ایلان ماسک: حالا زمان مناسبی برای انتخاب برنده و بازنده در صنعت کریپتو نیست!

ایلان ماسک: حالا زمان مناسبی برای انتخاب برنده و بازنده در صنعت کریپتو نیست!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1284 نفر

ایلان ماسک: حالا زمان مناسبی برای انتخاب برنده و بازنده در صنعت کریپتو نیست!

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، اعلام کرده است که هیچ بحرانی وجود ندارد که لازم باشد مقررات شتابزده ای برای ارزهای دیجیتال وضع شود. وی همچنین گفت که با نظر برایان آرم استرانگ مبنی بر اینکه دولت ایالات متحده نباید در صنعت رمزارزها به دنبال انتخاب برنده یا بازنده باشد، موافق است.

لایحه مالیات کریپتو

با داغ شدن مباحث مالیاتی در دولت امریکا و اظهار نظرهای ناظران بازار، ایلان ماسک نیز وارد این بحث شده است. لازم به ذکر است که کاخ سفید به دنبال اصلاح لایحه زیرساختی ۱ تریلیون دلاری صنعت کریپتو است که مخالفت های بسیاری را تا کنون به همراه داشته است.

مخالفت مدیر عامل کوین بیس

برایان آرم استرانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل کوین بیس، با انتشار توییتی در خصوص اصلاح مالیات کریپتو گفت:

لحظات کلیدی وجود دارند که می توانند آینده ما را تعریف کنند. یکی از این لحظات در حال وقوع در سنا با لایحه زیرساختی است. در لحظات آخر، مارک وارنر (Mark Warner) اصلاحی را پیشنهاد کرده که مشخص می کند چه فناوری هایی در صنعت کریپتو خوب هستند یا بد که واقعا فاجعه بار است.

وی همچنین افزود:

سناتور مارک وارنر فقط از اعتبارسنج های اثبات سهام درخواست کرده که از غیرممکن تبعیت کنند، اما چنین درخواستی از ماینرهای اثبات کار نداشته است. چرا؟ دلیلش مشخص نیست، اما در این شرایط ممکن است شاهد این باشیم که سنا برای بقا یک دسته خاص از فناوری های کریپتو تصمیم گیری می کند.

تایید نظر آرم استرانگ توسط ماسک

ایلان ماسک نیز در پاسخ به صحبت های آرم استرانگ توییتی منتشر کرد و گفت:

موافقم، هم اکنون زمان مناسبی برای انتخاب بازنده و برنده در فناوری کریپتو نیست. هیچ بحرانی وجود ندارد که مستلزم وضع مقررات شتابزده باشد.

انتقادات از وارنر

سناتور وارنر در مواجهه با انتقادات جامعه کریپتو، اصلاحیه پیشنهادی خود را در روز شنبه اصلاح کرد. با اینکه این اصلاحیه دیگر محدودیتی برای اعتبارسنج های اثبات سهام ایجاد نمی کند، اما هنوز از توسعه دهندگان پروتکل ها محافظت نمی کند و آنها را ملزم به گزارش تراکنش های خود به خدمات درآمد داخلی (IRS) می کند.

برایان آرم استرانگ همچنین در صحبت های خود با هشدار نسبت به تصویب این لایحه گفت:

در صورتی که لایحه پیشنهاد شده توسط سناتور وارن تصویب شود، ما در آینده شاهد انتقال توسعه فناوری بلاکچین به کشورهایی مانند چین خواهیم بود که در حال حاضر از این فناوری استقبال کرده اند. اگر ایالات متحده نتواند از نوآوری هایی صنعت کریپتو استقبال کند، ممکن است یک بحران ایجاد شود و یکی از سریع ترین بخش های در حال رشد اقتصاد از دست برود. تصور کنید اگر اینترنت را از دست داده بودیم و بزرگترین شرکت های اینترنتی در خارج از کشور ساخته شده بودند چه اتفاقی می افتاد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx