مستند بیت کوین | ۷ فیلمی که آینده شما را تغییر خواهند داد

مستند بیت کوین
  • زمان مطالعه: 13دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2459 نفر

مستند بیت کوین، بهترین فیلم‌ها برای آشنایی با بیت کوین (BTC)

از آنجایی که روز به روز افراد بیشتری می خواهند با ارز دیجیتال آشنا شوند، مستند بیت کوین به طور فزاینده ای محبوب شده‌اند. اما با وجود تعداد زیادی مستند مختلف، دشوار است که بدانید کدام یک ارزش دیدن دارند. برای کمک به شما، فهرستی از برترین مستند های بیت کوین را که می توانید تماشا کنید، گردآوری کرده ایم.

مستند بیت کوین

بهترین مستند های بیت کوین

در این مقاله ما به هفت مورد از بهترین مستندهای بیت کوین که می توانید آنلاین پیدا کنید، پرداخته‌ایم. این مستندها بر اساس امتیاز IMDb  آنها رتبه بندی شده اند.

(۲۰۱۴) The Rise and Rise of Bitcoin

مستند بیت کوین | رشد و ظهور بیت کوین (۲۰۱۴)

اگر می خواهید همه چیز را در مورد بیت کوین بدانید، پس مستند The Rise and Rise of Bitcoin کاملا برای شما مناسب است. این فیلم محصول ۲۰۱۴ به کارگردانی نیکلاس مرس، نگاهی جامع به تاریخ و آینده محبوب‌ترین ارز دیجیتال جهان دارد.

مستند The Rise and Rise of Bitcoin همه چیز را از روزهای اولیه این ارز، زمانی که عمدتاً توسط فروشندگان مواد مخدر و مجرمان استفاده می شد، تا وضعیت امروزی آن به عنوان یک سرمایه گذاری قانونی و استفاده به عنوان یک ابزار تراکنش همتا به همتا را پوشش می دهد. در طول مسیر، با برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها در دنیای بیت‌کوین، از جمله پذیرندگان اولیه، توسعه‌دهندگان، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان آشنا خواهید شد.

چه یک فرد مبتدی یا یک حرفه ای با تجربه باشید، این مستند مطمئناً به همان اندازه آموزنده خواهد بود. این مستند در حال حاضر دارای امتیاز IMDb ۷.۱ است که آن را به برترین مستند بیت کوین از دیدگاه بینندگان تبدیل کرده است.

امتیاز IMDb: 7.1

(۲۰۱۸) Bitcoin: Beyond the Bubble

مستند بیت کوین | بیتکوین فراتر از حباب  (۲۰۱۸)

تیم دلماسترو در مستند «بیت کوین: فراتر از حباب» به بررسی تاریخ و آینده بیت کوین و پدیده ارزهای دیجیتال می پردازد. این مستند شامل مصاحبه‌هایی با برخی از چهره‌های پیشرو در دنیای بیت‌کوین از جمله راجر ور،  گاوین آندرسن و کارآفرین باتجربه چارلی شرم است. این افراد داستان های خود را از نحوه آشنایی با بیت کوین، آنچه که به آن اعتقاد دارند و فکر می کنند در آینده برای ارز دیجیتال در انتظارشان است، در این مستند با شما به اشتراک می گذارند.

علاوه بر این داستان های شخصی، این فیلم برخی از جنبه های بحث برانگیزتر بیت کوین را نیز پوشش می دهد، مانند استفاده از آن در بازارهای غیرقانونی مانند داستان جاده ابریشم. با این حال، مستند در این موضوع از هیچ طرفی طرفداری نمی‌کند و در عوض هر دو طرف بحث را منصفانه ارائه می دهد. دلماسترو پتانسیل بیت کوین را به عنوان یک نیروی مخرب در دنیای مالی بررسی می کند و همچنین به ریسک های مرتبط با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می پردازد.

به طور کلی، مستند بیت کوین : فراتر از حباب یک مستند جالب و آموزنده است که بینش هایی را در مورد جنبه های مثبت و منفی بیت کوین ارائه می دهد. این مستند با امتیاز ۷.۰ IMDb ارزش دیدن را دارد، چه طرفدار بیت کوین باشید و چه نسب به آن بدبین باشید.

امتیاز IMDb:  ۷.۰

Cryptopia: Bitcoin, Blockchains, and the Future of Internet (2020)

مستند بیت کوین | بیت کوین، بلاکچین‌ها و آینده اینترنت (۲۰۲۰)

کریپتوپیا مستندی است که به بررسی تاریخ و آینده بیت کوین، محبوب ترین ارز دیجیتال جهان می پردازد. این فیلم ریشه بیت کوین را از زمان پیدایش آن در سال ۲۰۰۹، از روزهای آغازین آن به عنوان یک علاقه خاص در بین علاقه مندان به رمزنگاری، تا وضعیت امروزی آن به عنوان یک پدیده جهانی دنبال می کند. این مستند شامل مصاحبه با برخی از تأثیرگذارترین چهره ها در جامعه بیت کوین، از جمله پذیرندگان اولیه، توسعه دهندگان، کارآفرینان و سرمایه گذاران است.

از طریق این مصاحبه ها، کریپتوپیا نگاهی عمیق به اینکه بیت کوین چیست ، چگونه کار می کند و چرا این پتانسیل را دارد که روش استفاده از اینترنت را با ظهور وب۳ متحول کند، ارائه می دهد. این فیلم همچنین برخی از چالش‌های پیش روی بیت‌کوین را در تلاش برای تبدیل شدن به جریان اصلی، از جمله مقررات و مقیاس‌پذیری، مورد بحث قرار می‌دهد.

کریپتوپیا یک مستند جذاب و آموزنده است که دارای امتیاز ۶.۹ در IMDb است و تماشای آن برای هر کسی که علاقه مند به درک پتانسیل واقعی بیت کوین و فناوری بلاکچین است ضروری است.

امتیاز IMDb: 6.9

(۲۰۱۵) Bitcoin: The End of Money as We Know It

مستند بیت کوین | پایان پولی که میشناسیم (۲۰۱۵)

مستند دیگری با عنوان «بیت کوین: پایان پول همانطور که می دانیم» تاریخچه و آینده پول را با تمرکز ویژه بر بیت کوین بررسی می کند. این فیلم شامل مصاحبه‌هایی با متخصصان مختلف در این زمینه از جمله اقتصاددانان، تحلیلگران مالی و توسعه‌دهندگان بیت‌کوین است.

این مستند با ردیابی تاریخچه پول، از مبادله کالا به کالا تا ارز فیات آغاز می شود. سپس به سیستم مالی فعلی و مشکلات مربوط به آن مانند تورم و بدهی نگاه می کند. این فیلم استدلال می کند که بیت کوین می تواند راه حلی برای این مشکلات باشد.

نیمه دوم فیلم به آینده بالقوه بیت کوین می پردازد. در این مورد بحث می شود که چگونه بیت کوین می تواند سیستم مالی فعلی را مختل کند و حتی به طور کلی جایگزین ارز فیات شود. این فیلم با نگاهی به برخی از چالش‌های پیش روی بیت‌کوین، مانند مقررات و پذیرش، به پایان می‌رسد.

به طور کلی، مستند بیت کوین « بیت کوین: پایان پول همانطور که می دانیم» خوش ساخت و آموزنده با امتیاز ۶.۹در سایت IMDB است که مطمئناً هر کسی که در مورد آینده پول کنجکاو است، از آن خوشش می ‌آید.

امتیاز IMDb: 6.9

(۲۰۱۶) Banking on Bitcoin

مستند بیت کوین | بانکداری با بیت کوین (۲۰۱۶)

مستند بیت کوین بعدی در لیست ما بانکداری روی بیت کوین است، یک فیلم مستند در سال ۲۰۱۶ درباره توسعه و تأثیر اجتماعی بیت کوین. این فیلم تاریخچه بیت کوین و پتانسیل فناوری بلاکچین برای ارتقای سیستم بانکداری سنتی را بررسی می کند. داستان برخی از اولین افرادی که با بیت کوین درگیر شدند، از جمله دوقلوهای وینکلواس و چارلی شرم، که یکی از اولین مبادلات بیت کوین را راه اندازی کرد، را دنبال می کند.

این فیلم همچنین ظهور بیت‌کوین را از آغاز به‌عنوان یک علاقه‌مندی خاص برای فن‌آوران تا وضعیت فعلی آن به‌عنوان یک فناوری مالی جریان اصلی با پتانسیل ایجاد انقلاب در سیستم بانکداری سنتی پوشش می‌دهد. بانکداری با بیت کوین نگاهی روشنگر و سرگرم کننده به تاریخ بیت کوین و افرادی است که توسعه مداوم آن را هدایت می کنند.

امتیاز IMDb: 6.6

Bit x Bit: In Bitcoin We Trust (2018)

مستند بیت کوین | ما به بیت کوین ایمان داریم (۲۰۱۸)

«بیت x بیت: ما به بیت کوین ایمان داریم» مستندی است که در سال ۲۰۱۸ به کارگردانی دیوید فوکس منتشر شد. این فیلم کار بسیار خوبی در تجزیه و تحلیل موضوعات پیچیده پیرامون بیت کوین به روشی آموزنده و سرگرم کننده انجام می دهد.

بیت x بیت برای هر کسی که به بیت کوین علاقه دارد تماشایی است. این فیلم نگاهی عمیق به ظهور بیت کوین و روش های مختلف استفاده از آن دارد. همچنین تاریخچه بیت کوین، نحوه عملکرد آن، چرایی ارزش بیت کوین و پیامدهای بالقوه آن برای آینده را پوشش می دهد. علاوه بر این، روش‌های مختلفی را که مردم از بیت‌کوین استفاده می‌کنند، از جمله برای سرمایه‌گذاری، تجارت و به‌عنوان ابزاری برای تغییرات اجتماعی، بررسی می‌کند.

Foox با متخصصان مختلفی در این زمینه، از جمله پذیرندگان اولیه، توسعه دهندگان و سرمایه گذاران مصاحبه می کند. او همچنین به بررسی جنبه های بحث برانگیز بیت کوین، مانند ارتباط آن با فعالیت های مجرمانه می پردازد.

چه تازه وارد بیت کوین باشید و چه سال ها توسعه آن را دنبال کرده اید، بیت x بیت ارزش تماشا را دارد. این یک مقدمه عالی برای دنیای ارزهای دیجیتال است و شما را با درک بهتری از این فناوری در حال ظهور آشنا می کند.

امتیاز IMDb: 6.4

Magic Money: The Bitcoin Revolution (2017)

مستند بیت کوین | انقلاب بیت کوین (۲۰۱۷)

در نهایت، ما مستند “پول جادویی: انقلاب بیت کوین” به کارگردانی تیم دلماسترو را داریم که به بررسی ظهور بیت کوین می پردازد. این فیلم با مصاحبه‌هایی با برخی از بزرگ‌ترین نام‌های دنیای مالی و فناوری، نگاهی دقیق به نحوه عملکرد بیت‌کوین و پتانسیل آن برای تغییر سیستم مالی جهانی دارد.

منشا بیت کوین، نحوه عملکرد آن و پیامدهای بالقوه آن برای آینده امور مالی را بررسی می کند. این فیلم شامل مصاحبه با چندین متخصص در این زمینه، از جمله توسعه دهندگان، سرمایه گذاران و تحلیلگران مالی است. آنها درباره پتانسیل بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال و همچنین خطرات و چالش های مرتبط با این فناوری جدید بحث می کنند.

امتیاز IMDb: 6.0

از آنجایی که بیت کوین هنوز یک فناوری نسبتا جدید است و علاقه زیادی به آن وجود دارد، انجام تحقیقات کامل در مورد فناوری و نوآوری های پیرامون آن برای همه مهم است. مستندهای بیت کوین منابعی عالی برای شروع هستند و می توانید یک، دو (یا هر هفت) مستند را تماشا کنید تا به شما کمک کند تا درک بهتری از نحوه عملکرد بیت کوین داشته باشید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx