سرزمین مجازی NFT در متاورس چیست؟ (قسمت دوم)

سرزمین مجازی NFT در متاورس چیست؟ (قسمت دوم)
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1104 نفر

سرزمین مجازی NFT در متاورس چیست؟

در قسمت اول به توضیح اطلاعاتی مقدماتی در رابطه با متاورس و اهمین آن در آینده پرداخته شد. در این قسمت در رابطه با زمین‌های مجازی NFT، موارد استفاده از زمین‌های متاورس و همچنین شرکت‌هایی که به این حوزه وارد شده‌اند توضیحاتی ارائه می‌گردد.

زمین مجازی NFT چیست؟

همانطور که گفته شد، پروژه های متاورس، دنیاهای دیجیتالی هستند که کاربران معمولاً می توانند با آواتارهای سه بعدی آن ها را بررسی کنند. برای مثال SecondLive مناطق و مکان هایی را برای کنسرت ها، کنفرانس ها و نمایشگاه ها فراهم کرده است. در حالی که پروژه‌هایی مانند SecondLive به کاربران اجازه خرید فضای واقعیت مجازی دائمی را نمی‌دهند، سایر جهان‌های متاورس این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند. توسعه دهندگان نقشه های بزرگی از زمین های تقسیم شده به قطعات کوچک برای فروش در این بازار ایجاد می کنند.

برای مشخص کردن مالکیت منحصر به فرد یک منطقه، کاربران NFT های مرتبط با یک قطعه زمین خاص را خریداری می کنند. شما می توانید این قطعات را به طور مستقیم از خود پروژه یا در بازار ثانویه خریداری کنید. اینکه دقیقاً چه کاری می توانید با زمین NFT انجام دهید به هر پروژه بستگی دارد.

موارد استفاده از زمین متاورس چیست؟

جدا از شایعات، مالکان زمین می توانند از فضای مجازی خود در موارد مختلف زیر استفاده کنند:

  1. تبلیغات: اگر زمین شما در یک منطقه محبوب است و بازدیدکنندگان زیادی را جذب می کند، می توانید برای فضای تبلیغاتی از آن استفاده کنید.
  2. رفتارهای اجتماعی: می توانید رویدادهایی را در سرزمین دیجیتال خود میزبانی کنید، از جمله کنسرت ها، کنفرانس ها و جلسات اجتماعی.
  3. بازی: زمین NFT شما ممکن است در یک بازی ویدیویی NFT کاربرد داشته باشد. به عنوان مثال، زمین در اکسی اینفینیتی می‌تواند منابع، توکن‌ها، مواد ساخت و ساز اضافی را فراهم کند.
  4. کار: زمینی که با آواتار سه بعدی قابل کاوش است می تواند به عنوان یک فضای اداری مجازی یا برای ارائه خدمات دیجیتال استفاده شود. PwC هنگ کنگ از زمین سندباکس در خدمات مشاوره وب ۳.۰ خود استفاده خواهد کرد.

آیا شرکت های جهانی در حال خرید زمین متاورس هستند؟

سلبریتی ها و برندهای برجسته در حال حاضر شروع به خرید زمین در متاورس کرده اند. به عنوان مثال، اسنوپ داگ در حال ایجاد تجربه متاورس اسنوپ داگ خود در سندباکس است. آدیداس همچنین فضایی را در این پلتفرم برای تجربه متاورس AdiVerse خود خریداری کرده است. به غیر از پیوستن به تبلیغات متاورس و NFT، برندها و شرکت‌ها به کاربران این فرصت را می‌دهند که با دسترسی به خدمات، بازی‌ها و محصولات متاورس با آنها تعامل داشته باشند.

زمین NFT حتی از سرمایه گذاران خرد به سرمایه گذاران نهادی جهش کرده است. به عنوان مثال، Metaverse Group با خرید مقادیر زیادی املاک دیجیتالی خبرساز شده است که بعداً به آن خواهیم پرداخت. دفتر مرکزی این گروه در Crypto Valley دسنترالند واقع شده است. شرکت مشاوره PwC همچنین در دسامبر ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از خدمات مشاوره وب ۳.۰، قطعاتی را در دیسنترالند خریداری کرد.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx