هکر کلاه سفید پس از بازپسگیری وجوه دزدیده شده یک NFT دریافت کرد

هکر کلاه سفید
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 419 نفر

هکرهای پشت پل نومد بریج ۱۹۰ میلیون دلاری اکنون با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با مضمون «سفید» تشویق می‌شوند اگر تقریباً تمام سرمایه‌هایی را که در ابتدای این ماه از پروتکل دزدیده‌اند بازگردانند.

NFT انحصاری، که به سادگی یک کلاه جادوگر سفید را به تصویر می‌کشد، توسط شرکت NFT Metagame ارائه می‌شود و می‌تواند توسط کسانی که حداقل ۹۰ درصد از وجوه دزدیده شده خود را به Nomad بازگردانند، ساخته شود.

«اگر هنوز وجوهی را پس نداده‌اید، اکنون هم می‌توانید این کار را انجام دهید! تیم نومد در ۲۳ آگوست از طریق توییتر اعلام کرد Metagame تاریخچه tx روی زنجیره شما را به طور خودکار بررسی می کند.

برنر اسپیر، بنیانگذار Metagame در صحبت با کوین تلگراف، خاطرنشان کرد که اگرچه او نمی‌داند که آیا کسی را وادار به بازگرداندن وجوهی می‌کند که در غیر این صورت انجام نمی‌داد، این حرکت بخشی از تلاش گسترده‌تر برای تقویت و حمایت از رفتار خوب در این بخش است.

وی افزود:

من از افرادی حمایت می کنم که کارهای درست را به دلایل اشتباه انجام می دهند. چیزهای درست بیشتری اتفاق خواهند افتاد، و شاید مردم به دلایل درست نیز شروع به انجام کارهای درست بیشتری کنند.”
توکن غیر قابل تعویض هیچ عملکردی ندارد، زیرا اساساً به عنوان یک جایزه برای نشان دادن یک عمل حسن نیت عمل می کند. ۵۰ نفر اول که وجوه مربوط به این تبلیغات را پس می‌دهند، ۱۰۰ توکن FF (53 دلار) نیز از پلتفرم web3 Forefront دریافت خواهند کرد.

پل Nomad ابتدا در ۲ آگوست هک شد، پس از اینکه بازیگران بد یک حفره امنیتی در قراردادهای هوشمند Nomad کشف کردند که به آنها اجازه می داد از طریق تراکنش های مشکوک وجوهی را که به آنها تعلق نداشت استخراج کنند.

بر اساس یک تجزیه و تحلیل در اوایل ماه جاری توسط محقق اصلی اطلاعات تهدیدات بلاک چین کوین بیس، پیتر کاچرگینسکی، و هایدی وایلدر، یکی از همکاران ارشد تیم تحقیقات ویژه، صدها نفر از کپی‌کننده‌ها با کپی کردن همان کد مورد استفاده برای شروع به سرگرمی پیوستند. هک شد اما توکن هدف، مقدار توکن و آدرس گیرنده را کمی تغییر یافت.

 

این چیزی است که تیم برای حل این مشکل در نظر گرفته است؟ پاداش یک هکر با NFT بی ارزش؟ hinzpak به صدا درآمد و تیم متاگیم پاسخ داد که «این ایده متاگیم بود و توسط متاگیم ساخته شد – ما همین الان آن را آوردیم، Nomad. آنها چیزهای بسیار مهمتری دارند که باید روی آنها تمرکز کنند!».

تا ۸ آگوست، Cointelegraph گزارش داد که هکرهای کلاه سفید حدود ۳۲.۶ میلیون دلار از مجموع ۱۹۰ میلیون دلاری را که به سرقت رفته بود، پس داده اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx