خطر سقوط ۵۰ درصدی یونی سواپ (UNI) 

خطر سقوط 50 درصدی یونی سوآپ (UNI) 
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 605 نفر

به نظر می رسد یونی سواپ (UNI)  آماده است تا بهترین عملکرد ماهانه خود را در بیش از یک سال گذشته به ثبت برساند، زیرا در ماه جولای تقریباً ۸۰ درصد افزایش یافت، اما نشانه هایی از یک اصلاح بزرگ در کوتاه مدت ظاهر می شود.

قیمت یونی در ماه جولای تقریباً دو برابر می شود

قیمت یونی سوآپ (UNI) یکی از بهترین ماه‌های تاریخ خود را سپری می‌کند. در ۳۰ جولای نزدیک به ۹ دلار معامله شد که در مقابل قیمت ۵ دلاری آن در ابتدای ماه، بهترین بازدهی از زمان افزایش قیمت ۲۵۰ درصدی در ژانویه ۲۰۲۱ است.

خطر سقوط 50 درصدی UNI 

UNI/USD M

دستاوردهای یونی عمدتاً به دلیل حرکت های صعودی مشابه در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال ظاهر شد. اما به دلیل سرخوشی مداوم پیرامون “ادغام” اتریوم، این حرکات نسبتاً عظیم بودند. قابل ذکر است، انتقال احتمالی بلاکچین اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام در ماه سپتامبر باعث ایجاد یک موج خرید در میان توکن های مرتبط شده است.

علاوه بر این، یونی ممکن است دستاوردهای خود را از یک پیشنهاد به نام “سوئیچ هزینه” به دست آورده باشد. به طور خاص، سیستم حاکمیت اجتماعی که بر یونی سوآپ نظارت دارد; در مورد اینکه آیا آنها باید به دارندگان UNI حق کسب ۰.۵٪ کارمزد از کارمزدهای تجاری ۳ Uniswap را اعطا کنند و در عین حال مابقی را برای ارائه دهندگان نقدینگی پاداش دهند; بحث کرده است.

گُوِه افزایشی

از منظر تکنیکال، UNI پس از آزمایش سطح ۲۰ دلار به عنوان مقاومت موقت، اکنون در حال نزول است. اکنون به اصلاح طولانی‌تری به سمت خط روند بالای الگوی غالب «گُوِه افزایشی» خود در محدوده ۸ دلار نگاه می‌کند. با این حال; در صورت بازگشت به محدوده معاملاتی الگو، که توسط دو خط روند صعودی و همگرا تعریف می شود; قیمت آن حتی بیشتر از این هم سقوط خواهد کرد.

خطر سقوط 50 درصدی UNI 

UNI/USD 1D

به این دلیل که گُوِه های افزایشی الگوهای نزولی هستند. آنها پس از شکسته شدن خط روند پایین تر خود تکمیل می شوند. در همین حال; هدف سود آنها معمولاً در طول برابر با حداکثر فاصله بین خطوط روند بالا و پایین آنها است که از نقطه شکست اندازه گیری می شود. به عبارت دیگر، قیمت UNI ممکن است تا ماه سپتامبر به ۴.۵۰ دلار کاهش یابد که ۵۰ درصد نسبت به قیمت امروز کاهش می یابد.

برعکس، با پول بک به خط روند بالایی “گوه افزایشی” یونی می‌تواند ۱۰ دلار را مجدداً به عنوان مقاومت موقتش آزمایش کند. با انجام این کار، می تواند حرکت صعودی گسترده ای را به سمت محدوده ۱۱.۵۰-۱۷ دلار دنبال کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx