با سلطه بیت‌کوین چطوری معامله کنیم؟ (قسمت چهارم)

با سلطه بیت‌کوین چطوری معامله کنیم؟ (قسمت چهارم)
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1009 نفر

با سلطه بیت‌کوین چطوری معامله کنیم؟ (قسمت چهارم)

در قسمت اول به توضیحات کلی در رابطه با سلطه و سلطه واقعی بیت‌کوین پرداخته می‌شود. و داده‌های نمایش داده شده در نمودار سلطه بیت‌کوین تفسیر می‌گردد. در قسمت دوم، تاثیر سلطه بیت‌کوین بر آلت‌کوین‌ها شرح داده می‌شود. قسمت سوم چگونگی معامله با استفاده از سلطه بیت‌کوین را نشان می‌دهد. در قسمت آخر به بررسی رفتار سلطه بیت‌کوین در برخی شرایط خاص نگاه شده است.

وقتی بیت کوین سقوط می کند چه اتفاقی می افتد؟

کاهش قیمت بیت‌کوین می‌تواند به معنای کاهش تسلط آن باشد، زیرا کاربران وجوه خود را از بیت‌کوین به آلت‌کوین‌های دیگر منتقل می‌کنند، اما کاهش قیمت نیز می‌تواند ارتباط چندانی با تسلط نداشته باشد. اگر تسلط بیت کوین کاهش یابد، کاربران مطمئناً ممکن است انتظار یک روند صعودی آلتکوین‌ها را داشته باشند و بر این اساس می توانند معامله کنند.

گفته می شود، اگر کاربران سرمایه خود را از همه ارزهای دیجیتال خارج کنند، ممکن است کاهش قیمت بیت کوین اتفاق بیفتد و در نتیجه به طور کلی ارزش بازار کریپتو کاهش یابد. در این مورد، علیرغم پیش بینی معامله گران از بازار نزولی بالقوه، تسلط بیت کوین ممکن است در درصد معینی باقی بماند.

این مثال یک یادآوری ضروری است که تسلط بیت کوین نباید تنها ابزاری باشد که در اختیار معامله گران است، بلکه یکی از ابزارهایی است که قبل از انجام معامله باید بررسی شود.

تاثیر سقوط بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال

گذشته از تسلط، سقوط قابل توجه قیمت بیت کوین از لحاظ تاریخی اغلب منجر به سقوط کلی بازار شده است، اگرچه استثنائات کمی وجود دارد. این ارتباط بین بیت کوین و سقوط بازار صرفاً به این دلیل است که بیت کوین اولین رمزارز در جهان است و تمام دارایی های رمزارزی با آن سنجیده می شود.

اینطور به قضیه نگاه کنید: اگر کشوری بخواهد بیت کوین را ممنوع کند. در نتیجه قیمت آن به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد، معامله گران و سفته بازان ممکن است اعتماد خود را به آلت کوین ها نیز از دست بدهند و سرمایه خود را از این سرمایه گذاری های جایگزین نیز خارج کنند.

همانطور که گفته شد، سقوط بیت کوین همیشه به معنای سقوط کلی بازار نیست. موارد متعددی وجود دارد که بیت کوین دچار افت قیمت قابل توجهی می شود در حالی که اتر پایدارتر می ماند. مهم است که به یاد داشته باشید که دارایی های مختلف اهداف متفاوتی را دنبال می کنند و روند نزولی یکی ممکن است با روند نزولی دیگری مرتبط نباشد.

در واقع، با گذشت زمان و نفوذ آلت کوین ها به جریان اصلی آگاهی، سقوط بیت کوین در آینده ممکن است تأثیر کمتری بر بازار کلی داشته باشد. تسلط بیت کوین اکنون اهمیت دارد زیرا هنوز هم محبوب ترین رمزارز در جهان است. اگر سکه های دیگر شروع به حذف این مانترا از بیت کوین کنند، تسلط کمتر و کمتر اهمیت خواهد داشت.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx