پس از اعلام ورشکستگی شرکت مادر، این شرکت استخراج بیت کوین نیز اعلام ورشکستگی کرد.

سلسیوس قبلا گفته بود که از استخراج بیت کوین خود برای جبران سرمایه های طلبکاران استفاده خواهد کرد. در آغاز روند ورشکستگی در ماه ژوئیه; سلسیوس موافقت کرد تا ۵ میلیون دلار برای شروع استخراج بیت کوین خود هزینه کند. اقدامی که انتقاد وزارت دادگستری ایالات متحده و گروهی از طلبکاران را برانگیخته است.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx