انتشار به روزرسانی جدیدی برای مونرو (Monero)!

به روزرسانی جدیدی برای مونرو (Monero) منتشر شد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2583 نفر

انتشار به روزرسانی جدیدی برای مونرو (Monero)!

به روزرسانی جدید مونرو (Monero) باعث بهبود عملکرد، سرعت و امنیت می شود.

توسعه دهندگان مونرو که برای اولین بار در ماه سپتامبر خبر از این به روزرسانی داده بودند، امروز از این آپدیت رونمایی کردند. این به روزرسانی شامل نسخه جدیدی از نودهای نرم افزاری می شود که Oxygen Orion نامگذاری شده است.

این به روزرسانی که حاصل تلاش ۳۰ توسعه دهنده است، پیشرفت چشمگیری در تقریبا تمام جنبه های عملکردی این رمزارز که بر حریم خصوصی تمرکز خاصی دارد، به ارمغان می آورد.

CLSAG: مهمترین بخش این به روزرسانی

مهم ترین بخش این به روزرسانی ویژگی با نام CLSAG است. به گفته بلاگ مونرو، این ویژگی اندازه معاملات را در عین حفظ حریم خصوصی به ۲۵٪ کاهش می دهد و سرعت معاملات را ۱۰٪ افزایش می دهد. توسعه دهندگان در این خصوص گفتند:

ویژگی CLSAG معاملات را کوچکتر و سریعتر و امن تر می کند.

علاوه بر ویژگی فوق، این به روزرسانی نرم افزاری باعث ارتقای امنیت شبکه به خصوص در ارتباط با Dandelion ++ می شود. Dandelion ++ وظیفه مخفی سازی آدرس های IP کاربران را برعهده دارد.

از آنجایی که آپدیت های مونور از نوع هارد فورک (hard fork) هستند، کاربران این شبکه باید نرم افزار خود را به این نسخه به روزرسانی کنند. این موضوع برای افرادی که از کیف پول های سخت افزاری استفاده می کنند نیز صدق می کند.

این به روزرسانی در بحبوحه زمانی منتشر شده که این ارز دیجیتال از جبهه های مختلف تحت فشار قرار گرفته و چشم انداز این ارز را نامشخص کرده است.

در ماه سپتامبر خدمات درآمد داخلی که زیر مجموعه وزارت خزانه داری آمریکا است، جایزه ای به ارزش ۶۲۵۰۰۰ دلار برای شکستن حریم خصوصی مونرو تعیین کرد. علاوه بر این، وزارت امنیت داخلی آمریکا ادعا کرده که به نرم افزاری دست پیدا کرده که می تواند معاملات مونرو را ردیابی کند. البته برخی از محققان صحت این ادعاها را زیر سول برده اند.

علیرغم تمام دردسرهایی که برای مونرو ایجاده شده است، اطلاعات منتشر شده توسط The TIE نشان می دهد که احساس مثبت در شبکه های اجتماعی نسبت به این ارز دیجیتال ۴٪ افزایش یافته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx