تریدر جو (Trader Joe) چیست؟ | معرفی رمزارز جو (JOE)

تریدر جو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 482 نفر

جو (JOE) چیست؟

جو (JOE) توکن بومی تریدر جو (Trader Joe) است، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) در بلاکچین آوالانچ (AVAX) که خدمات دیفای از جمله تبدیل، استیک و فارم را ارائه می‌دهد. این صرافی از زمان راه‌اندازی آن در ژوئن ۲۰۲۱ به سرعت در حال رشد است و بیش از ۴ میلیارد دلار ارزش کل قفل شده (TVL) را جذب کرده است. تریدر جو ادعا می‌کند که نوآوری، سرعت و ایمنی را در اولویت قرار می‌دهد. هدف آن ارائه یک تجربه دیفای یک مرحله ای و ادغام محصولات جدید بدون به خطر انداختن امنیت است. برای رسیدن به این هدف، تریدر جو نقشه راه بلندپروازانه ای را ترسیم کرده است که بر رشد دارندگان توکن تمرکز دارد. این شرکت قصد دارد سرویس استیکینگ، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، وثیقه‌بندی توکن JOE و معاملات اهرمی را بهبود بخشد.

تاریخچه تریدر جو

تریدر جو توسط Cryptofish و 0xMurloc، دو توسعه دهنده با نام مستعار، در ژوئن ۲۰۲۱ تأسیس شد. کریپتوفیش خود را به عنوان یک مهندس قرارداد هوشمند توصیف می‌کند که در مراحل اولیه چندین پروژه آوالانچ، مانند Snowball و Sherpa Cash مشارکت داشت. او در گوگل کار می کرد و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم کامپیوتر از یکی از دانشگاه های ایالات متحده است. 0xMurloc یک توسعه دهنده تمام وقت با تجربه راه اندازی چندین استارت آپ است. او همچنین یک رهبر ارشد محصول در Grab بود. این تیم با بیش از دوجین کاربر مستعار دیگر که روی نرم افزار، بازاریابی و جامعه کار می کنند تکمیل می شود.

مزایا

تریدر جو تمام عملکردهای یک DEX مدرن را ارائه می دهد و یک رابط کاربری راحت همراه با تراکنش های سریع و ارزان دارد. کاربران می‌توانند با شرکت در یکی از فارم‌ها، نقدینگی خود را تامین کنند و به عنوان پاداش، توکن جو (JOE) را به دست آورند، که بعداً می‌تواند برای رای دادن در پیشنهادات حکومتی استفاده شود. پروتکل وام دهی آن Banker Joe، بر اساس پروتکل کامپاند (COMP)، به کاربران اجازه می دهد تا وجوه خود را به روشی غیر حضانتی (non-custodial) وام دهند یا از سایر وام‌ها استفاده کنند. علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند پوزیشن های اهرمی را در وجوه ارائه شده یا وام گرفته شده خود باز کنند.

برای افزایش کاربرد و پذیرش توکن JOE، تریدر جو در حال کار بر روی معرفی چندین گزینه جدید است که هدف آنها تبدیل پروژه به پلتفرم اصلی دیفای در اکوسیستم آوالانچ است. اول از همه، کاربران می توانند از JOE به عنوان وثیقه برای استقراض استفاده کنند. علاوه بر این، تریدر جو همچنین قصد دارد تا سفارشات محدود، آپشن‌ و معاملات آتی را در پلت فرم خود تسهیل کند. به لطف سرعت نوآوری و نام تجاری قوی، تریدر جو حامیان قدرتمندی را از درون جامعه دیفای جذب کرده است، از جمله؛ بنیانگذار آوه (AAVE)، استانی کولچوف و دارن لاو بنیانگذار دیلی ایپ (The Daily Ape).

امنیت شبکه

تریدر جو بر پایه آوالانچ (AVAX) ساخته شده است، یک بلاکچین با مکانیزم اجماع اختصاصی خود، که در آن تمام گره ها با استفاده از یک پروتکل گراف غیر چرخه ای جهت دار (DAG) تراکنش ها را پردازش و تایید می کنند. این پروتکل دیفای در حال حاضر به بنیانگذاران خود، Cryptofish و 0xMurloc سپرده شده است، اگرچه جامعه تریدر جو قصد دارد در آینده یک مکانیسم حاکمیت چند امضایی ایجاد کند. در حال حاضر، دارندگان توکن می توانند در مورد توسعه پروتکل از طریق اسنپ‌شات رای دهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx