هنرمند معروف آثارش را به NFT تبدیل کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بنیاد سایت‌های وینسنت ون گوگ، هنرمند افسانه‌ای را وارد وب3 کرد بنیاد سایت‌های وینسنت ون گوگ (VGSF) که آثار نقاش هلندی را تبلیغ می‌کند، روز دوشنبه اولین مجموعه NFT خود را برای بزرگداشت این هنرمند برجسته با همکاری استارت‌آپ وب3 هنگ‌کنگ Appreciator.io راه‌اندازی کرد. این بنیاد از شش اثر هنری چندرسانه‌ای رونمایی کرد که همگی […]

وب3

بنیاد سایت‌های وینسنت ون گوگ، هنرمند افسانه‌ای را وارد وب3 کرد

بنیاد سایت‌های وینسنت ون گوگ (VGSF) که آثار نقاش هلندی را تبلیغ می‌کند، روز دوشنبه اولین مجموعه NFT خود را برای بزرگداشت این هنرمند برجسته با همکاری استارت‌آپ وب3 هنگ‌کنگ Appreciator.io راه‌اندازی کرد.

این بنیاد از شش اثر هنری چندرسانه‌ای رونمایی کرد که همگی بر اساس مکان‌های مرتبط با ون گوگ بودند.

در حال حاضر در مجموع 84 نسخه به عنوان NFT به فروش می رسد که هر کدام یک انیمیشن سه بعدی از یک نقاشی ون گوگ و یک اسکن دیجیتالی از یک برگ سایت میراث مرتبط است. این انیمیشن برگ را اینطور نشان می دهد که در یک صفحه نمایش شیشه ای محصور شده است، که اشاره ای به موضوع حفاظت از پروژه است.

به گفته مدیر VGSF( فرانک ون دن ایجندن) این گروه قصد دارد در نهایت 39 اثر هنری مختلف بر اساس بناهای یادبود از سرزمین ون گوگ را با هدف گسترش میراث هنرمند به حامیان و خالقان جوان‌تر بدون محدودیت فاصله و سفر ارائه دهد.

ون دن ایجندن در تماسی که با ون گوگ داشت، گفت: «این همکاری باعث می‌شود که بتوانیم داستان‌هایی را در سراسر جهان درباره زندگی و کارهای ون گوگ بگوییم، و درآمد حاصل از فروش این محتوا به ما کمک می‌کند تا میراث را برای نسل‌های آینده حفظ کنیم.»

NFTها از زمان ظهور فناوری در صحنه در سال 2021 برای امور خیریه و جمع آوری کمک های مالی مورد استفاده قرار گرفته اند. The Giving Block، یک سایت اهدای رمزنگاری که به خیریه ها کمک می کند تا با استفاده از دارایی های دیجیتال، کمک دریافت کند، گزارش داد که بیش از 12.3 میلیون دلار کمک مالی از NFT را تاکنون جمع اوری کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
آلاء قاسمی
آلاء قاسمی
1 ماه قبل

میشه بگید تو چه سایتی یا برنامه ای میشه تصویر کشید یا نقاشی کرد که بتونیم وارد nft کنیم

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
1 ماه قبل
پاسخ دهید  آلاء قاسمی

سلام سرکار خانم قاسمی روزتون بخیر باشه
بله میتوانید این مقاله را بررسی نمائید
https://arzinja.info/blog/?p=14607

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx