تحلیل تکنیکال رمز ارز ها

تحلیل تکنیکال رمزارز ها
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 463 نفر

تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین به مقاومت در سطح ۲۴۰۰۰ دلار رسیده است که منجر به عقب نشینی جزئی در آلتکوین های منتخب شده است. ایا زوند نزولی تمام شده ؟

بیت کوین (BTC) در تاریخ ۲۹ ژوئیه به بالاترین حد خود در ۶ هفته اخیر به بالای ۲۴۰۰۰ دلار رسید و رشد خود را افزایش داد که پس از افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده در ۲۷ جولای افزایش یافت. اگر این رالی برای دو روز آینده ادامه یابد، بیت کوین طبق داده‌های Coinglass، می‌تواند ماه جولای را با سود بیش از ۲۰ درصد ببندد.

این تنها بازارهای ارزهای دیجیتال نیستند که شاهد تجمع کمیته بازار آزاد پس از فدرال (FOMC) بوده اند. بازارهای سهام ایالات متحده در مسیر رشد ماهانه بزرگ در ماه جولای قرار دارند. S&P 500 و Nasdaq Composite حدود ۸.۸ درصد و ۱۲ درصد در ماه جولای رشد کردند و در مسیر بهترین رشد ماهانه خود از نوامبر ۲۰۲۰ قرار گرفتند.

بازارهای کریپتو و سهام با این انتظار افزایش یافته اند که سرعت افزایش نرخ توسط فدرال رزرو در آینده کاهش خواهد یافت. آرتور هیز، مدیر عامل سابق پلتفرم مشتقات BitMEX، معتقد است که فدرال رزرو نرخ ها را بیشتر افزایش نخواهد داد و ممکن است در نهایت به سیاست پولی تطبیقی و نرخ های خنثی تر بازگردد.

بیت کوین

بیت کوین در ۲۵ جولای زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) (22213 دلار) بسته شد اما خرس ها نتوانستند سطوح پایین تر را حفظ کنند. گاوها نزول را به زیر ۲۱۰۰۰ دلار خریدند و قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک در ۲۷ جولای رساندند.

"نمودار

میانگین‌های متحرک یک تقاطع صعودی را تکمیل کرده‌اند و شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می‌دهد گاوها در کنترل هستند. اگر خریداران قیمت را به بالای ۲۴۲۷۶ دلار برسانند، جفت BTC/USDT می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و به سمت هدف الگوی ۲۸۱۷۱ دلار حرکت کند. اگر از این سطح عبور کنید، توقف بعدی می تواند ۳۲۰۰۰ دلار باشد.

از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد یا نتواند بالای ۲۴۲۷۶ دلار باقی بماند، نشان می دهد که تقاضا در سطوح بالاتر کاهش می یابد. در این مورد، سطح بحرانی برای تماشای در جهت نزولی، متحرک نمایی ۲۰ روزه است. اگر این حمایت شکست بخورد، نشان می دهد که حرکت صعودی ضعیف شده است. سپس این جفت می تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) (21589 دلار) کاهش یابد.

تحلیل اتریوم

قیمت اتریوم (ETH) در ۲۷ جولای به شدت از متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴۷۰ دلار) بازگشت و در ۲۸ جولای از مقاومت بحرانی ۱۷۰۰ دلار عبور کرد. با این حال، خرس ها حاضر به تسلیم شدن نیستند و در تلاش هستند تا قیمت را به زیر ۱۷۰۰ دلار برسانند. ۲۹ جولای.

نمودار بایننس کوین

نمودار بایننس کوین

حرکت صعودی ادامه یافت و خریداران قیمت را به بالای خط مقاومت کانال صعودی هدایت کردند. اگر گاوها قیمت را بالاتر از کانال حفظ کنند، جفت BNB/USDT می‌تواند به مقاومت بالای ۳۵۰ دلار برسد.

از طرف دیگر، اگر گاوها نتوانند قیمت بالای کانال را حفظ کنند، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال هستند. سپس این جفت می تواند دوباره وارد کانال شود و به خط روند نزولی سقوط کند. یک بازگشت قوی از این سطح می تواند چشم انداز شکست در بالای کانال را بهبود بخشد. خرس ها باید قیمت را به زیر کانال کاهش دهند تا دست بالا را بدست آورند.

ریپل

قیمت ریپل (XRP) در یک روند نزولی محدود به محدوده است. خرس‌ها در ۲۵ جولای قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک رساندند، اما نتوانستند سطوح پایین‌تر را حفظ کنند و حمایت قوی ۰.۳۰ دلار را به چالش بکشند.

نمودار ریپل

نمودار ریپل

این نشان دهنده تقاضای قوی در سطوح پایین تر است. خریداران در ۲۷ ژوئیه قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک بازگرداندند و در تلاشند تا مانع سربار ۰.۳۹ دلار را برطرف کنند. اگر آنها موفق شوند، شروع یک حرکت جدید را نشان می دهد. سپس این جفت می تواند به هدف مورد نظر در ۰.۴۸ دلار برسد.

برخلاف این فرض، قیمت از ۰.۳۹ دلار کاهش یافته است. خرس ها سعی خواهند کرد جفت XRP/USDT را زیر میانگین متحرک فرو ببرند. اگر این کار را انجام دهند، این جفت می تواند برای چند روز دیگر بین ۰.۳۰ تا ۰.۳۹ دلار تثبیت شود.

کاردانو

گاوها در ۲۷ ژوئیه Cardano (ADA) را بالاتر از میانگین متحرک قرار دادند که نشان دهنده خرید قوی نزدیک به حمایت ۰.۴۴ دلار است. قیمت به مقاومت پیش رو در ۰.۵۵ دلار رسیده است که می تواند به عنوان یک مانع سفت عمل کند.

نمودار کاردانو

نمودار کاردانو

اگر قیمت از ۰.۵۵ دلار کاهش یابد، جفت ADA/USDT می تواند به میانگین متحرک کاهش یابد. شکست زیر این حمایت می تواند محدوده جفت را بین ۰.۴۴ تا ۰.۵۵ دلار برای چند روز حفظ کند. خرس‌ها باید این جفت ارز را به زیر منطقه حمایتی ۰.۴۴ تا ۰.۴۰ دلاری فرو ببرند تا سیگنال از سرگیری روند نزولی باشد.

برعکس، اگر گاوها قیمت را به بالای ۰.۵۵ دلار برسانند، شروع یک حرکت صعودی جدید را نشان می دهد. این جفت می تواند تا ۰.۶۳ دلار و بعداً تا ۰.۷۰ دلار افزایش یابد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx