TWT در صدر رشد روزانه و هفتگی بازار ارزهای دیجیتال

قیمت توکن تراست ولت
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4525 نفر

قیمت توکن تراست ولت (TWT)، توکن اصلی کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)، در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۴ درصد افزایش پیدا کرد و به بیش از ۱/۰۵ دلار رسید. TWT همچنین رشد ۳۴ درصدی را طی هفته گذشته تجربه کرده است. افزایش قیمت چشمگیر TWT، آن را در صدر جدول بیشترین رشد روزانه و همچنین بیشترین رشد هفتگی در میان ۱۰۰ ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. چنین موضوعی، اتفاقی کم‌سابقه محسوب می‌شود.

در حال حاضر، قیمت لحظه ای توکن تراست ولت (TWT) برابر با $ ۱.۰۷ است. توکن تراست ولت با $ ۴۴۵,۷۹۵,۷۷۲ حجم بازار (مارکت کپ)، در جایگاه ۱۸۴ بازار ارزهای دیجیتال از نظر اندازه بازار قرار دارد.

دلایل افزایش قیمت توکن تراست ولت

افزایش قیمت TWT در روزهای اخیر، به دلایل مختلفی از جمله موارد زیر رخ داده است:

کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست ولت همیشه یکی از بهترین کیف پول های ارزهای دیجیتال در جهان بوده است.

افزایش محبوبیت

کیف پول تراست ولت همیشه یکی از بهترین کیف پول های ارزهای دیجیتال در جهان بوده که اخیرا با افزایش محبوبیت کم سابقه‌ای مواجه شده است. این کیف پول به کاربران امکان می‌دهد تا ارزهای دیجیتال ۸۰ بلاکچین مختلف را ذخیره و مدیریت کنند.

به‌روزرسانی‌ها

تراست ولت اخیراً تعدادی بروزرسانی را معرفی یا منتشر کرده است. از جمله بروزرسانی افزونه مرورگر آن که امکان معامله بر روی ماشین مجازی اتریوم (EVM) را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

ارتقای امنیت

در ماه جولای، این شرکت نسخه جدیدی از ویژگی اسکن امنیتی خود را معرفی کرد. این قابلیت جدید، به هر تراکنش یک سطح ریسک اختصاص می‌دهد و کاربران را از تهدیدات احتمالی مطلع می‌کند.

پیش بینی آینده TWT

با بیش از ۶۰ میلیون کاربر و ارائه یک کیف پول خود حضانتی مالتی‌چین، تراست ولت در حال تثبیت حضور و جایگاه خود در دنیای رمزارزها است. اگرچه آینده غیر قابل پیش بینی است، اما تحرکات اخیر نشان می‌دهد که قیمت توکن تراست ولت (TWT) می‌تواند در بازاری که دائماً در حال تغییر و نوسان است، مسیری صعودی داشته باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx