سرمایه گذاران مجموعه Meebits NFT بخوانند

سرمایه گذاران مجموعه Meebits NFT بخوانند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 468 نفر

مجموعه NFTs Meebits که توسط یک الگوریتم مولد سفارشی ایجاد شده و روی بلاکچین اتریوم قرار دارد، شامل ۲۰۰۰۰ کاراکتر سه بعدی منحصر به فرد است. این مجموعه NFT که در می ۲۰۲۱ راه اندازی شد، با ارزش بازار ۸۳۲.۸ میلیون دلار، ۳.۲٪ از کل ارزش بازار NFT به ارزش ۲۳ تریلیون دلار برخوردار است. همچنین، با حجم معاملاتی ۹.۷۳ میلیارد دلاری، Meebits با ۱۹.۳۷ درصد سهم بازار از کل حجم معاملات ۶۱.۲۲ میلیارد دلاری، در کل بازار پیشتاز است. این باعث شده است که جایگاه خود را به عنوان یک مجموعه NFT ” Blue-Chip” کسب کند.

طبق داده‌های Santiment، آدرس قرارداد Meebits NFT در این هفته شاهد افزایشی در تعاملات و تراکنش‌های خود بوده است. هر دو شاخص از فوریه تاکنون به بالاترین سطح خود رسیده اند. عملکرد این مجموعه NFT در هفت روز گذشته چگونه بوده است؟

حجم فروش و قیمت مجموعه Meebits

طبق داده‌های CryptoSlam، مجموعه Meebits با مجموع فروش ۶,۰۳۵,۸۹۹.۷۹ دلاری در ۲۹ روز گذشته، نسبت به ۳,۲۰۷,۹۲۶.۵۱ دلار ثبت‌شده در ژوئن، ۴۶ درصد افزایش در حجم فروش داشته است.

سرمایه گذاران Meebits NFT بخوانند

نمودار حجم معاملات

همچنین طبق داده های NFT Price Floor، کف قیمت مجموعه در زمان انتشار ۵.۱ ETH بود. در یک دوره ۷ روزه، این میزان ۸ درصد رشد داشته است. و در ۲۴ ساعت گذشته، کف قیمت آن ۱۵.۲۵ درصد افزایش یافت.

سرمایه گذاران Meebits NFT بخوانند

نمودار کف قیمتی

 

علاوه بر این، طبق داده‌های NFTGo، در هفت روز گذشته، تعداد معاملات خرید و فروش برای مجموعه Meebits به ۳۶۷ رسید. در این مدت، ۱.۷۹ میلیون دلار در کل حجم فروش ثبت شد. با این رقم، تعداد تراکنش‌های خرید یا فروش Meebits NFT در هفت روز گذشته ۴۰.۰۸ درصد رشد داشته است.

به طور مشابه، در همان دوره; داده‌های NFTGo نشان داد که تعداد تراکنش‌های ارسال یا دریافت NFT موجود در این مجموعه ۷.۹۲ درصد افزایش یافته است. در مجموع ۲۱۸ تراکنش نقل و انتقالات در هفت روز گذشته به ثبت رسیده است.

هلدر ها و معامله گران

در دوره مورد بررسی، این مجموعه NFT در تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که حداقل یک بار NFT را از مجموعه خریداری کرده‌اند، ۲۷.۵۹ درصد افزایش یافت. در هفت روز گذشته، ۱۷۱ آدرس منحصربه‌فرد حداقل یک Meebits را داشته اند. برعکس، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که حداقل یک‌بار توکنی از مجموعه Meebits فروخته‌اند نیز در دوره مورد بررسی، ۲۷.۵۹ درصد افزایش داشته است.

جالب اینجاست که با وجود افزایش تعداد فروشندگان و خریداران این NFT در هفت روز گذشته، کاهش ۰.۱۱ درصدی در تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که در حال حاضر حداقل یک NFT از مجموعه را در اختیار دارند، ثبت شده است.

سرمایه گذاران Meebits NFT بخوانند

هلدر ها و تریدر ها

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx