تراست ولت توکن (TWT) چیست؟

تراست ولت توکن
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 511 نفر

معرفی تراست ولت توکن (TWT)

تراست ولت توکن یا TWT یک توکن ساده BEP-20 است که طیف وسیعی از مزایا و مشوق ها را برای کاربران تراست ولت فراهم می کند. تراست ولت خود یک کیف پول رمزنگاری موبایل است که از ده ها دارایی بومی محبوب، علاوه بر توکن های محبوب در بلاک چین های اتریوم، بایننس و ترون پشتیبانی می کند.

دارندگان توکن‌های TWT هنگام استفاده از تراست ولت، از مزایای مختلفی برخوردار می‌شوند، از جمله تخفیف در خرید ارزهای دیجیتال درون برنامه‌ای و استفاده از خدمات صرافی غیرمتمرکز (DEX). دارندگان TWT همچنین می‌توانند در مدیریت تراست ولت شرکت کنند و می‌توانند به پیشنهادات به‌روزرسانی تراست ولت رأی دهند و به شکل‌دهی به توسعه برنامه کمک کنند. تراست ولت توکن ابتدا به عنوان یک دارایی BEP-2 در زنجیره بایننس راه اندازی شد، اما به عنوان یک توکن BEP-20 در زنجیره هوشمند بایننس در اکتبر ۲۰۲۰ راه اندازی شد.

نحوه بوجود آمدن تراست ولت

تراست ولت توسط ویکتور رادچنکو در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد. رادچنکو که درMountain View، کالیفرنیا مستقر است، قبلاً نقش های توسعه و مهندسی را در چندین شرکت فناوری بر عهده داشت و همچنین در سال ۲۰۱۳ تراکر پث را تأسیس کرد. شرکتی که در یکی از محبوب ترین برنامه ها برای کامیون داران و شرکت های لجستیکی را پشتیبانی می کند.

رادچنکو وقتی متوجه شد که «فروشگاه‌های برنامه هیچ کیف پول منبع باز برای توکن‌های اتریوم و ERC20 ندارند، توجه خود را به صنعت کیف پول‌های رمزنگاری موبایل معطوف کرد.این پلتفرم در جولای ۲۰۱۸ توسط بایننس با مبلغی نامشخص خریداری شد، اما رادچنکو همچنان به عنوان بخشی از تیم بایننس روی پلتفرم کار می کند.

تکنولوژی

به عنوان بخشی از انتقال به زنجیره هوشمند بایننس، ۹۹ درصد از عرضه اولیه توکن TWT سوزانده شد و حداکثر عرضه جدید روی ۱ میلیارد TWT تعیین شد. که از این مقدار، کمی بیش از یک چهارم در حال حاضر در گردش است. عرضه در گردش TWT به تدریج افزایش خواهد یافت، زیرا توکن‌های TWT توسط کاربران تراست ولت برای تکمیل وظایف مختلف مانند شرکت در کمپین‌های ارجاع، شرکت در آزمون‌ها و انجام وظایف درون برنامه مانند استیک و معامله ارزهای دیجیتال به دست می‌آیند. به گفته منبع رسمی، ۴۰٪ از عرضه توکن TWT برای جذب کاربر، ۱۵٪ در جامعه تراست ولت توزیع می شود، ۳۰٪ در ذخیره نگه داشته می شود و ۱۵٪ به توسعه دهندگان اختصاص می یابد. از اکتبر ۲۰۲۰، تراست ولت هنوز توکنومیک یا برنامه انتشار کامل برای تراست ولت توکن منتشر نکرده است.

بر اساس زنجیره هوشمند بایننس، توکن کیف پول تراست توسط مکانیزم اجماع اثبات سهام (POS) به طور دقیق آزمایش شده پشتیبانی می شود. این برای محافظت از شبکه در برابر طیف وسیعی از تهدیدات بالقوه، از جمله حملات ۵۱٪ و Sybil استفاده می شود. همچنین توسط یک برنامه پاداش باگ سخاوتمندانه که توسط بایننس اجرا می‌شود، محافظت می‌شود، که تا ۱۰۰۰۰ دلار به صورت BNB به هر کسی که آسیب‌پذیری در زنجیره بایننس و قراردادهای هوشمند اصلی آن کشف کند، پرداخت می‌کند. فراتر از این، TWT به عنوان یک دارایی BEP-20 توسط امنیت نرم افزار کیف پول مورد استفاده برای مدیریت آن ایمن می شود. برای تراست ولت، این شامل یک قفل امنیتی رمز عبور و یک عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ای است.

مزایای تراست ولت توکن

تراست ولت توکن یک توکن ابزاری است که برای ارائه ارزش اضافی به کاربران برنامه تلفن همراه تراست ولت طراحی شده است و هیچ کاربردی خارج از اکوسیستم تراست ولت ندارد. با وجود این، به عنوان یک دارایی BEP-20، توکن های تراست ولت را می توان به هر کیف پولی که از دارایی های زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می کند، منتقل کرد، جایی که ممکن است در برابر سایر دارایی ها مبادله شود یا به عنوان پرداخت برای خدمات استفاده شود. از آنجایی که بر توسعه تراست ولت نیز حق رای و حاکمیت اعطا می کند و می تواند برای معاملات تخفیف دار DEX و خریدهای درون برنامه ای استفاده شود، TWT  ارزش خود را به عنوان یک ابزار سوداگرانه توسعه داده است.

TWT همچنین یکی از اولین توکن هایی بود که روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) راه اندازی شد. یک بلاکچین با کارایی بالا که برای قراردادهای هوشمند و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز (DApps) طراحی شده است. در نتیجه، TWT  را می توان با کارمزدهای بسیار کم و زمان تأیید تراکنش تقریباً فوری منتقل کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx