سرزمین مجازی NFT در متاورس چیست؟ (قسمت اول)

سرزمین مجازی NFT در متاورس چیست؟ (قسمت اول)
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 837 نفر

سرزمین مجازی NFT در متاورس چیست؟

زمین مجازی NFT یک منطقه قابل مالکیت از زمین دیجیتال در یک پلت فرم متاورس است. پروژه های محبوب زمین مجازی NFT عبارتند از دیسنترالند، سندباکس، و اکسی اینفینیتی. NFTها برای نشان دادن مالکیت این زمین‌ها استفاده می‌شود. زیرا هر یک منحصر به فرد هستند و به راحتی مالکیت دیجیتالی را ثابت می کند. شما می توانید از زمین NFT برای تبلیغات، معاشرت، بازی و کار استفاده کنید.

مالک زمین معمولاً می تواند از نقشه خود برای میزبانی تجربیات آنلاین، نمایش محتوا یا به دست آوردن منافع در یک بازی استفاده کند. برندهای بزرگ و افراد مشهور از جمله آدیداس و اسنوپ داگ نیز شروع به سرمایه گذاری و استفاده از زمین NFT کرده اند.

ارزش یک قطعه تحت تأثیر کاربرد آن، پروژه و احساسات بازار نسبت به آن است. شما می توانید زمین NFT را از یک پروژه در فروش زمین یا در بازار ثانویه از طریق صرافی NFT، مانند بایننس یا یک پلتفرم فروش توکن غیرمثلی مانند OpenSea خریداری کنید. قبل از خرید، مطمئن شوید که خطرات و موارد استفاده زمین و پروژه‌های مرتبط با آن را کامل درک کرده اید. در برخی موارد، بهتر است به جای خرید زمین NFT، اجاره کنید.

مقدمه

توسعه متاورس به سرعت موارد استفاده جدید و جالبی از بلاک چین ایجاد کرده است. از آنجایی که سال ۲۰۲۰ سال بزرگی برای متاورس و توکن‌های غیرمثلی (NFT) بود، جای تعجب ندارد که سرزمین مجازی به یک موضوع داغ تبدیل شده است.

برخی از فروش‌های زمین NFT به قیمت‌هایی بیشتر از املاک در دنیای فیزیکی رسیده‌اند که درک این مفهوم را برای برخی دشوار کرده است. در واقع شباهت های زیادی بین زمین NFT و املاک واقعی وجود دارد. اما زمینNFT  به عنوان یک دارایی دیجیتال در بلاک چین دارای ویژگی های منحصر به فردی برای شناسایی است.

متاورس چیست؟

متاورس یک دنیای مجازی و آنلاین است که جنبه های مختلف زندگی دیجیتالی و واقعی ما از جمله کار، معاشرت و تفریح را با هم ترکیب می کند. در سال ۲۰۲۱ بسیاری از غول‌های فناوری از جمله متا (فیسبوک سابق)، مایکروسافت و اپیک گیمز شروع به توسعه و کاوش در این فضا کردند. فناوری بلاک چین نقش مهمی در توسعه متاورس ایفا می کند زیرا مالکیت دیجیتال، هویت و اقتصاد مفاهیم اصلی این حوزه به شمار می‌آیند.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx