5 آلتکوین که در سپتامبر 2024 باید زیر نظر داشته باشید

انتشار 2 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

ماه سپتامبر می‌تواند آغازگر تغییرات مهمی در بازار کریپتو باشد که ممکن است برای خرید آلتکوین ها فرصتی مناسبی ایجاد کند. وب‌سایت BeInCrypto فهرستی از آلتکوین‌هایی را که در ماه آینده باید زیر نظر داشته باشیم، گردآوری کرده است. میکر دائو (MKR) میکر دائو در حال تغییر هویت و معرفی توکن جدیدی است. در ۱۸ […]

بهترین آلتکوین

ماه سپتامبر می‌تواند آغازگر تغییرات مهمی در بازار کریپتو باشد که ممکن است برای خرید آلتکوین ها فرصتی مناسبی ایجاد کند. وب‌سایت BeInCrypto فهرستی از آلتکوین‌هایی را که در ماه آینده باید زیر نظر داشته باشیم، گردآوری کرده است.

میکر دائو (MKR)

میکر دائو در حال تغییر هویت و معرفی توکن جدیدی است. در ۱۸ سپتامبر، استیبل‌کوین جدید این پلتفرم USDS و توکن حاکمیتی SKY راه‌اندازی خواهند شد که نشان‌دهنده تغییرات بزرگی در این شبکه است.

انتظار می‌رود که این تغییرات باعث افزایش قیمت توکن اصلی فعلی، یعنی MKR، شود. از آنجایی که ارز دیجیتال MKR را می‌توان با ۲۸،۰۰۰ توکن SKY مبادله کرد، سرمایه‌گذاران ممکن است تلاش کنند تا MKR را جمع‌آوری کنند. آن‌ها احتمالاً این کار را برای کسب سود و در نهایت فروش توکن‌ها پس از راه‌اندازی SKY انجام خواهند داد.

تحلیل قیمت میکر

به دنبال این تغییرات، انتظار می‌رود قیمت ارز دیجیتال MKR از سطح حمایت ۱،۶۹۳ دلار بازگردد و به سمت مقاومت ۲،۱۸۸ دلار حرکت کند. این آلتکوین در طول ماه آگوست در این محدوده تثبیت شده است. روند افزایشی احتمالی که از این انتقال ناشی می‌شود، می‌تواند منجر به افزایش قیمت تا ۲،۵۵۶ دلار شود.

پالیگان (MATIC)

مانند میکر دائو، پالیگان نیز توکن اصلی خود را از MATIC به POL تغییر می‌دهد. این حرکت پالیگان که از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود، توکن اصلی فعلی (MATIC) را با POL جایگزین خواهد کرد. توکن جدید به عنوان توکن اصلی شبکه برای پرداخت کارمزد گاز و استیکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پس از این انتقال توکن در تاریخ ۴ سپتامبر، قیمت MATIC می‌تواند شروع به بازیابی کاهش اخیر ۲۶ درصدی خود کند. این امر می‌تواند منجر به بازپس‌گیری حمایت ۰.۵۰ دلاری توسط این آلتکوین شود و یک رکورد دو ماهه را ثبت کند.

تحلیل قیمت متیک

این رشد قیمت می‌تواند باعث افزایش بیشتر قیمت MATIC به بالای ۰.۶۰ دلار شود و آن را به سمت ۰.۷۵ دلار نیز سوق دهد. البته شکستن این سطح کمی بعید به نظر می‌رسد، زیرا افزایش قیمت می‌تواند سرمایه‌گذاران را به فروش دارایی‌های خود برای کسب سود سوق دهد.

ایاس (EOS)

شبکه EOS برای ارتقای بزرگ بعدی خود، Spring 1.0، آماده خواهد شد. این هارد فورک برای شبکه حیاتی است زیرا روش اجماع جدید ایاس یعنی الگوریتم ساوانا را معرفی خواهد کرد.

پروسه انتشار Spring 1.0 برای ۴ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است و احتمالا هارد فورک آن در ۲۵ سپتامبر انجام شود. انتظار برای این ارتقا می‌تواند به قیمت EOS رونق بخشد، که اخیراً کاهش ۱۱ درصدی در سه روز را ثبت کرده است.

تحلیل قیمت ایاس

اخیرا کاهش قیمت EOS تمام رشد این رمزارز در ماه جولای را از بین برد. برای اینکه این آلتکوین بتواند این ضررها را جبران کند، ابتدا باید سطح ۰.۵۵۷ دلار را به عنوان حمایت برگرداند، که اخیراً نتوانسته است این کار را انجام دهد. این پیشرفت مثبت می‌تواند این افزایش را تقویت کند و EOS را به فراتر از ۰.۶۰۵ دلار بفرستد تا یک رالی را آغاز کند.

ثورچین (RUNE)

قیمت RUNE اخیراً کف حمایت بازار نزولی، یعنی سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی را بازپس گرفته است. بازگشت از این سطح می‌تواند این آلتکوین را فراتر از مقاومت چند ماهه خود یعنی محدوده ۴.۹۳ دلار سوق دهد.

شبکه THORChain در حال آماده شدن برای یک هارد فورک در ۴ سپتامبر است. در حالی که این ارتقا تغییرات عمده‌ای به همراه نخواهد داشت، می‌تواند یک کاتالیزور بالقوه برای RUNE باشد.

تحلیل قیمت RUNE

فلو (FLOW)

شبکه فلو نیز، مانند EOS، بزرگترین ارتقای خود را از زمان آغاز این زنجیره شاهد خواهد بود. ارتقای شبکه Crescendo، که برای ۴ سپتامبر در شبکه اصلی برنامه‌ریزی شده است، فلو را به کل اکوسیستم وب۳ متصل خواهد کرد.

این موضوع می‌تواند دقیقاً محرکی باشد که فلو برای فرار از تثبیت دو و نیم ماهه خود نیاز دارد. از اواسط ژوئن، قیمت FLOW زیر ۰.۷۰ دلار گیر کرده است و برای شکستن این سد و افزایش فراتر از ۰.۸۰ دلار، به یک محرک بزرگ نیاز دارد.

تحلیل قیمت فلو

با این حال، اگر محدوده 0.50 دلار رو به پایین شکسته شود، احتمالاً این ارز دیجیتال تا حدود 0.45 دلار سقوط خواهد کرد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx