با پشتیبانی شبکه مستر کارت از ارزهای دیجیتال، این شرکت به اهداف خود نزدیک تر شد!

با پشتیبانی شبکه مستر کارت از ارزهای دیجیتال، این شرکت به اهداف خود نزدیک تر شد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4916 نفر

با پشتیبانی شبکه مستر کارت از ارزهای دیجیتال، این شرکت به اهداف خود نزدیک تر شد!

شرکت مستر کارت (MasterCard) از برنامه های خود برای پشتیبانی از ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱ خبر داده و اعلام کرده که زمینه را برای نزدیک به یک میلیارد کاربر خود برای استفاده از ارزهای دیجیتال با بیش از ۳۰ شریک تجاری خود فراهم کرده است.

این شرکت معتقد است که این مهم می تواند باعث جذب مشتریان جدید و در عین حال وفاداری مشتریان فعلی شرکای تجاری خود را افزایش بدهد.

قصد ما از این اقدام، ارائه گزینه های بیشتر به مشتریان است. مستر کارت قصد ندارد تا به شما توصیه کند که از ارزهای دیجیتال استفاده کنید. بلکه ما فقط قصد داریم امکان استفاده از ارزهای دیجیتال را برای مشتریان، بازرگانان و کسب و کارها فراهم کنیم.

پشتیبانی از استیبل کوین ها

با اینکه این شرکت اعلام کرده که قصد دارد از استیبل کوین ها به دلیل پایداری و امنیتی که دارند استفاده کنند، اما از سایر رمزارزها صحبتی نکرده است.

با این حال، مستر کارت چهار معیار اصلی را برای ارزیابی دارایی های دیجیتال در نظر گرفته است که شامل حمایت از حریم خصوصی و امنیت مصرف کنندگان، انطباق دقیق با قوانین مرتبط با احراز هویت، پایبندی به قوانین و مقررات داخلی و ثبات در پرداخت ها می شود.

این شرکت همچنین اعلام کرده که همکاری خود را با بانک های مرکزی در سطح دنیا برای پشتیبانی از ارزهای دیجیتال ملی یا همان CBDC ها آغاز کرده است.

شرکت مستر کارت در بیانیه خود همچنین از افزایش تقاضا برای دارایی های دیجیتال در میان مشتریان خود خبر داده و خاطرنشان کرد که بسیاری از کاربران با استفاده از مستر کارت در حال خرید دارایی های دیجیتال هستند.

این شرکت هم اکنون منابع بسیاری را برای دفتر کل توزیع شده اختصاص داده و با شرکت های پرداختی ارزهای دیجیتال مانند Wirex و BitPay برای صدور کارت های اعتباری ارز دیجیتال وارد همکاری شده است.

بیانیه مستر کارت در حالی عنوان می شود که شرکت های دیگری در این عرصه همچون پی پال و ویزا کارت نیز به این عرصه ورود کرده اند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx